xamas rašė:
Na vistiek supratot ka norejau pasakyt....
Tikrai visi suprato ka pasakei, o ka norejai pasakyt tai tik tu vienas zinai
xamas rašė:
Tiesiai i cilindra ar i isiurbimo kolektoriu? Dar vienas Einsteinas, mlyn
Gal mano kolega is Peugeot klubo neuzpyks, bet noreciau cia perkopijuot jo paaiskinimus apie tiesioginy dyzeliu ypurskima, apie prieskamere, apie sukurine degimo kamera ir t.t.
© Maskolis:
Tiesioginio įpurškimo degimo kamera stūmoklyje (Direct Injection, DI):
Galingas, ekonomiškas. Ir beje, anokia ne naujiena - sunkvežimių ir kitos sunkiosios technikos varikliuose naudojamas jau senokai. Net baltarusiško traktoriaus MTZ-80 variklis (D-243, 4,75l, 81AG@2200rpm, 290Nm@1400rpm) gaminamas nuo berods 1974 metų turi tiesioginį įpurškimą
Bet tiesioginis įpurškimas triukšmingas, dirba "kietai", vibruoja. Traktoriui tas yr "dzin", bet lengvųjų auto varikliuose dėl to DI nebuvo naudojamas.
Dyzelis su "prieškamere":
Dirba švelniau už DI, tyliau, nors ekonomiškumo/galios rodikliai prastesni. Didesnis plotas, orą reikia stumdyti per susiaurėjimą. Reikia didesnio suspaudimo laipsnio - ne toks patogus oro slėgį turbokompresoriumi kelti.
Dyzelis su sūkurine degimo kamera:
Panašus į prieškamerinį, bet geresnis kuro-oro maišymas. Jei teisingai suprantu - būtent tokios degimo kameros naudojamos 1.9 ir 2.1 PSA TD varikliuose.
visa diskusija