Mjo; neužilgo atsiras dar vienas šventai įsitikinęs, kad citroenai- šūdas
MetaliukaS rašė:
velgi nzn ka daryti
O ko čia nežinoti? Arba judi link artimiausio šroto ir gražiuoju priduodi tą damuštą antikvariatą, arba susirenki bent porą gabalų, ir mini pas meistrus- tokia suma tai mašinai gyvasties jau galėtų įpūsti. Ir visiškai nejuokauju. Jei jau stabdžiai suvaryti ligi tiek, kad užstrigo suportas, tai ruoškis ne tik suportų, bet ir kaladėlių bei diskų keitimui. Diskus, tiesa, gal pakaks aptekinti, bet greičiausiai jie jau tebus popieriaus storio

Tai jau apie pusė tūkstančio. Sferų sutvarkymas gali pakainuoti irgi ligi pusės gabalo. Panašią sumą kainuos ir šakių guoliai. ABSai- iki poros šimtų, trūkęs magistralinis vamzdelis, jei jo pakeitimui teks nuleidinėti tiltą- irgi panašiai. Langų kėlikliai- jei problema tik mygtukuose, išsisukti pavyks papigiaj, vien juos pakeičiant, bet jei mirę varikliukai ar troseliai- visų remontas/keitimas kainuos irgi kelis šimtus.
O tokį apleistą egzempliorių pastudijavus kiek nuodugniau, bus rasta ir plyšusių variklio pagalvių, ir kad senai laikas keisti pagrindinį diržą, ir kad duslintuvas kiauras, ir kad po bagažinės kilimu vanduo, ir kad atraminės ant ribos, ir etc. pagal programą maximum, įskaitant ir granatas bei ratų guolius.
Seikėjant tokiam bolidui išlaidas po 3lt, metų jis tikrai nebepratemps.
Apie mašinos anksčiau apturėtą "priežiūrą" velniškai daug pasako netgi nesidarinėjantis vairuotojo langas, ne vien strigęs suportas ar neveikiantis ABS...