WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 13 2025, 23:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 15 2011, 07:21 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Vakar buvo gimus geniali mintis- nuimti tą akumo dėžę ir lengvai prieiti iš viršaus :D Bet..... Kaip ta pajabienė nusiima, atsukai iš šonų varžtus, kur kondiconieriaus kažkoks bačiokas laikosi, babina, bet ten apačioje kaip tai prisegta ji. ARba fiksratoriai kokie įspausti, arba varžtai, kurių iš viršaus neprieisi, o iš apačios vėl pajabienė.
Gal posparnį nuėmus pasiekiama ten viskas būtų?
Vienu žodžiu pro kur geriau priėjimą pasidaryti? Iš apačios nelabai man ten kas paaiškėjo- nei pilnai matau kas kur, nei pasižiūrėti šlangų.
microfyshkėje 914 puslapyje "1 vacuum unit" kur fiziškai randasi? Ant variklio, kur gazo troselis ateina?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2011, 09:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Dar keli ilgiejo varzatai , jei neklystu, yra po pacia deze....nematysi ju, tik na osciup...as irgi keikiausi, kaip nuiminesjau ta akumo deze.....
daugiau neklausk, ieskok tu varztu, ir surasi, as pats taip ieskojau...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 15 2011, 22:32 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Akumo dėžės nereikėjo nuiminėti, pilotas po sparnu prieinamas nuėmus buferį.
Kas čia per velnias po akumo dėže:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Na o pats pilotas paprastai ten atrodo ta vieta- keletas laidų, ir šlanga į pūslę:
Paveikslėlis
Puslę paspaudinėjus, girdisi, kaip oras vaikščioja prie piloto. Belieka atsirinkti, kur kiti laidų galai nueina.
Dar buvo bajeris- kai sugriovęs pusę mašinos buvau, įjungus degimą ir junginėjant piloto įjungimo mygtuką, relė sudirbinėdavo virš keleivio pusės lempos. Blyn surinkus viską atgal, relė nereaguoja. Po tokių eksperimentų įtariu, kad kažkas su elektra netvarkoje po LHM bakeliu, reiks imti bakelį ir žiūrėti sujungimus.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 18 2011, 19:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Susitvarkiau, nors nežinau kaip :) Paprasčiausiai kažkur nekontaktavo elektrinė dalis, pusę mašino sugriovus ir vėl surinkus, pradėjo veikti. Tas autopilotas sudėtingiausia dalis elektra- kur pajunti kitus galus. Šiaip nėra daug- valdymas vožtuvėlio (2 laidai), paskui į fiškę ateina ~5 laidus (tiksliai nepamenu), kai kurie suporuoti ir į fiškę, tai lieka 3 kontaktai. Faktiškai 2 turėtų būti maitinimas piloto varikliuko, trečias neaišku. Elektrinę dalį išsiaiškinus, pajungti pilotą nebūtų ką veikti (nebent kriaušės nėra, mechaniškai tada reiktų pritaikyti).

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2012, 11:38 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2012, 11:15
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
Šimtas metų:) Senokai besilankiau forume, o per tą laiką kažkodėl buvo ištrinta mano senoji registracija. Teko prisiregistruoti iš naujo.

Prikeliu seną temą apie autopilotą. Situacija: užkliudžius laidų ir jungčių rezginį prie kairiojo (vairuotojo pusės) žibinto po kapotu (pavyzdžiui, keičiant artimųjų šviesų lemputę) dingsta autopilotas. Anksčiau ši problema jau buvo ištikusi porą kartų, tačiau sėkmingai išspręsta dar kartelį sujudinus tą laidų krūvą. Šį kartą nebepavyksta – matyt, nesiseka blogai kontaktuojantį laidą ar jungtį palenkti į „tinkamą“ poziciją.

Problema ta, kad nežinau, kurį laidą ar jungtį konkrečiai judinti ar ardyti, kad išvalyčiau ir patikrinčiau kontaktus. Viską iš eilės skersti ranka kol kas nekyla. Gal kas esate susidūrę su šiuo mazgu ir galėtumėte mestelėti užuominą, kuris konkrečiai laidas atsakingas už autopilotą? :) O gal ten yra kažkokia konkreti jungtis arba rėlė?

_________________
XM 3,0 V6-24 '98
XM 2,0 C.T. '96
ex „Xantia“ 2,0 '93


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2012, 14:00 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2012, 11:15
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
Kad būtų aiškiau, apie ką kalba eina, pridėsiu nuotraukas.

Pirmoje nuotraukoje raudonu ratu apibrėžta zona, kurioje turėtų gyventi blogai kontaktuojantis laidas ar jungtis. Norint atsukti artimųjų šviesų lemputės dangtelį ir ištraukti pačią lemputę, to neįmanoma padaryti nepraskyrus į šonus tų nelemtų laidų.

