WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 02 2025, 00:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 17 2008, 15:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 30 2006, 22:36
Pranešimai: 34
Miestas: Palanga
paties isbandyta? :)

_________________
95' XM V6 3.0 (Izabelė) :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 17 2008, 17:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Nea :) labai jau jinai brangi, as pilu daugiau nei du kartus pigesne TOTAL quartz 9000, siuo metu supyliau 5w30 klampumo, kokia tai "taupanti kura", man jos pilnai pakanka, variklis dirba tvarkingai.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 19 2008, 10:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2007, 10:25
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
Castrol Formula RS 0W40


Tokio tepalo varikliui iš gamyklos nieks nenumatė, išvarys jį visą kidrenifeni momentaliai...
Jei nepjauni variklio tai pilk pusiau sintetiką ir nesuk galvos, imk normalios firmos (ne manoil ar kroonoil) ir viskas bus gerai, jau kelintus metus važiuoju ant Neste tepalų ir nematau jokių blogybių, plius dar kaina :shock:
O už casrtolį sumoki dvigubai už vardą ir tiek.

_________________
BeXa 89 TD, atsarginėms dalims...
BeXa 90 D ledazz, 300 000km
BeXa Break 93 randonas...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 19 2008, 17:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
nu castrolis ne vien varda turi, nors ir ta varda reik uzsitarnauti, ne be reikalo castroli i BMW pila by default.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 19 2008, 19:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kastrolis yra neginčijamai gėris, bet jo kainos skirtumas anaiptol netolygiai susišaukia su tuo mizernu darbo pagerėjimu, kurį jis suteikia senam varikliui. Būtų į variklį nuo jo gimimo pilamas vien kastrolis, tai būtų prasmės jį pilti ir toliau. O daug metų pylus bele ką, vienasyk užpilti "šustrų" tepalų- bereikalingas lėšų švaistymas. :roll: Juolab, jei variklis niekad nematęs sintetikos, jis tikrai išrasos ties visomis tarpinėmis ir riebokšliais.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 19 2008, 20:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Na mano senukas važinėja ant 5W40 visą laiką. Jei keičiu prieš žiemą tai pilu ir 0W40 ir kaip prirašyta recepte TOTAL :) Abu pilna sintetika - pradžioj leido per "vėlevėles", o paskui per įsiurbimo kolektoriaus gumas. Abi vietos pakeistos ir ramu dabar. Žiema užtat kuriasi s pol oborota 8)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2008, 14:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kazkodel visi bijo tos sintetikos senam varikliui ( klausimas kas yra senas). Tvarkingas variklis kad ir senesnis toleruoja sintetika be problemu. O kad leidzia per riebokslius tai ne tepalas kaltas. Be to prie aukstu temp mineraline alyva labiau isskysteja nei sintetika, kuri yra stabilesne daugeliu parametru. Viena blogybe naudojant sintetika yra ta, kad jei pries tai buvo tepalai pilamai nekokybiski ir variklis pilna apnasu uzpylus sintetika viskas yra atplaunama, ko pasekoje uzkimsus tepalo kanalus prarandamas tepimas. Todel pakeitus tokia alyva rekomenduojama po poros tukstanciu ja pakeist sviezia. Aisku yra tokiu auto kurioms sintetikos naudot negalima, pvz Mazda RX, ten tik mineraline alyva. O siaip tepala reik pilt neprastensi, nei rekomenduoja auto gamintojas, turiu omeny ne teplao gamintoja, o klasifikacija pvz. API. tada jau kokio klampumo naudoti alyva duoda lentele pagal ekploatacijos klimata. Europieciai dabar labiau taiko ACEA arba savo kaip auto gamintojo specifikacijas i kurias butina kreipti demesi.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2008, 14:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
Kazkodel visi bijo tos sintetikos senam varikliui

Ne varikliui, o tarpinėms/riebokšliams :) .
Pernai prieš žiemą nusprendžiau palengvinti gyvenimą savo varikliokams per šalčius, jei tokie būtų, ir supyliau pilną sintetiką. Į vieną 0W-30, į kitą 5W-40 (priklauso ir visąlaik anksčiau pilta 10W-40 pusiausintetika). Vienam po to teko pakeisti tik paskirstymo veleno salnyką ir apatinę variklio pagalvę (tepalas per pusmetį suėdė), kitam alkūninio salnyką, vėliavėles ir karterio tarpinę :lol: .
Jei salnykams velniaižin kiek metų, o jie dirbę su mineraline ar pusiausintetika, gryna sintetika (kuri gerokai takesnė) juos pramuša. Nesakau, kad tai blogai, nes išryškėja silpnos vietos. Nu bet suerzina iki pažaliavimo :lol: . Alkūninio salnyką pakeisti-čia ne gabaritų lemputę...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2008, 14:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Viena blogybe naudojant sintetika yra ta, kad jei pries tai buvo tepalai pilamai nekokybiski ir variklis pilna apnasu uzpylus sintetika viskas yra atplaunama, ko pasekoje uzkimsus tepalo kanalus prarandamas tepimas.


