WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 08:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 14 15 16 17 18 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Vas 28 2014, 09:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Tiktai taip ,netikiu kad žaistų :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Vas 28 2014, 22:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
ginekolokas(y).sita vieta uzskaitau ;) 2.1TD ir kondisinas tai hemarojus su konpresorium...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 01 2014, 12:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
ginekolokas(y).sita vieta uzskaitau ;) 2.1TD ir kondisinas tai hemarojus su konpresorium...

O aš gineTologas :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 07 2014, 18:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
AurisKo rašė:
Taip, šilumokaitis nusiima atsukus centrinį varžtą. Ten stovi guminis žiedas\tarpinė. Šitų tarpinių niekad nesu keitęs naujom, visad užtekdavo užtept su hermetikų briaunas ištraukus žiedą.

Dabar kai jau pats nuėmiau ir ten apsižiūrėjau - galima ten pritaikyt paprasčiausią tepalo filtro tarpinę (keisdamas tepalą, naują filtrą suki ant senos, išėmęs iš seno filtro, nes ji antrą gyvenimą tikrai dar atlaikys; o naują pakiši po tuo aušintuvu).

BXiuke 89tų metų radau tą aušintuvą ar šilumokaitį (kaip pavadinsi...) - Made in USA, ir patento numeris :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 07 2014, 19:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Kiek pastebėjau, visi tie šilumokaičiai made in USA.

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 07 2014, 19:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
AurisKo rašė:
Kiek pastebėjau, visi tie šilumokaičiai made in USA.

Mačiau, kad XMo variklį kapitaliai perrinkinėjai - plovei. Tavo nuomone - galvos tarpinės profilaktinis keitimas, kai neaišku kada ir neaišku kieno ir kaip buvo įdėta - verta investicija.
Bei dėl velenėlio - dirbantis velenėlis su pavalgytais guoliniais kakleliais - nėra labai blogai (iki šiol toks vaizdas, kad ilgokai taip ir dirbo)? Mąstau, ieškot velenuko, ar palikt koks buvo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 07 2014, 21:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
tadas1991 rašė:
AurisKo rašė:
Kiek pastebėjau, visi tie šilumokaičiai made in USA.

Mačiau, kad XMo variklį kapitaliai perrinkinėjai - plovei. Tavo nuomone - galvos tarpinės profilaktinis keitimas, kai neaišku kada ir neaišku kieno ir kaip buvo įdėta - verta investicija.
Bei dėl velenėlio - dirbantis velenėlis su pavalgytais guoliniais kakleliais - nėra labai blogai (iki šiol toks vaizdas, kad ilgokai taip ir dirbo)? Mąstau, ieškot velenuko, ar palikt koks buvo.

Žinoma, kad verta investicija. Sumažės klaustukų ir nepajudintų vietų narpliojant išlindusias bėdas ateity. O su tais velenėliais tai įdomus dalykas, iš mano praktikos jiems idealus darbinis paviršius nėra būtinas, kaip alkūniniui. Svarbiausia geras tepimas ir laisvas judėjimas. Pvz. Hyundai CRDI dyzeliams nesu matęs velenėlio kakliukų nesubraižytų, kažkodėl visi iš esmės buvo pavalgyti. O ir burti reikėjo keičiant galvas, kai likdavo senieji velenėliai: užverži - neina pasukt, OK - sekantis kakliukas. Ir ta pati procedūra taikoma jau 7 metus, taip kad palikčiau juos ramybėj.
Kodėl pats nešlifuoji vožtuvų?

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 09 2014, 22:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
tadas1991 rašė:
Bet tiek prie diržo, tiek prie velenėlio lindau. Tame ir reikalas. Jei būtų prakiuręs karteris ar švaistiklis išlindęs per bloką - būtų ramu.
Nedadarymų nesiimu, bet padariau klaidą, nes prieš imdamas nemačiau, kad tas variklis jau kažkieno darytas...