Paveikslėlis

Tas pats kiek kitu kampu

Paveikslėlis

Kol kas atsitiktinių laidų maigymas nepadėjo. Bjauriausia, kad įsitikinti, ar autopilotas pradėjo veikti, galima tik įsibėgėjus iki 40 km/val. Pačiupini laidus, pavažiuoji kažkiek, vėl stoji, vėl čiupini...

Su viltimi laukiu, gal kas nors, žinantis, atsilieps. :)

_________________
XM 3,0 V6-24 '98
XM 2,0 C.T. '96
ex „Xantia“ 2,0 '93


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2012, 21:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
..;)
Ka me stau cia padesim...
Kai atsils, lendi ir ziuri; lendi, tikrini, ziuri; lendi ir ziuri...ir t.t. :mrgreen:

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2012, 22:20 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2012, 11:15
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
Lietuviškai čia kažkaip patarei... :) Tai aš ir aiškinu, kad jau ne pirma diena važinėju stabčiodamas ir vis maigydamas tuos laidus. Lendu ir tikrinu, lendu ir tikrinu. Tik vis nepataikau "padėti jų į vietą" arba ne tuos maigau. Čia nė šilumos ypatingos nereikia tokiam užsiėmimui. Užtat ir klausiu patarimo netekęs kantrybės. Gal kas ardė tą nelaimingą autopilotą, gal kas taisė, gal kas iš sportinio intereso yra jį išsinagrinėjęs.

Va, gal kas nors žinote, iš kokio leidinio šie lapai paimti? http://en.citroen-club.net/graphics/man ... trol-1.jpg ir http://en.citroen-club.net/graphics/man ... trol-2.jpg Norėtųsi visą leidinį pavartyti ir sužinoti, kas ten konkrečiais numeriais pažymėta.

_________________
XM 3,0 V6-24 '98
XM 2,0 C.T. '96
ex „Xantia“ 2,0 '93


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2012, 22:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
beskaitant cia iskilo toks kalausimas. Nepaprasciau nuo autopiloto kriauses atsekt laidus iki fiskiu kokiunors ir pajudint/ishsivalyt?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2012, 22:45 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2012, 11:15
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
Paprasčiau, bet su sąlyga, kad bus nuiminėjamas bamperis. :) Kaip kitaip prie tos kriaušės prasibrauti, kad rastum laido galą? Ar vis dėlto ją galima padoriai pamatyti vien palindus po mašina?

_________________
XM 3,0 V6-24 '98
XM 2,0 C.T. '96
ex „Xantia“ 2,0 '93


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 08 2012, 08:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
vienintele mano ideja- apciuopom :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 08 2012, 14:53 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2012, 11:15
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
Tai aš šitą idėjau jau kelinta diena nesėkmingai mėginu įgyvendinti. Ech... patarėjai velykiniai... :)

Jaučiu, reikės rytoj statyti XM'ą su įjungtu varikliu ant kaladžių, pasodinti sūnų į vidų, kad laikytų užspaudęs gazą virš 40 km/val. ir maigytų autopiloto rankenėlę, o aš tuo metu mėginsiu tuos laidus čiupinti. Nes variantas "pačiupink-važiuok-stok-vėl pačiupink" labai varginantis ir gali užtrukti amžinybę.

_________________
XM 3,0 V6-24 '98
XM 2,0 C.T. '96
ex „Xantia“ 2,0 '93


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 08 2012, 17:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
netaip supratot. apciuopom susirasti autopilota ir apciuopom atsekti jo laidus.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2012, 01:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jei kolegos sakė, kad tų laidų ten nėra daug, tai paprasčiausias variantas - pravodkės schemoj susirasti tų laidų jungimą į mazgų atitinkamus kontaktus ir prasivesti pagal tai naują pynutę, lygiagrečiai originaliam jungimui. Ir viskas bus liuks 8)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2012, 00:24 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2012, 11:15
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius
Klausimas: Ką padaryti, kad žmona savaitgaliais išleistų į žvejybą: ar gėlių jai padovanoti, ar į restoraną nusivesti, ar naują suknelę nupirkti?

Forumiečių atsakymai:

A. Apčiuopom bandyk.
B. Keisk žmoną.

:)

Pavyzdys su žmona gal nelabai tinkamas, bo kiekvienai iš jų gali patikti skirtingi dalykai. Čia gi gali būti tik vienas atsakymas - arba žinai, kuris laidas yra autopiloto, arba nežinai. O kai nežinai, pasiūlymai perrinkti automobilį dėl vieno paviršiuje nekontaktuojančio laidelio yra aiškus "pereboras". :)

_________________
XM 3,0 V6-24 '98
XM 2,0 C.T. '96
ex „Xantia“ 2,0 '93


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007