Stabdžių dozavimo vožtuvo
(stabdžių krano)
keitimas

Prieš pradedant stabdžių krano keitimo darbus reikia sumažinti slėgi sistemoje,tam ,kad skystis grįžtų į bakelį ir sistemoje nebeliktų slėgio.Tai daroma sekančiai:
1.Nustatome aukščio rankenėlę į žemiausią padėtį (variklį laikome įjungtą dar kokias 1 min)
2.Atlaisviname(kokius 3 apsisukimus)ant slėgio reguliatoriaus ęsantį 12 mm varžtelį(variklis įjungtas) po kokių 10 s. išjungiame variklį(jei XM'as be hidroaktyvo galima slėgio reguliatoriaus varžtelį atleisti ir išjungtam varikliui)
3.Po to tam ,kad galėtume prieiti prie "krano"reikia nuimti LHM'o bakelį, plačiau tai aprašyta dalyje LHM keitimas
Nuėmę bakelį atsukame visus vamzdelius ir ištraukiame juos iš "stabdžių krano"

Pakelkite stabdžių pedalą į viršų ir atsukite
stabdžių kraną.Jei nuėmėt bakelį atsukame visus vamzdelius ir ištraukiame juos iš "stabdžių krano",o po to ištraukite jį lauk.

Į naujajį stabdžių kraną sudedame sandarinimo
gumeles.Jei neturite naujų ,galima panaudoti
ir senas  (jei jos nesuplyšę)

Sukišame ir susukame atgal visus vamzdelius.
Įstatome "kraną" atgal .

O čia parodytas stabdžių kranas iš vidaus