Sveiki, turiu beda.
Trauke i kaire, gana jau net nemaloniai, nuvariau skubiai daryti suvedimo (pries ilga kelione), pasitaike Kemi, visi kiti pabijojo, nes mat "mašina kilnojasi".
Kemi pasirodė viskas ok, tik pakėlė mašiną ir man iškart pasakė, kad neduos garantijos jei nepakeisim salenbloku, nes aceit nuo ju yra laisvumas. Na jo, kiek užmačiau jie buvo išties sudilę, ok, sakau, keičiam (žadėjo su visais darbais, ratu geometrija iki 600Lt).
Išvažiuoju, grįžtu - 596Lt (keisti priek,gal sailenblokai+ratu geometrija). Na, nuskausmino, galvojau dabar tai į kelionę "pavargau koliotis" važiuosiu

išvažiuoju, žiuriu - į kairę taip pat kaip traukė taip traukia, atrodo nieko net nedaryta. Kaip kažkas bildėjo taip bilsteli. O kai atėjo naktis, dar ir mirgsėti visi pradėjo, kad su ilgom važiuojų, galvojau kame šaknys - ogi mašinos priekis pakeltas aukščiau nei buvo...
Nu bl. Nei kur dėtis, jau kely...
Žodžiu, paskambinau jiems šiandien pasakiau kas kaip - "na, žinokit čia nėr jokių garantijų, nesireguliuoja Xantijoj išvirtimas", tik suvedima darė.
Kaip suprasti tatai ?
Kai paėmė 600Lt jokių problemų nebuvo, kai paaiškėjo kad nieks nepsikeitė ir aš skambinu tai - "na, čia žinote..." makaroninimai prasideda.
Gal kas susidūrėt ? Kaip ten su tais išvirtimais ir suvedimais ?
Ko man iš jų prašyti ir tikėtis.
Kas daro normaliausiai hidraulinėms ateity ? Koks skirtumas nuo kitų darant suvedimą? Ką jie ten darė, kad man mašina pakilo ? Aukščio korektorių lietė ?
Bent kokių mazgų mestelkit, jei galit, nes ryt reiks su jais pyktis 11val

Ačiū.
_________________

Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27

Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]