Kaip jau nevienas turbut zinote, vairuoju XM'a 2.0 16V varikliu ir esu isidejes tiesioginio ipurskimo duju iranga OMVL DREAM XXI, deta ADS firmoje. Paskutini pusmeti kazkaip ant duju vis virpejimas buvo, vibracija, ir akseleruojant jausdavosi netolygumas, ir ant laisvu kunu jauciau, ant benzino viskas buvo ok, akseleracija gerai, vibracijos nera. pradejau itarineti auksta itampa, nu bet zvakes keistos 20k km atgal, detos nepigios, triju kontaktu, nudegti neturejo, pramusineti irgi lyg neturetu, tada itarimus meciau ant tu pirstu, ant pacios babynos, bet kaina mane biski atbaide situ daliu, palikau kaip yra, pamaniau geras dujininkas pades, toks kaip chibre, nes maniskiai man ant laisvu daugmaz sureguliavo, darbiniu sukiu neliete, gal nereikia, o gal tingejo. Sanaudos paskutiniu metu paaugusios, sugalvojau dar max greiti isbandyti, anksciau virs 200 eidavo, 210 esu karta mates, dabar 200 kaip ikalta lygiam kelyje, gal priesinis vejas... tuo pat keliu griztant tie patys 200... Nu ir man toptelejo mintis oro filtra paziuret, nu ir ka, atrodo taip kaip po 30k km lietuvoj, tada paskutini kart keiciau, nebebaltas, pilkas visas. Pakeiciau filtra, lygiau, maloniau vaziuot pradejo, kaip benzinu, galvoju placebo efektas, bet sustojus prie sviesoforo apsukas laiko graziai, be vibraciju, akseleracija irgi be vibraciju, max greiti reikes kuria nakti pabandyti tam pat kelyje, sanaudas stebesiu... Zodziu, as aisku kvailas, kad taip retai filtra keiciu, bet man visviena neaisku, kodel benzinu darbas tolygus buvo o dujomis netolygus su uznestu filtru.
_________________ 97' XM 16V + LPG ex 98' BMW 540i + LPG ex 02' BMW 530d touring ex 06' BMW X5 4.8is ex 11' BMW 335i 6mt ex 09' BMW 335xi
|