WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 04 2024, 18:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 12:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2009, 20:10
Pranešimai: 27
Sveiki, kodėl atsitinka taip?

Prikabintas failas:
dirzas pazymetas.JPG
dirzas pazymetas.JPG [ 21.5 KiB | Peržiūrėta 2910 kartus(ų) ]


Plačiau:
Automobilis Citroen Xantia 1995 m. 1.6 benzinas
Pagrindinis diržas su vandens pompa, įtempėju keistas prieš 60 000 km maždaug prieš tris metus.
Diržas Contitech.
Taigi viskas nutiko ramiai važiuojant apie 60 km/h greičiu 5 pavara dingo trauka ir keleta kartu pokštelėjo po kapotu ir iš duslintuvo ir variklis užgeso (matosi, kad turėjo užgest :) ) nusiėmus diržą pamačiau vaizdą kurį ir jums rodau, plačiausia "bedantė" dalis buvo ties alkūniniu velenu.
Dabar su šituo gedimu bandau susieti požymius, kad kartais sunkiai kurdavosi, ypač šilta, kartais sunkiai sukdavo starteris, šiuos simptomus nurašinėdavau ant mirštančio akumo ir pačio starterio.
Pagal odometra citrinukas prabeges 352 000
Tepalo "nevalgė"
Tiesa diena prieš buvo apsuku pakėlimas iki 5000 rpm :roll: bet manau tvarkingam varikliui tas neturėtų pakenkti

Taigi klausimai variklistams:
1. Dėl kokių priežasčių galėjo atsitikti tas kas atsitiko ir kaip tas priežastis šalinti?
2. Koks šansas, kad vožtuvai liko sveiki, (sukant starteriu pašalinių garsų nesigirdi)?

Manau daugiau klausimu atsiras gavus jūsų pamąstymus apie pirmus 2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 15:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10928
Miestas: Kaunas
O po nutrūkimo patikrinot visus škyvus ir guolius? Tempimo ir parazitas dar tiek nepadarytų, galbūt pirma pradėtų gerai cypti prieš nutraukimą, ir susiprastumėt. Bet gi pilnai gali strigti seniai keista arba neseniai, bet į nekokybišką, vandens pompa, teoriškai įmanoma strigti ir siurbliui, ir velenėliui, ir alkūniniui.
Ties alkūniniu bus dantukai nulaužti kad ir dėl to, kad kažkam užblokavus diržą, alkūninis su savo mase ir smagračiu davė iš visos savo inercijos per juos, tai ir trūko.
Starteriu sukasi be garsų uždėjus naują diržą, ar visai be diržo? Nes jei be diržo, tai chrien znaiš, kas ten iš vožtuvų liko, bet nelabai kas... O jei ir su diržu, bet nesikuria, tai vožtuvams irgi nebus labai gera.
Praėjau visą tai su ZX 1.8i. Motoras beveik identiškas, kiek aiškinomės, net galvos turėtų tikti, nes cilindro skersmuo vienodas, kaip ir fazės. Tik užlenkčiau vožtuvus pats, keisdamas diržą, sukdamas alkūninį ranka. Sustačius mietkes gerai, variklis taip pat tvarkingai sukosi, tik kad nesikūrė, buvo linkę visi išmetimo vožtuvai.
Beje, galva šitam motorui nėra brangi, tad tikrai, jei nėra noro žaisti, rekomenduoju pirkti visą veikiančią galvą ir užsidėjus važiuoti toliau. Kainuos viso labo galva ir tarpinė. Reiktų ir varžtus pasikeisti, jei su tempimo spiralėmis, bet jeigu be - galima dėti ir senus. Man tai pasakė patyręs citroen vilkas ir padovanojo senus varžtus be spiralių - nei vienas netrūko :)

Taigi, pirma tikrinam, kas ten galėjo strigti, antra- diržo dantukų šaknis, ar nebus kartais jos jau atitrūkę. Labai gerai matosi išvertus diržą ir suspaudus tarp pirštų - esu tokį BX diržą radęs, kad džiaugiausi, kad per per tuos 10metų nekeitimo nenutrūko...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 17:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2009, 20:10
Pranešimai: 27
Dėl strigimo vat ir neaišku kas galėjo užstrigdint. pompa ir visi guoliai keisti kartu su diržu kokybiški pompa sukasi, alkūninis sukasi velenėlis ir sukasi (juos atskirai judinant) :?
Diržų cypimo nebuvo

Tolimesni planuojami veiksmai:
1. Uždėt diržą ir žiūrėt kas bus :? nors ir jei per stebuklą būtų gerai negalėčiau pasitikėt varikliu neišsiaiškinęs priežasties :(
2. Kelt galva ir dėt kita arba perrinkt tą pačią.
3. Keist visa variklį (swap'int) į 1.8 ar 2.0 teoriškai turėtų tikt.