Nutempėm į savininko garažą ir pradėjom po truputį aiškintis.
Sulaužyti 2 iš 3 velenėlio laikikliai, o pats velenėlis į tris dalis. Bičiuko tėvukas šalia keikėsi, kad prichaltūrino kažką galvistai matomai, nes pats prie akių savo volviako meistrų suchaltūrintas purkštukų grįžtamąsias tvarkėsi - nulaužtas žarnelės antgaliukas ir ant karšto kažkaip priklijuota, bet viskas bėga...
Toliau nusiėmėm velenėlį, diržą, išsisukom žvakes ir taip primityviai su pirštu tikrinom. Antras tvarkoj, trečias ir ketvirtas pūst pučia, bet lyg abejotinai, reiktų pamatuot kompresiją, bet esmė, kad pirmas visiškai gatavas - pro šalį pučia viską. Tai paskambinus saulynuui ir paklausus, kiek pas jį kainuoja normali tikrai gera nepridirbta 1,9TD galva, pats savininkas priėmė sprendimą keisti motorą. Dabar ieškosis kokio padoresnio. Sumesim viską nuo šito ant gausiamo kito ir turėtų būt viskas panašiai į gerai. Tikiuosi... Šiaip ten gyvo velnio priardyta senų 205tų pas juos, bet tiek galvos, tiek velenėliai nuo 1,9D jau parduoti ar išmesti, tai gaila, nes būt buvę ką užmest.

Pasirodo, kad buvo ir galva sveika gulinti pas juos.... Nežinojo nei patys, kad neparduota ji.

Dabar sekantis atnaujinimas. Nusipirko bičas motorą, jis pirko ir jam pardavė 1.9TD nuo kito 306.
Nusiardėm viską, išsitraukėm dėžę, pasiskolino iš pažįstamo motoristo keltuvą motoram - išsitraukėm motoriuką. Perrinkinėjam šiandien viską nuo vieno ant kito: žiū, kad viskas kaip ir tinka, bet neidealiai. Tai kažkur koks varžtas kito ilgio, tai šlanga kitokia, tai flanšas aliuminis, tai šplintai vienam varikly ten, kur kitam nėra, ir vietos jiem nėra. Į darbo dienos galą kažkaip užkliuvo akis ant bloke išmuštų raidžių - BAM. Kas užrašyta? 7TE. Taigi, bičas įsigijo senąjį gerąjį 1,7TD. Pradžioj buvo žiauriai nusivylęs, bet pasakiau, kad pas tą motorą tiek pat kilovatų ir viskas ten iš esmės tinka viens prie vieno beveik. Nesu įsitikinęs dėl purkštukų ir siurblio, bet komplekte manau turėtų veikti gerai, kubatūros skirtumas tik 130ccm.
Nupirktas variklis buvo su velenėlio ilguoju variantu su škyvu, o pas jį trumpasis su pompa tiesiai prie galvos tvirtinama. Pradžioj mąstėm dėti škyvinę vakuumo pompą, bet į dienos galą anas įsidrąsino ir su bulgarke čirkštelėjo velenėlį - taigi pritaikėm velenėlį naujo tipo pompai, šiaip taip išsukau tepimo kanalo aklę ir darbas dienai baigtas.
Kitądien dar parsiveš jis abiejų pusašių riebokjšlius, alkūniako smagračio pusės riebokšlį ir rinksim į krūvą iki galo, nes liko tik tai ir dar uždėti kolektorius su turbo (nuiminėjant, visai nauja tarpinė suplyšo - taip pagaminta. Dėsim vėl naują, tik dabar metalinę iš mano atsargų).

Beje, patvirtintas meistų liapsusas - sumaišė velenėlių laikiklius. Aš, kadangi nežinojau, kaip tiksliai jie atskiriami - nesigilinau ir dėjau taip, kaip buvo sudėta. Tai dabar, beardydamas savo exBX motorą, užtikau, kad jie sunumeruoti tiesiog nuo smagračio pusės 1 2 3. Paėmėm anuos laikiklius ir viskas aišku: 1 ir 3 ne savo vietose...

