Sveiki kolegos. Nusipirkau XM 93m 2.0 Turbo bet važiuoju ant duju (į benziną kotai nepersijungia bet šita taisysiu veliau).
Tai va buvo pas mane trukęs vandens radiatorius šeip iš jo vanduo nebėgdavo kol spaudimas nepakildavo bet kai temperatūra apie 100 pasidarydavo pradėdavo pro skylę radiatoriaus viršui švirkšt, tai aš ji pasikeičiau (Buvau nuėmęs šlangą nuo turbinos o po to uždėjau ja atgal). Dar tikrinau radiatorių ar neleidžia tai užsivedė mašina viskas ok apie 5 min ant 5000 apsukų palaikiau kad pažiūrėt ar sistema neleidžia pamačiau kad viskas ok ir nuėjau miegot, o sekančią dieną važiavau ir nuvažiavus apie 3 km pradėjo gesti (toks jausmas lyg dujos baigtųsi, trukčioja (bet duju yra)). Bandžiau vesti tai daug kuro paduodant užsiveda ir užgesta o jei gazą iki dugno nuspaudus laikai tai šokinėja nuo 1000-3000 apsukos, taip vos neužgęsta po to spėja pašokt iki ~3000 ir vėl vos neužgesta, o ant laisvų tai užgęsta iškart. Kas čia galėtų būti? Ir jei galit Vilniui koki meistrą netoli balsių kad apie XM išmanytu parekomenduokit, nes mano dabartinis tai sako kad čia kompas sudurniavo, kuo aš asmeniškai labai abejoju.
p.s dar metaline plokštele buvo tokia plokščia (apie 7-8 cm ilgio 0,5 cm pločio sulankstyta į keturkampį iš nerūdijančio minkšto metalo) iškritus kai radiatorių nuiminėjau bet neradau kur ja atgal įkišt gal čia dėl to (nors ta metaline plokštele net nedetalė galėjo būti

) bet vistiek geriau paminėti. Ačiū už bet kokį info.