Laukiu daugiau pamąstymų, paaiškinimų ir pasiūlymų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 19:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Taip nuvaryt dantis :shock: ,tikrai kažkas turejo strigt

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 19:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Na pirmas variantas pats pigiausias ir nieko neprarasi isbandes.
Jei vis del to pasirodys kad linke voztuvai tai tik kelti galva ir remontuoti arba susirasti kita galva profilaktiskai pasikeisti voztuvu gmytes, pritrint voztuvus pareguliuot tarpelius ir pasikeist.

Beje jei neklystu pati dirza rekomenduojama ar tik ne kas du metus keisti, jei nenuvaziuoja leidziamu 80 000 km?

P.S. as kazkada surizikavau ir pasikeciau varikli vietoj galvos tvarkymo.
po metu pramuse galvos tarpine. teko vis vien remontuot. Galima sakyt 1000 lt buvo beveik veltui isleisti.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 19:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2009, 20:10
Pranešimai: 27
dar apžiūrėjau diržą :shock: dantų pagrindai atplyšę. Jau bijau važinėt su varikliu kuriame yra paskirstymo diržas :roll: pagal Haynes normalus intervalas 120 000 km, rekomenduoja keist po 60 000 jei važinėjama trumpais atstumais ir dažnai užvedinėjamas variklis. Aš pagrinde važinėdavau į darbą apie 30 km į vieną pusę kartais sustoju prie parduotuvės.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 20:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10928
Miestas: Kaunas
tamosius rašė:
dar apžiūrėjau diržą :shock: dantų pagrindai atplyšę. Jau bijau važinėt su varikliu kuriame yra paskirstymo diržas :roll: pagal Haynes normalus intervalas 120 000 km, rekomenduoja keist po 60 000 jei važinėjama trumpais atstumais ir dažnai užvedinėjamas variklis. Aš pagrinde važinėdavau į darbą apie 30 km į vieną pusę kartais sustoju prie parduotuvės.

Vat vat, problema ir bus dirže. Greičiausiai trūktelėjo vienas ar keli dantys nuo perkrovos likusiam mažam gumos sluoksniui, diržą prasuko, vėl užsikabino, dėl prilipusio prie stumoklio vožtuvo velenėlis nesisuko, bet stumoklis iš alkūninio inercijos užlenkė vožtuvą ir tuo pačiu dar nusuko kelis dantis, prasisukus pro tą vožtuvą (užteko inercijos) diržas vėl užsikabino ir t.t. (todėl ir yra ne vienoje vietoje, o iškandžiota. Visas šis procesas esant tiems greičiams galėjo atsitikti per sekundę ar kelias.
Diržą pats keitėt? Koks buvo dėtas, ir, jei visgi servise, ar esat įsitikinęs, kad tikrai pakeitė (nauju) ir, kad sumokėjote už tai, ką ir įdėjo. Jei koks Flennor už 30Lt, visai normalu. Jei diržas geresnio brando - arba kopija, arba papuolė brokas.

O važinėt nėra ko bijot, nes tie diržai, jei normalūs, išlaiko ir tuos 120kkm, pagrinde nusiperkančių iš užsienio ar turgaus mašinas humanitarų ir nieko joms nedarančių, kol nesugenda. Tai po tiek kilometrų keičiant

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 20:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
cia dar grazus. nu tik dantys nugrauzti. o pas mus egzempliorius kabo kur tik trecdalis plocio like ir tik vietomis yra placiau, suvarytas iki siulu.
bijant dirzo galima pirkt masina su lenciugu... vistiek kas puse limono keist reikia...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 20:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2009, 20:10
Pranešimai: 27
diržą pats keičiau jau minėjau Contitech maniau normalus turėtų būt, senas neaišku kiek nuvažiuotas geriau atrodė nei šis dabar. Gal kažką netaip padariau :? bet ar bučiau tada 3 metus atvažiaves?

Itariu reiks skerst širdute


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007