Aleksandras rašė:
Sveiki. Na va skaičiau ka kalėgos rašo ir susimąsčiau negi čia tokia jau ir sudėtinga mašina ta Xantia, mano manymu elementari, išskyrus jos hidro. Bet ir tai tik darbas reikalaujantis švarumo, kalbu apie hidro, manau tik mitai valdo mus

. kainusipirkes keičiau pagrindinį diržą ir įtempėjus CP palikau 950 Lt su nuolaida, o cia siais metais pas "citro ligonius" tik 300

na tiesa tada dar ir patikrinti ir pripūsti sferas užsakiau.

kažkaip neįsivaizduoju iš kur tokios sumos nebent rankos neiš ten auga
Xntia 1,8 16v su LPG įskiepytu
Na taip, jei kalbeti tik apie hidro dali tai nera ji taip beprotiskai brangi. Ypač kai turi elementariausią sistemą (ne ACTIVA ir ne HYDROACTIVE). Jei užpakalis komfortui ne ypač jautrus tai toliau galima ne nesigilint, užtenka kas penkis metus pripusti sferas, o suplysusias pakeisti naujomis is šroto ir servisan automobili stumti tik tais atvejais kai būna "ajajai nekyla...", LHM galima nė nekeist, o tik periodiškai pripilt kai ima degti "STOP". Tokiu atveju galima pastoviai turėti automobilį su mažom eksploatacinėm sąnaudom ir visvien minkštesnį už 3 golfą.
Tačiau jei nori kažko daugiau tuomet tenka ir mokėti daugiau. O tada prasideda ir sistemos plovimai ir LHM keitimai kas 30kkm, sferų pūtinėjimai su žiklerių matavimais, teisingų sferų susukimas, korektorių plovimai ir aukščio reguliavimas, HA vožtuvų keitimai ir t.t. tam, kad išgauti vis geresnę važiavimo kokybę. Turbūt reikia savo kailiu išbandyt, kad suprast ką reiškia 2cm žemesnė pakaba arba kuo skiriasi švarus korektorius nuo nešvaraus, sferos su padidintu žikleriu ir t.t.
Kai pagalvoji, jog nesamonė kišti pinigus į ir taip važiuojančia mašiną tereikia pavažiuot su kitu automobiliu ir vėl ilgam apsiramini

Niekad nežinojau kokios nelygios gatvės Kaune ir kiek daug šulinių, kol kolega nepavežė su savo 406 pežu

Realiai važiavimo komfortas sulyginamas su naujų vidutinio-didesnio segmento automobilių komfortu, kurių lizingas mėnesiui kainuoja ne mažiau 2kLt...
_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI
Quicksilver
Xantia '94 2.0i VSX - buvo...