Kodel gamintojai nededa y tepalus tokiu priedu ? Todel kad tepalas skirtas sutepti, o ne stebuklams daryti. Ir joks varikliu gemintojas nekelia reikalavimu atstatomosioms savybems.
Teorija tikrai labai grazi ir ydomi. Bet pati teorija ir parodo labai didele rizika del produkto kokybes ir naudojimo protingumo. Kas patiko RVS'e tai jie taip aklai nebruka savo produkto tiesiai galutiniam vartotojui y rankas, kaip tai daro XADO. Nu bet cia gal daugiau marketingas, deja vartotojo rizikos saskaita.
Del keramikos sluoksnio auginimo neikur neradau paneigimo. Manyciau kad tai nera ish pirshto lauztas reikalas. Jeigu pastebejot visur rekomenduojama pilt priedus tik y shvaru tepala, manau tai taikytina ir LHM'ui. Bet kokios priemaishos sukialia trinty/temperatura ir ishaukia neprognozuojama keramikos augima. Nereikia pamirshit (jei tiketi reklamomis) kad priedai turi ir plaunamu savybiu, kas sukelia papildomu shiukshliu. Toliau, jei pastebejot varikliuose uzauginti sluoksny (0.5-0.2 mm) reikia bent 3000 km. Kur trintis nepalyginamai didesne negu hidr. sistemoje. Tai y vairo stiprintuvus sudomas priedas turi but greitesnio irimo, kas turi pabloginti augimo selektyvuma (augimo vietos sunkiau prognozuojamos).
Geri rezultatai ishkart. Tai tikrai blogai ir neigia pacia teorija. Greitas pagerejimas susijes arba su padidejusiu priemaishu kiekiu del pacio priedo ar del jo plovimo savybiu, arba tikrai suveike aprashyta teorija, bet visai netaip kaip reklamavo - augimas buvo labai greitas -> be jokio selektyvumo.
Jei kada pasiryshiu pabantyt tokio tipo preparatus, tai pirmiausia tikrai gerai praplausiu visa sistema ir tik tada meginsiu.
Cia labai gerai tinka posakis visai ish kitos srities:
Kartais liga buna baisesne uz nuoda, kuriuo gydom
