Kosmoz rašė:
Gr2 rašė:
Sferas tą vasarą pražiopsojau tik todėl, kad 15 metų XM'as ir su išsibezdėjusiom sferom važiavo geriau, nei VISOS naujos mašinos iš salono

Tiesa, mašinų, kur bazinis modelis viršijo 75kLt be PVM nebandžiau

ir ka tu cia bandai apgaut? 75 be pvm'o tai yra 90 su pvm'u, o uz tiek laisvai gali paimti gerai sukomplektuota passat su dyzeliniu varikliu, mondeo puspilne iseina, mazda 6, netgi tas pats citroen c5 su hidraulika iseina. tai nori pasakyt, ne viena is situ masinu neprilygsta pakabos darbu senuciukui XMui su tusciom sferom? cmon.... ar cia kai visad, is norejimo pasigirt, ziurinejau getzus ir proceedus po 50 su pvm, tai drebtelsiu, kad ziurinejau geras masinas uz 75 be pvm'o.
Kosomz, situacijoj gaudaisi

Čia viskas buvo prieš du-tris metus, pvm buvo mažesnis, bet kainos didesnės. Plius - žiūrėjau dyzelinius variantus, o jie nuo analogiškų benzininių dažnai 10k brangesni.
O dėl pakabos - PABANDYK PATS. Bandomajam važiavimui užtenka tiesiog paskambinti ir susitarti dėl laiko, pajamų deklaracijos rodyti nebūtina

neretai dar ir kava pavaišina
Buvau paėmęs bandomajam važiavimui pasatą, mondeo, mazda 6, lagūną. Tos klasės japonų nebandžiau - buvo baisiai populiarūs, bandomajam važiavimui pasiūlydavo užsirašyt po trijų savaičių

. C5 irgi nebandžiau - o jis jau gali būti kitoks, įdomu.
Į mažas mašinas net nežiūrėjau, nes šeima netilptų. Getz, Ceed, Polo, Clio, C3 pasitaikė išsinuomoti per atostogas. Seniausia buvo 1,5 metų senumo, nuvažiavusi 35000.
Dar išbandžiau Golfą, visas vidutines Škodas, ir Berlingą.
Jei jau visai ne į temą - iš mažų labiausiai patiko benzininis Clio (ypač su pikčiausiu varikliu

), iš didelių - Mondeo (bet sukomplektavus pagal norus į jokius biudžetus nebetilpo), o praktiškiausias pasirodė Berlingo. Beveik buvau apsisprendęs imti pilnos komplektacijos Berlingo, nepaėmiau todėl, kad jo garantija nuo kėbulo korozijos mažesnė.
Grįžtant prie temos - be abejo, Geležinio Vilko gatvėj visi nauji automobiliai iki vieno važiavo be priekaištų. Bet pravažiuok 30 km/h per gulintį policininką, pralėk 50 km/h - leistinu greičiu - Kosciuškos gatve akmenukais nuo Mindaugo tilto iki Vilnelės, ir viskas pasidaro aišku aišku.
Iš kitos pusės - tiek Getz, tiek "gerai sukomplektuotas passat su dyzeliniu varikliu" yra ekonominės klasės automobiliai. Vienas mažesnis, kitas didesnis. Ekonominė klasė dėl to ir vadinama ekonomine, kad pagrindinis dėmesys skiriamas ekonomijai. XM yra limuzino klasės automobilis, su kuriuo buvo vežiojami prezidentai. Svarbiausia - komfortas ir išskirtinumas, ekonomiškumas netgi kenksmingas.
Jei 20 metų senumo apgailėtinai prižiūrėtas feraris ar porche vis dar yra piktesnis už naują corollą - niekas nesistebi. Tai ko stebėtis, jei pakenčiamai aptvarkytas 17 metų senumo limuzinas yra komfortiškesnis už naujos ekonominės klasės mašiną?