WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 09 2025, 23:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 09:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
o aš užsiknisęs kariauti su durniuojančiomis laisvomis apsukomis (įmynus sankaba, krenta iki kokių 200 ir tada kyla ir vėl krenta ir užgęsta arba ne), įsigijau naują varikliuką laisvų apsukų. nieks nepasikeitė, vistiek ta pati nesamonė darosi. tai kaip ir turiu naują varikliuką (rida kokie 20 km), nes teko atsiprašyti senojo. klemos nuėmimas nepadėjo. kur daugiau ieškot bėdos - nžn. tai varikliuko jei kam reik, duokit žinot.


Pamegink nuimti klemas nuo akumuliatoriaus, atjungti liambda zonda ir po 30 minuciu klemas uzdek ant akumuliatoriaus (liambda zondo nepajunginek). Paziurek gal pades toks "triukas".

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 18:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Taigi, kuro riebumo, t.y. mišinio sudėtį, kaip aukščiau buvo, minėta reguliuoja kompas, analizuodamas gaunamas dedamasias iš liambda zondo, įsiurbiamo oro srauto kiekio matuoklio(arba MAP-o), įsiurbiamo oro srauto temperatūros daviklio ir variklio aušinmo skysčio temp daviklio. Tas nuotraukoje parodytas daiktas yra variklio tuščių apsukų solenoidinis vožtuvas, kurį valdo kompiuteris atsižvelgdamas į gaunamą informaciją iš alkūninio veleno padėties daviklio, tachometro ir paskirtymo velenėlio padėties daviklio(visi šie davikliai daugiau ar mažiau dalyvauja ir mišinio sudėčiai sudaryti). Taip pat jie dalyvauja ir uždegimo kampo korekcijai. Dabar tokios kuro padavimo sistemos, kuriose iš pašalies neleidžiama įsikišti, t.y. su atsuktuvo pagalba reguliuoti apsukas ir mišinio sudėtį. Jei pakeitus tą solenoidą(kuris pavaizduotas nuotraukoje) apsukos vėlgi šokinėja ir aplamai variklis gęnsta - ieškok skylės įsiurbimo trakte, t.y. kažkur kažkas(užveržimas ar kas pan.) gali būti atsileidęs pro kur papildomai įsiurbiamas oras. Sėkmės.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 22:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
visvaxantia rašė:
.... įsiurbiamo oro srauto kiekio matuoklio(arba MAP-o).....

MAP-as yra oro slegio matuoklis isiurbimo kolektoriuje.
MAF-as yra oro srauto aba kiekio(cia jau kaip kam maloniau) matuklis.
Du skirtingi dalykai, bet MAF-o situose modeliuose nera.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 22:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
tiksliau gal MAF ir VAF, oro srautas ir kiekis, arba atvirkščiai :?:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 00:19 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
čia norėčiau pastebėti, kad apsukos krenta iki 200, pakyla, krenta ir arba užgesta variklis arba susinormalizuoja ir dirba lygiai gražiai ant 800 sūkių per minutę.

burtai. atšilus orui imsimės profilaktinio visos sistemos paskerdimo :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2010, 19:47 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
Prasivalyk ta varikliuka ir slangas apsiziurek ar ner kokia nuo senatves istrukus. Liambda pasimatuot manau mokesi. Prie to pacio pasiziurek ka rodo temperaturu davikliai. Daugiau ten ner kam gest.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2010, 21:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
xplikis rašė:
visvaxantia rašė:
.... įsiurbiamo oro srauto kiekio matuoklio(arba MAP-o).....

MAP-as yra oro slegio matuoklis isiurbimo kolektoriuje.
MAF-as yra oro srauto aba kiekio(cia jau kaip kam maloniau) matuklis.
Du skirtingi dalykai, bet MAF-o situose modeliuose nera.


Taip, sumaišiau. Jūs teisus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2010, 20:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
xplikis rašė:
Raimis.P rašė:
Tiksliai nezinau, bet nemanau kad tame varikliuke yra daviklis padeciai nustatyti. Jei jis butu, kompas galetu ji diagnozuoti kaip veikianti arba neveikianti. Kiek zinau, kompas varikliuko gedimu nemato. Pataisykite jei klystu. :roll:

Tame laisvu apsuku varikliuke, tikrai padeties daviklio nera. Kompas pagal variklio apsukas ir pagal droselines sklendes padeties daviklio padeti, stumia arba traukia apsuku reguletoriu. Kompas ji, kaip gedima gali uzfiksuoti, tik jei bent viena is ten esanciu dvieju grandiniu bus nutraukta ar uztrumpinta. Deja taip bent man nepasitaike.


o kas tada per daiktas ant virsaus yra tas geltonas daviklis su fishke?kai ji nuemiau man susidare ispudis kad tai butent padeties daviklis koks tai, tipo kaip talpinis jutiklis,fiksuojantis ta metalini laisvu apsuku voztuvo galiuka. jei ne tai kas ten per daiktas? :?

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2010, 22:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Geltonas daviklis, kiek atsimenu, tai droselines sklendes padeties daviklis.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 09 2010, 10:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
xplikis rašė:
Geltonas daviklis, kiek atsimenu, tai droselines sklendes padeties daviklis.


Kaip supratau apziurejas- droselines sklendes yra kitas daviklis,po apacia sklendes,ir i ji ieina sklendes asele.O tas geltonas yra butent virs laisvu apsuku voztuvo.

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2010, 20:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Sintaras rašė:
Kaip supratau apziurejas- droselines sklendes yra kitas daviklis,po apacia sklendes,ir i ji ieina sklendes asele.O tas geltonas yra butent virs laisvu apsuku voztuvo.

Jo, netas. Bet laisvu apsuku reguliatoriaus padeties daviklio- tokio tikrai ner :D . Ten gali but, nebent isiurbiamo oro temperaturos daviklis(jis dviem laidais, o padeties davikliai buna bent trimis), ikistas i oro kanala.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2013, 21:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 09 2013, 16:46
Pranešimai: 20
nenoriu kurt naujos temos, man ir prie tos pritinka. kai prie to varikliuko prijungiu ta fiske, nesveikai sukyla apsukos. xantia 1.8i 16v. benzinas-dujos


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2013, 09:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Atjunk akumuliatoriu. Isimk ta varikliuka, pilnai sustumk ir istrauk, tik nesulauzyk. Jei reikia istraukes laseli tepalo ilasink i spyruokle ten viduj. Sustumk iki galo vel idek varikliuka i vieta. Pajunk akumuliatoriu, ijunk degima kokiai 30 sekundziu. Teoriskai turetu kompas varikliuka pilnai isstumt ir vel atidaryt kiek reikia.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007