WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kompresijos matavimas
StandartinėParašytas: Lap 07 2006, 18:52 
Taigi taigi taigi, sveiki visi, turiu kaikam sirdi paglostysianciu kaikam nelabai maloniu naujienu...
siadnein sove i galva pamatuoti kompresija, idedu visu triju matavimu rezutatus rezultatus
1. pries xado
2. baigus revitalixacija
3. dabar (po 10kkm)
Paveikslėlis

P.S.
ten tie uzhbraukti matavimai ne mano, tiesiog neturejo tuscio lapelio.
P.P.S.
ech....
P.P.P.S.
ech...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2006, 18:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Antras cilindras gyvybiškiausias, tai faktas kaip blynas :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2006, 19:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
P.P.S.
ech....
P.P.P.S.
ech...


Obbbbbana naujienėlė... :shock: Tikėjausi,kad iki tokio kritimo ne 10kkm,o bent 25-30kkm reikės :evil:
Vadinasi,tas XADO poveikis (tiksliau,jo likučiai) laikysis bendrai max 30-40kkm,o ne žadėtuosius "iki 100kkm" :aaa:
O pradžia buvo tokia daug žadanti... :(

O matuota esant šaltam varikliui?Gal dar kokios matavimų paklaidos galimos?Nes man kažko per staigus kritimas atrodo... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2006, 20:00 
Cituoti:
O matuota esant šaltam varikliui?Gal dar kokios matavimų paklaidos galimos?Nes man kažko per staigus kritimas atrodo... :roll:


matuota siltam varikliui, koks variklis buvo praeitus kartus nepamenu :/


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2006, 20:06 
proffanas rašė:
Nu,nors kiek nuraminai... :lol: Bent jau Nissanui kompresijos skirtumas tarp šilto ir šalto-2 barai;Xantijai turėtų būti panašiai.Tada gal dar ne taip baisu,o tai jau pradėjau XMą ruošti pardavimui... :lol:


nu as nelabai isivaizduoju kas yra saltas kas siltas variklis, pries matavima nuvaziavau apie 20km, kol pradejo matuot manau knaisiojosi kokias 15min ant uzhgesintos.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2006, 21:02 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
lingus rašė:
pries matavima nuvaziavau apie 20km

Vadinasi,variklis kaip reikiant įšilo.
Cituoti:
kol pradejo matuot manau knaisiojosi kokias 15min ant uzhgesintos.

Ar pvz.antifrizo temp.per tą laiką smarkiai nukrenta?Gal 5 laipsnius.Toks variklis skaitosi šiltas ar greičiau karštas.Bent vieną (o greičiau pusantro) barą prie kompresijos parodymų gali pridėti drąsiai,ir nelieka priežasties tokiai panikai,kokią tu man sukėlei... :D

xe-xe-xe... o tu garantuotas, kad praėjusiais kartais šaltam varikliui matavo? ;)
vienžod, laukia tavęs bemiegės naktys, mąstant apie Xado veikimo subtilybes :D

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2006, 14:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
cYbeR_cat rašė:
Tikrai kazkas nesutampa kadangi antras cilindras buvo gyvesnis nei po 10k km su Xado. Greiciausiai matuota buvo labai skirtingu temperaturu varikliai, arba iranga kita naudota :)


Antras cilindras 31-34-30,5.Ketvirto kompresija kaip iki Xado,kitų dviejų vis dar didesnė.Jei matavimai būtų atlikti tikrai vienodomis sąlygomis,būtų galima teigti,kad Xado ėda variklius... Dabar sunku kažką vienareikšmiškai tvirtinti.Pažiūrėsim,kokią kompresiją Nissan variklis parodys.Tiek jo trauka,tiek triukšmas dar nepakitę,tai gal ir su kompresija dar viskas normaliai.
Nuo XMo pardavimo gal dar susilaikysiu...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2006, 15:18 
cYbeR_cat rašė:
Tikrai kazkas nesutampa kadangi antras cilindras buvo gyvesnis nei po 10k km su Xado. Greiciausiai matuota buvo labai skirtingu temperaturu varikliai, arba iranga kita naudota :)

del temperaturos tai man sunku gincytis, bet del irangos tai kiek ish pziurejimo tai nodojo ta pati slegio matuokli.
P.S.
dar va prisiminiau kad dyzelistai sake kad kazkaip sunkiai suka akumas.
seip akumas pirktas pries pusmeti 750A. tai galbut kaltas starteris.
neiznauk aip cia sitas dalykas gali itakoti kompresija.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2006, 16:08 
proffanas rašė:
:lol: lingus pradžioje pasėjo paniką,paskui puolė raminti :D
Starterio (=alkūninio) apsukos tiesiogiai turi įtakos kompresijos parodymams.Grubiai sulyginus,tai skirtumas kaip pūsti turintį mažytę skylutę kamuolį lėtai ir greitai.Lėtai pučiant,jo iki normos niekada nepripūsi,o jei greitai-tegu ir trumpam,bet galima...

