Kadangi rimtai užsikabinau,kitą savaitę pradėsiu eksperimentuoti su metalokeramika dyz.varikliui.Automobilis bus '85 Passat 1.6D ar/ir '86 Bluebird 2.0D (nes XM eksperimentams dar per brangus).Abi mašinos be turbinų,abi pralėkę be kapitalinio virš 400kkm,abi saikingai sodriai dūmyja,taigi revitalizantui-"naš klient"
Kurį priedą naudosiu-neturiu išankstinės nuomonės;priklausys nuo to,apie kurį surinksiu daugiausia info.Manau,bus Xado arba RVS,nes apie juos info daugiausia.
Norisi viską atlikti kuo tiksliau.Pirmoj eilėj bus matuojama kompresija.Bus matuojamos kuro sąnaudos piko metu mieste (apie 1000km),sąnaudos plente 90km/h (apie 1000km) (tuo pačiu paros metu tuo pačiu maršrutu ta pačia maniera tą patį atstumą važinėsiu ir po xado/rvs).Bus pamatuota varančiųjų ratų apimtis (kad po ilgesnio laiko tarpo būtų galima atskaičiuoti padangų nusidėvėjimą).Bus pamatuota akceleracija 0-60/100/130 (kas pasatui dabar-maksimumas)
prieš ir po.Pamatuosiu ir elastingumą 80-120 aukščiausia pavara.Bus matuojamas ir maksimalus greitis.Tegu ir apytiksliai (nufotkinsiu indikatoriaus parodymus) bandysiu sulyginti įšilusio variklio temperatūrą (priklausys aišku ir nuo oro temp.) prieš ir po priedų panaudojimo.
Variklio keliamam triukšmui išmatuoti,deja,neturiu (ir nežinau kur gauti) aparato;teks iš klausos.Realios variklio galios matavimas 2x turbūt nebūtinas (brangu),nes tą santykinai parodys akceleracijos ir max.greičio pokyčiai.
Prašymas:kas turit kokios realios patirties apie priedų vartojimą,ar instrukcijas kokias-pameskit man į AP...?Reiktų tikslios,praktika paremtos informacijos,nes užsiknisau tarp reklamų,teorinių pasvarstymų ir praktinių palyginimų su "enlarge..."
tiks ir normalesnių puslapių linkai,nes pačiam viską aprėpti pernelyg daug laiko užima;tiks ir tiesioginių dilerių tel.nr (iškvosiu pats).Iš anksto dėkoju.
Klausimas:į ką dar reikėtų atkreipti dėmesį,kad eksperimentas "namų sąlygomis" gautųsi kuo tikslesnis?
Atrodo,viską apgalvojau,bet visvien-daug galvų geriau nei viena.
Ačiū.