O po nutrūkimo patikrinot visus škyvus ir guolius? Tempimo ir parazitas dar tiek nepadarytų, galbūt pirma pradėtų gerai cypti prieš nutraukimą, ir susiprastumėt. Bet gi pilnai gali strigti seniai keista arba neseniai, bet į nekokybišką, vandens pompa, teoriškai įmanoma strigti ir siurbliui, ir velenėliui, ir alkūniniui.
Ties alkūniniu bus dantukai nulaužti kad ir dėl to, kad kažkam užblokavus diržą, alkūninis su savo mase ir smagračiu davė iš visos savo inercijos per juos, tai ir trūko.
Starteriu sukasi be garsų uždėjus naują diržą, ar visai be diržo? Nes jei be diržo, tai chrien znaiš, kas ten iš vožtuvų liko, bet nelabai kas... O jei ir su diržu, bet nesikuria, tai vožtuvams irgi nebus labai gera.
Praėjau visą tai su ZX 1.8i. Motoras beveik identiškas, kiek aiškinomės, net galvos turėtų tikti, nes cilindro skersmuo vienodas, kaip ir fazės. Tik užlenkčiau vožtuvus pats, keisdamas diržą, sukdamas alkūninį ranka. Sustačius mietkes gerai, variklis taip pat tvarkingai sukosi, tik kad nesikūrė, buvo linkę visi išmetimo vožtuvai.
Beje, galva šitam motorui nėra brangi, tad tikrai, jei nėra noro žaisti, rekomenduoju pirkti visą veikiančią galvą ir užsidėjus važiuoti toliau. Kainuos viso labo galva ir tarpinė. Reiktų ir varžtus pasikeisti, jei su tempimo spiralėmis, bet jeigu be - galima dėti ir senus. Man tai pasakė patyręs citroen vilkas ir padovanojo senus varžtus be spiralių - nei vienas netrūko

Taigi, pirma tikrinam, kas ten galėjo strigti, antra- diržo dantukų šaknis, ar nebus kartais jos jau atitrūkę. Labai gerai matosi išvertus diržą ir suspaudus tarp pirštų - esu tokį BX diržą radęs, kad džiaugiausi, kad per per tuos 10metų nekeitimo nenutrūko...