Nebent dabar paaiškės,kad anąsyk kompresiją matavai su visai doxlu akumu,ir vėl panikuoti galėsim iš naujo :lol:


nu neturiu jokiu duomenu kada koks skumas buva :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2006, 18:17 
proffanas rašė:
Nebent dabar paaiškės,kad anąsyk kompresiją matavai su visai doxlu akumu,ir vėl panikuoti galėsim iš naujo :lol:


seip dar vis ateina minciu i galva ir meginsiu detalizuot situacija: praeita ziema nors ir labai sunkiai, bet visgi uzhsikuriau prie -18.
sia ziema kai buvo -5 uzhsikuriau tik ish trecio karto, ir tai reikejo gana ilgai drozti starteri. ir pradzioj, kelias sekundes, uzhsikurus ne visi cilindrai dirbo (todel ir kilo mintis tikrinti zvakes ir matuoti kompresija). viena zvake buvo bloga.
tai dabar kaip paziureti ar starteris mano nenumiro nuo paskutinio matavimo?
galbut cia visa problema? :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 10 2006, 05:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Dėl starterio - tikrai taip. Reikėjo bent jau starterio srovę pamatuoti, kad "pritempti" matavimo sąlygas. Vilniuje galėčiau padėti tai padaryti, nors rimtesni servisai turėtų irgi turėti nuolatinės srovės matavimo reples. Juk vos ne kasdien jų gali prireikti.

_________________
:kngt:
k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 10 2006, 10:19 
kestukas rašė:
O dėl starterio - tikrai taip. Reikėjo bent jau starterio srovę pamatuoti, kad "pritempti" matavimo sąlygas. Vilniuje galėčiau padėti tai padaryti, nors rimtesni servisai turėtų irgi turėti nuolatinės srovės matavimo reples. Juk vos ne kasdien jų gali prireikti.


na pagal aciliepimus tai nebuvo skaitoma saraskino kontora ten kur matavau slegi :/
bet kad starteris ir akumas itakoja kompresijos parodymus jie neuzhsimine...
reiks kuria diena i peugot centra nuvaryt, ten girdejau kad sustrai kazkaip matuoja.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 10 2006, 11:52 
proffanas rašė:
Tokie dalykai atima ir laiko,ir pinigų,bet dėl šventos ramybės gal visgi pakartok kompresijos matavimą su normaliai veikiančiu starteriu ir akumuliatoriumi:ir pačiam bus ramiau,kai kompresiją žinosi tiksliai,ir mažiau vietos parodymų interpretacijoms liks. :roll:


problema tame kad akuma tai as pakraut turiu galimybe, o sutaisyti/pratestuoti starteri neturiu...
tai varyt su tokiu pat starteriu, kuris galbut jau prie gyvenimo galo irgi nesamone butu. ka cia padarius? ar brangus startreri taisymo malonumas?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 10 2006, 11:59 
Haroldas rašė:
lingus rašė:
ar brangus startreri taisymo malonumas?

Priklauso nuo gedimo. Bet gali orientuotis nuo 60Lt


kur cia man nuvaziuoti :D kazkokdel isivazidavau kaina apie 500...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 10 2006, 12:11 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
lingus rašė:
kur cia man nuvaziuoti :D kazkokdel isivazidavau kaina apie 500...


Minejau "NUO 60Lt", jei pas tavy startioras leisgyvis - tai ir kaina bus kita. Kita vertus, kol neisardei, tol nezinai kas ir kaip jame dedasi.
1.Prie karoliniškių "Maximos" (8~5) 2452441; mob. +370 685 67677 (nebrangininkai), 2. Pasilaiciuose prie metaliniu garazu. 3. Ir galiu savo pazystamo elektriko numeriuka imesti. 8 685 33844, Vitalis. Dirba siaures miestelyje, Lakunu g. (Talkovas elektrikas).
Daugiau meistru http://grumlt.citrina.lt/CitroDaktarai/ ... ktarai.xls
Tik kiek matau, pats is kauno... Tai kad mano info nelabai tau ir pagelbes. :cry:

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007