Praeitą savaitę dar taisiau vieną P406. Ten buvo reikalas pagaliau pakeisti tą grybišką žarnigalį originalia sandarinimo gumyte sankabos darbiniam cilindriukui. Tuo pačiu buvo atvažiuota pagrinde dėl to, kad sugrybavo generatorius ir keisti garsai iš diržinės pavaros. Diagnozuota generatoriaus sankabėlės mirtis, nuimtas generatorius ir gavus tinkamą sankabėlę, nuvežtas meistreliams, turintiems įrankį, pakeitimui. Tuo pačiu uždėjau ir naują dirželį, nes buvo jau visiškas lavonas.
Pakeičiau salono filtrą ir dar vieną galinę stabilizatoriaus traukutę, su kuria buvo truputį reikalo, nes prasisuko abiejų galų vidiniai galvučių lizdai. Viršuj nupjaut paprasta ir greita, o apačioj šiek šiek problematiška, nes nėra vietos net normaliai raktui užkišt, tai apie pjovimą kalba sunki. Teko išimti amortizatorių, nes suporto judinti ir vamzdelių lankstyti ar pan nenorėjau. Bet tas amortiko išėmimas ne toks ir sunkus.

Savaitgalį vėl atvarė draugas su C5. Kadangi riebokšliam dar laiko ir pinigų nebuvo, tai tik sužiūrėti dėžės tepalą. Prasukus kamštį, pradėjo bėgti. Vadinas, perpilta. Vadinas, eilinis meistrų liapsusas, kai nežinoma kiek pilti (arba tiesiog pilta 2l per alsuoklį, kas yra normalu), arba žinant, kad varva (ten drėgna buvo ties vienu jau nupirkus) - įpilta su rezervu. Besisukinėjant aplink mašiną, pamatyta, kad šlapia visoj vairuotojo pusės arkoj. Įkišau ranką ir ištraukiau amortiko abratkės galą. Kadangi lūžęs prie pat vamzduko, tai nuo vamzduko numoviau tą nulūžusį galiuką, gražiai nukirpau dar centimetriuką nuo šlangelės apipurvinto galo ir pakaitinęs užmoviau į vietą. Pasiunčiau kolegą į Meharį nusipirkt LDSo - supylus litrą, lygis pakilo iki normalaus :)


Na ir tvarkausi savo tą BX TD motoriuką. Kolkas dar ardymas vis. Galvą visgi nulupau. Nieko baisaus ten neradau. Tarpinė Elring - paranitinė, neatrodanti sena. Matyt, kad tikrai bus nupirktas BX iš vokiečių su trūkusiu diržu, nes visi požymiai kas daryta ir ko trūksta, veda prie to, kad galva garantuotai lupta. Varžtai su tempimo spiralėmis, bet tikri vokiški originalūs senoviniai VERBUS, net galvutės paprastos šešiakampės 16mm, o ne kokios ten žvaigždinės - jaučiu, kad dėsiu senus, dar turėtų jie laikyti. Tarpinės brangokos ir retokos jau, tai dar svarstau, ar pirkti metalinę(berods) Elring už 100Lt, ar pataupyti ir pirkti paranitinį Glaserį už 50.
Galva gera - forkameros vietoj, pertvaros tarp vožtuvų visos sveikos. Liuks. Reiks dar pridėti ką, kad pasižiūrėti tiesumą.
Pasikeisiu gumeles, nuvešiu kažkur sužiūrėt ir pritrint vožtuvus ir tiek :)
Stumokliai šiek tiek apkepę, bet nusivalys. Nei kiek nekliba, honingai cilindrų dar matosi. Ant jų pilna kažkokių užrašų, kurių dar niekad neteko matyt. Kiba kokie remontiniai, nes užrašyta ant visų ir P2, bet kad pagal CItroen, bent jau originalas remonto šičia nenumato - yra duotas tiesiog kodas naujo komplekto stumokliai plius naujas blokas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 09 2014, 22:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
AurisKo rašė:
tadas1991 rašė:
AurisKo rašė:
Kiek pastebėjau, visi tie šilumokaičiai made in USA.

