Prisijungsiu prie taves., man tas itempejas amortikinis jau per metus laiko 3 kartus buvo nuluzes., visi sykiai del uzstrigusio bumerango., bet tai dar ne viskas! supratau, kad taip buti negali, kad pastoviai lauzytu amortika, ir 4 karta kad nulauztu jau nepanorau.. taigi suradau, kad tas dirzelis turi du itempimo taskus. Vienas yra mechaninis, kitas automatinis tas su amortiku. Mechaninis yra kiek auksciau virs automatinio, po generatorium. jo itempima galima reguliuoti., pas mane jis buvo MAX itemptas. dabar as ji atleidau per puse. dabar jau 2,5 menesio vaziuoju be problemu., tiesa amortikas pas mane jau pasibaiges, barskedavo dirzelis., bet jauciu bumerangas dabar vel sukietejo, nes nebera barskesio. taigi nagu nekisiu., nes pfu pfu pfu, tikiuosi jis nebesulauzys., nes nebera to zverisko tempimo. ir turiu pora pazystamu, kurie turi ideje itvarus vietoj amortiko, ad bumerangas nejudetu., pastarasis isvazinejo 5 metus, be vargo ir pardave masina.
Nieko blogo neturiu pries tokius variklius. Del variklio daliu kainu., jos tikrai kainuoja gerus pinigus., fantazija ne karta yra atsokdine. bet kas liecia trauka, komforta, ekonomija tikrai., nebijociau pasirinkti ir sekanti pirkinuka su 2,5 varikliu. jei ne 2,5., tai tik 3.0.. jokiu 2,1 ar 2.0

. Su 2,5 prasinesu snioksdamas kaip laineris
