WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 23:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 08:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 10 2008, 14:14
Pranešimai: 16
Reikalas toks: desinys priekinis XM kampas pastebimai kietesnis uz kairiji. Sferos tvarkingos, sukeitus jas vietomis nieks nesikeicia. Pakeiciau jau 2 hihrocilindrus, jokiu pokyciu. XM su HA. Kur dar kapstyt?

_________________
XM 2,0


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 12:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Kietumo reguliatoriaus žikleris... :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 17:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kitiems Polės postas gal ir pasirodytų kaip neteisybė, bet man- ne. Apleistoje hidraulikoje į žiklerius ar sparnuotę galima pasigauti netgi izoliacinės juostos gabalų :lol: . Pavyzdys apačioje; žiklerio sparnuotėje įstrigę juodos izoliacijos gabalai.

O "kur kapstyt", jei jau priekinių sferų sukeitimas vietomis tikrai nieko nekeičia, reiškia tik penkių variantų patikrą.
1. Abiejose pusėse stovi skirtingi (skirtingų kartų; taigi skirtingų storių) hidrocilindrai. Jų štokų diametras skiriasi keliais milimetrais. Skiriasi ir atraminės; išmatuoti pakaks štokų viršūnes. Skirtumo tikrai nėra?
2. Toje pusėje, kuri kietesnė, stovi apsukta (pritaikyta nuo kitos pusės) atraminė guma. To tikrai nėra?
3. Stovi skirtingų ilgių stabilizatoriaus traukės. Jos tikrai vienodo ilgio?... Šnekama apie centimetrų, o ne milimetrų ilgio skirtumą.
4. Vienoje pusėje v žopu sumalti sailentblokai, todėl ta pusė be mechaninio pasipriešinimo linguoja nerealiai lengvai. Bilda atitinkamai. To tikrai nėra?
5. Kaip Polė ir rašė;- jei jau nerandi normalių priežasčių, tikrink kietumo reguliatoriaus žiklerius. Kas jie ir su kuo vartojami, aprašyta http://www.citrina.lt/FAQ/FAQH.htm#HA%2 ... ULIATORIUS


Prikabinti failai:
izoliacija sferoje.jpg
izoliacija sferoje.jpg [ 27.04 KiB | Peržiūrėta 1935 kartus(ų) ]

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX
Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2011, 08:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 10 2008, 14:14
Pranešimai: 16
Deja, nera nei vienos "normalios" priezasties - sailentai tvarkingi, su gumom nekolchozinta, traukes vienodos, cilindru stokai vienodi. Teks kapstyt giliau :D

_________________
XM 2,0


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2011, 16:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
O pats stabilizatorius negali kaip nors mechaniskai strigt ir per stabilizo trauke neduot judet amortikui normaliai???

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2011, 17:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ne. Nes strigtų ir kitoje pusėje; o ir nežinau mechanizmo, leidžiančio blokuoti stabilizo eigą... Nebent koks svetimkūnis anapus rato, blokuojantis stabilizatorių, bet jis jau būtų aptiktas vien pagal bildesius, o ir prie stabilizo patikrai lįsta- užtikrino gi, kad jo traukės vienodo ilgio...

Lieka tik kietumo reguliatoriaus žikleris ar jo plokštelės. Bugas turėtų būti panašus kaip fotkėje; įstrigęs svetimkūnis. Jei būtų užsikišęs pats vamzdis, tas jaustųsi ir mašinai kylant; kietesnioji pusė smarkiai atsiliktų, ir mašina kiltų persikreipusi. Galų gale, vamzdis yra tarp dviejų žiklerių: kietumo reguliatoriaus, ir ratų sferos. Svetimkūnis būtų nuneštas prie vieno iš jų.
Viskas susiveda į tai, kad reikia tikrinti minėtą žiklerį su plokštelėmis. O jei ir ten nieko nebus rasta, problemai rasti teliks hidraulikos šamanų šokiai su manometrais... :)
Principe, susidomėjau, ir jei prisireiks, galėčiau kokį savaitgalį užsiimti šiuo įdomiu reikalu NE servisinėmis kainomis, bet pirma siūlau eliminuoti visas įmanomas paprastas priežastis. Nesinori man aukoti (tegul ir geram darbui) išeiginio pusdienio tam, kad nustatyti, jog kažkur ne toks varžtas įsuktas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2011, 09:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 10 2008, 14:14
Pranešimai: 16
OK, proffanas, turesiu omeny. Reikalas ten nera labai tragiskas, vaziuojant neipatyngai ir jauciasi, bet minkant rankomis skirtumas visgi yra. Ir issiaiskinti butu sveika.

_________________
XM 2,0


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 31 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007