Ne. Nes strigtų ir kitoje pusėje; o ir nežinau mechanizmo, leidžiančio blokuoti stabilizo eigą... Nebent koks svetimkūnis anapus rato, blokuojantis stabilizatorių, bet jis jau būtų aptiktas vien pagal bildesius, o ir prie stabilizo patikrai lįsta- užtikrino gi, kad jo traukės vienodo ilgio...
Lieka tik kietumo reguliatoriaus žikleris ar jo plokštelės. Bugas turėtų būti panašus kaip fotkėje; įstrigęs svetimkūnis. Jei būtų užsikišęs pats vamzdis, tas jaustųsi ir mašinai kylant; kietesnioji pusė smarkiai atsiliktų, ir mašina kiltų persikreipusi. Galų gale, vamzdis yra tarp dviejų žiklerių: kietumo reguliatoriaus, ir ratų sferos. Svetimkūnis būtų nuneštas prie vieno iš jų.
Viskas susiveda į tai, kad reikia tikrinti minėtą žiklerį su plokštelėmis. O jei ir ten nieko nebus rasta, problemai rasti teliks hidraulikos šamanų šokiai su manometrais...
Principe, susidomėjau, ir jei prisireiks, galėčiau kokį savaitgalį užsiimti šiuo įdomiu reikalu NE servisinėmis kainomis, bet pirma siūlau eliminuoti visas įmanomas
paprastas priežastis. Nesinori man aukoti (tegul ir geram darbui) išeiginio pusdienio tam, kad nustatyti, jog kažkur ne toks varžtas įsuktas.