Mačiau, kad XMo variklį kapitaliai perrinkinėjai - plovei. Tavo nuomone - galvos tarpinės profilaktinis keitimas, kai neaišku kada ir neaišku kieno ir kaip buvo įdėta - verta investicija.
Bei dėl velenėlio - dirbantis velenėlis su pavalgytais guoliniais kakleliais - nėra labai blogai (iki šiol toks vaizdas, kad ilgokai taip ir dirbo)? Mąstau, ieškot velenuko, ar palikt koks buvo.

Žinoma, kad verta investicija. Sumažės klaustukų ir nepajudintų vietų narpliojant išlindusias bėdas ateity. O su tais velenėliais tai įdomus dalykas, iš mano praktikos jiems idealus darbinis paviršius nėra būtinas, kaip alkūniniui. Svarbiausia geras tepimas ir laisvas judėjimas. Pvz. Hyundai CRDI dyzeliams nesu matęs velenėlio kakliukų nesubraižytų, kažkodėl visi iš esmės buvo pavalgyti. O ir burti reikėjo keičiant galvas, kai likdavo senieji velenėliai: užverži - neina pasukt, OK - sekantis kakliukas. Ir ta pati procedūra taikoma jau 7 metus, taip kad palikčiau juos ramybėj.
Kodėl pats nešlifuoji vožtuvų?

Ačiū už info. Taip ir padariau - nulupau galvą. Ir padarysiu - paliksiu velenuką ramybėj. Sužiūrėsiu tik dėl po jo laikikliu vienoj vietoj padėtos folijos - matyt meistrams strigo ir jie taip sprendė. Gal ten jos jau nebereiks, o gal tiesiog sugalvosiu kaip pritrinti laikiklį prie velenuko :)

Kaip suprasti, kad nešlifuoju? Pats neturiu nei patirties, nei įrankių vožtuvų šlifavimui, bet nuvešiu galvą galvistams juos pritrinti, jei to reikės. O šlifavimas - jau rimtas reikalas juk. Čia, mano žiniomis, kai būna sudilę vožtuvai ir jų lizdai, keičia arba frezuoja lizdus ir šlifuoja vožtuvus, jei tas dar galima, arba irgi keičia - jei nebe. Ar ne taip supratau kažką?

Turiu dar klausimėlį - išsiėmiau tvarkingai ir susidėjau iš eilės kompensatorius. Bet sukdamas galvą netyčia sujudinau stalą ir du nukrito. Dabar pagal kritimo vietą negaliu atsekti, kur kuris buvo. Labai čia baisus reikalas juos sumaišyt? Visi motoristai sako, kad negalima, o kaip atskirti, kur kuris... Diametrai įsiurbimo ir išmetimo yra vienodi jų.
Beje, vožtuvo tarpelis čia reguliuojamas tabletėmis. Tą jau susižiūrėsiu. Bet klausimėlis, tas tarpelis yra tarp velenėlio, esant pakeltam kumšteliui, ir kompensatoriaus matuojamas?
Ir kartu ir sugalvojau dėl kompensatorių atsekimo būdą. Vožtuvų tarpeliai ryškiai skiriasi šito motoro siurbimo ir išmetimo, tai kadangi išėmiau kompensatorius kartu su tabletėm, nes jos prilipę, tai teks taip ir dabar sudėti atgal ir pasimatuoti tarpelius, kuriuo atveju tinkamas variantas gaunais :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 11 2014, 09:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Ne toks ir rimtas reikalas, jei tereikia prišlifuoti. O visa tai pats gali padaryti tuo pačiu matydamas, jei lengvai prisitrina, tai ir vežt meistrams nereiks. Iš įrankių tereik pritrynėją vožtuvams (dedasi ant drelės, pigiausią gal ir už 60 rastum) ir geros šveitimo pastos. Keičiant vožtuvus man užtekdavo pritrinti, tada žinoma susėda lizdas ir reik tarpelį reguliuot. Kompensatorių geriau nemaišyt, bet visvien matuodamas tarpelius (kumštelis viršuj) matysi kaip kas.

