atejo eile pakeist uzianti rato guoli,
na etapai trys, ardymas, perpresavimas, surinkimas.
Ardymas buvo vienas is lengvesniu etapu, lisna karta isitikinau koks patogus daiktas "puska" (pneumo atsuktuvas) uzdedi galvute ir paspaudi knopke, ir varztas kad ir koks pripuves atsisuka ar tai 13 ar tai 36 tas kur ant granatos, zodziu issiarde viskas be problemu, svirtis ir antgalis "issipresavo" spec nuemeju, kiek pasukus rakteliu graziai atsoko,
nieko nereikejo dauzyt ar panasiai, ardymo seka mazdaug tokia:
ratas, granatos varztas (36), stabdziu suportas, apatinis sarnyras, vairo traukes antgalis, ir apkaba kuri laikosi uz amortiko.
- niuansas nebent tame kad apkabos ir traukes antgalio verzliu sriegiai to paties diametro, bet sriegio zingsnis skirtingas, nesumaisykit vietomis.
Guolio perpresavimas - va cia tikejaus uztrukt kokia 20min o uztrukau apie valanda (na cia gal del patirties stokos), is pradziu ispresavau vidine
stebule na cia lyg ir viskas nesunku bet , kol radau kaip tinkamai atremt visa ta laikikli, panaudojau tokius du pusmenulius kurie susiverzia i viena apkaba. Bepresuojant guolio vidine dalis pasidalino i dvi dalis is viena liko ant stebules o kita guolyje, tai kol nupresvau nuo stebules ta guolio dali prasikrapsciau gal pusvalandi, veliau ispresavau pati guoli, beje gan didelem jegom, preso manometras rode 200, veliau tvarkingai pagal visus
reikalavimus ipresavau nauja guoli (SNR 120lt Meharyje),
spaudziant presu tik isorine jo dali, veliau ipresavau stebule i guolio vidu siuo atveju kaip atrama jau vidine guolio dalis, idejau fiksuojancia spyruoklyte ir pradejau surinkinet viska atgal i auto...
Surinkimas - susirinko viskas gana nesunkiai, tik tiksliai nezinojau kokia jega uzverzinet pagrindini varzta tas kur ant granatos asies stebules guoli suverzia, mano turimam manuale 32 kazko prancuzisko

, logiskai mastant tai turetu buti kokie 320Nm tai tiek ir uzverziau...
Zodziu su guoliu dabar viskas gerai.
p.s. kaip visada kai tvarkai viena gala islenda dar kas nors, jau amortiko "pylnikas" nesilaiko ant tos super atramines gumos, o tai pirmas zenklas kad artimiausiu metu gali issaut amortika per kapota

kolkas niekas nepasiulo kokybiskos atramos, tokia i tokia kazkaip nekyla rankos keist.
dar zadejo Julius is citroligonines pavairuot vairo kryzme, tai irgi gal iki iseiginiu reiks pasikeist...