Na tai iš dalies yra tiesa. Aš tai pastebėjau kai nusipirkęs mašiną keičiau karterio tarpinę. Nuėmus karterį jame praktiškai "dumblo" nebuvo. Po 20kkm su sintetika vėl teko lupt karterį (galvojau kad blogai uždėjau, po 5 metų paaiškėjo kad "vėlevėlės: jau buvo pasibaigusios :oops: ), tai karteryje radau apie 0,5 cm dumblo sluoksnį ant dugno. Po to dar sekė kelių hidrokompensatorių keitimas, matomai pakilęs dumblas juos galutinai užlenkė. Tačiau kad sisntetika atplautų tiek šiukšlių jog užsikištų pagrindiniai tepimo kanalai - na mažai tikėtina :roll:
Tačiau aš lieku už sisntetiką, nes dizeliokui žiema tikrai palengvina užvedimą o ir važiuot iš karto gali drasiai nebijodamas užlenkt motoro ir turbos.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2008, 08:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Gaila, kad neturiu pvz kaip atrodo uzkisti kanalai, o ypac siurblio apatine letena. Dabar va zvengiam is amerikasu Mazda 6 ir 5. Jau 3ciai keicia varikli, nes vietoje tepalo kose, indeklai prasukti, vienoje del to svaistiklis skyle bloke pramuses, pasirodo tie jankiai arba tepalu visai nekeicia arba pila bet ka....vandens papuolimas i tepala atmestas, nes ne emulsija, o grynai suodziu-tepalo-dumblo misinys, varikliai tik benzininiai.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2008, 08:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
vietoje tepalo kose, indeklai prasukti, vienoje del to svaistiklis skyle bloke pramuses, pasirodo tie jankiai arba tepalu visai nekeicia arba pila bet ka

Mačiau panašiai pas tautinį golpą VR6 :lol: . Tepalas tepimo kanaluose netgi sukepęs ir juos užkišęs; niekuom išvalyti nepavyko, ir teko keisti variklį.
Priežastis tradicinė. Nupirko tėveliai vyrukui pirmą ir "šustrą" mašiną, tas dalyvavo draguose ir šiaip visaip ją draskė. Po nepilnų metų naujai mašina užlinko motoras. Atvarė pas motoristą. Tas nuėmęs galvą paklaiko.
Pasirodo, po pirkimo su nekeistais tepalais pravažiuota virš 60kkm; apie tokią naujo variklio "apkatkę" švelniais režimais vyrukas net negirdėjęs. Labai nustebo: "jai gi dar nė metų nėra; ką, jau tepalus reikėjo keisti? Jūs čia kažką išsigalvojat". :lol:
Tam varikliui pagal duomenis gamykliškai turėjo būti supilta sintetika. Jei jau ji buvo sukepinta, fantazija sunkiai neša, ligi kiek reikėjo draskyti tą variklį. Bet, pasirodo, įmanoma. Išvada peršasi pati: sintetika nėra "durakostoikaja", kaip kad kai kas mano :lol: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2008, 21:23 
As i 1.4 benza C3 pilu pilnai sintetini Valvoline SynPower 5w40, keiciu kas 10t km


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 08 2009, 16:59 
dauguma sako kad sintetiniai geriausia :) 10W 40 manrodos yra pusiau sintetiniai :) as i xsara 1.6 benzina pilu 5W 10 simtetinius brangeni jie apie 30 lt - 1litras


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 08 2009, 17:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
5w10? nemates tokiu. Tai jie skysti kaip vanduo pasiekus darbine temp, metalo garsu neisgirdi is variklio? :D :D :D

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 08 2009, 18:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 04 2005, 11:35
Pranešimai: 236
Miestas: Panevėžys
ShW rašė:
As i 1.4 benza C3 pilu pilnai sintetini Valvoline SynPower 5w40, keiciu kas 10t km

nors sena zinute: bet pagal manuala c3 alyva keisti kas 30tkm ar 2m :)

_________________
Panevėžys, c3-07;yeti-14...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007