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 15 2014, 22:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
AurisKo rašė:
Ne toks ir rimtas reikalas, jei tereikia prišlifuoti. O visa tai pats gali padaryti tuo pačiu matydamas, jei lengvai prisitrina, tai ir vežt meistrams nereiks. Iš įrankių tereik pritrynėją vožtuvams (dedasi ant drelės, pigiausią gal ir už 60 rastum) ir geros šveitimo pastos. Keičiant vožtuvus man užtekdavo pritrinti, tada žinoma susėda lizdas ir reik tarpelį reguliuot. Kompensatorių geriau nemaišyt, bet visvien matuodamas tarpelius (kumštelis viršuj) matysi kaip kas.

Ačiū už visą info, bandysiu daryt ką sugebėsiu. Vožtuvus trint tikriausiai nebūtina tuos, kurie įpylus žibalo nedrėksta, tai gal ten prie to darbo labai ir nebus. O tarpelius bandysiu reguliuotis kažkaip prisirinkęs visokių šaibų iš kitų variklių, reiks pasižiūrėt tarpelius ir tolerancijas knygose.

Tuo tarpu šiandien pakeitėm Kosto Xantijai generatoriaus diržiuką, alkūninio riebokšlį (jau buvo parasojęs) ir pilną paskirstymo komplektą.

Vakar čia dariau C5tukui vienam visokių smulkių darbelių, į kuriuos įeina ir farų lempučių keitimas :D

Ir dar vakar jau pabaigėm sukraut tą 1,8TD motorą į 306. Užsikūrė, dirba gražiai. Ryt dar pilsim daugiau antifrizo, orinsim ir bandysim važiuot.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2014, 00:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Ir dar vakar jau pabaigėm sukraut tą 1,8TD motorą į 306. Užsikūrė, dirba gražiai. Ryt dar pilsim daugiau antifrizo, orinsim ir bandysim važiuot.

Dirba, šyla, važiuoja gerai. Kažkur po kurio darbo laiko tepaliukas pasirodė, bet ten bus karterio tarpinė arba vėliavėlės, nebesigilinu, nes karterio neėmėm, tai ir daržas ne mano.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 19 2014, 17:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kitą savaitę nebūsiu, mokysiuos ir ilsėsiuos Dubline 8)
Gal kas kokių patarimų, ką ten verta aplankyti?
Sightseeingas ir turistais užgrūstos vietos nedomina...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 19 2014, 21:44 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Tokiu atveju, Dubline daugiau nėra ką žiūrėti :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 30 2014, 17:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
YRA :)
Bet šiaip, geriau už Helsinkį, bet vistiek ne stebuklas.
Jau seniai supratau, kad ne miestuose ir jų žiūrėjime mano keliavimo stilius. Gamta, žmonės, kaimai, nuotykiai... Labai kažko to neprisigaminsi, kai nei dviračio, nei mašinos, nei didelių pinigų transportui, o gyveni viešbuty netoli miesto centro.
Bet truputį panuotykiaut spėjom, išvarė iš parko, iš privačios valdos (nesuprantu, kaip ji gali būti privati) ir dar buvo iškviesta pagalba manęs iš stačių ir pavojingų pakrantės uolų traukti, kol realiai sau ramiai sėdėjau ir vėjo klausiau :D
Buvom ir keliose vietose, kur standart. turistai tikriausiai visai neužklysta.
Ispanų Dublino gatvėse daugau nei pačių airių. Taip pat daug britų, prancūzų, italų, kažkiek portugalų. Lietuviai ir lenkai kažkur susislėpę, gal dirba :mrgreen:

Estoy preparado por los proximos trabajos :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 14 15 16 17 18 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007