saulynas rašė:
Nereikia tos dezes istraukinet,atsuk tris varztus kurie yra variklio skyriuje ir atitraukes tik virsu pasikeisi ta peciu,beje pries panele dedamas istrauk posukiu relyte,jinai truputi trukdo,as savo kisdamas panele atgal sulauziau

Jei ardyt, tai ardyt

. Kaip HAYNES manuale buvo aprašyta, tiek ir išardžiau. Ir vairą (su Airbag'u), ir posūkių bei valytuvų svyrtis nuėmiau, atsukau 4 vairo strypo varžtus...
Išėmiau visą centrinį korpusą, kuriame pečiūs "sėdi", prie to pačio ir išardžiau jį ir išploviau (švaresnis oras tekės vidun

. Taip norėjosi ištraukti ir korpusą su varikliuku ir kondiške bei tuo pačiu angas išplaut, bet zaraza nesileido ištraukiamas. Pasirodo taigi kondiškės vamzdeliai jį laiko. Tikiuosi nesugadinau jų bebandydamas ištraukt. Pečiūką pirkau Robete magnetti marelli firmos (115lt).
Problematiškiausios vietos buvo: "bardačioko" išėmimas, nes HAYNES'e kitokio tipo bardačioko išėmimo aprašymas. Tai paskui pagooglinęs radau vieno anglo susidurusio su analogišku bardačioku išėmimo aprašymą. Kita durna vieta, tai iš variklio skyriaus šlangų jungtis į pečių - nachališkai išlūpau fiksuojančią metalinę dėtalę (liko sveika atrodo).
Įdomu, ar be HAYNES dar kas nors leidžia manualus, nes su ta dešne puse sunku gaudytis.