ramaz666 rašė:
H2O5 rašė:
vis dar retkarciais meta antipollution foult, bet retai. Pastebejau, kada ji ismeta, pasireiskia, kai trauka sumazeja ir ismeta ta klaida ir vel atsiranda trauka, apsukos siek tiek sokineja ir jauciasi variklio drebejimas salone, susiradau laisvos eigos voztuva, visas apsineses juoda lyg tepalais ir panasiai, nuvaliau as ji isvaliau, bet pokycio nera. Vaziuojant vienodu greiciu tarkime 70km masina uztrukcioja viena karta, toks jausmas, kad srove dinksta ir iskarto vel atsiranda. Gal kazkokiu minciu daviau? Gal imanoma, kaip nors patikrinti ta uzdegimo rite? Laidus, tai su slape ranka tikrindavau ;D
PAs mane tas pats su trukciojimu ir antipollution fault. Turiu lexia ir rodo klaida no spark in coil 1 ir no spark in coil 2. Viskas aisku kaip ir, bet idomumas tame, kad keist visa babinu bloka (300-400 LTL) nematau prasmes, nes jeigu neveiktu babinos tada neveiktu visai? gal kas susiduret su jom, kaip ten reguliavimas kibirksties vyksta? Paciam babinu bloke ar kur?
Tikiuosi BAN už nuorodą į konkuruotantį forumą negausiu.

Su senesnio modelio varikliu tos monobloko tipo uždegimo ritės turėjo įgimtą defektą. Pats išsiardžiau savo senąją, o uošvis savo -- abiejose trūkimas buvo toje pačioje vietoje.
http://www.peugeot-klubas.lt/forum/inde ... 11&t=23236Gal ir naujesnėse panašus cirkas (savosios dar neardžiau). Vis dar trūkčioju pašalus. Šį ryt galvojau, kad jau viskas "pukute" bus varikliui. Užkūriau užgeso ir nebesikuria. Ant dujų užkūriau ir su pasitrūkčiojimais šiaip ne taip nuvažiavau iki susirinkimo vietos važiuot į darbą. Bet vakare "gedimas" paaiškėjo gan greitai - baigėsi benzinas.

Benzino daviklis pas C5 su dujomis tai rodo pieno riebumą, o žiemą matomai gerokai daugiau benzino sunaudojama. Tai ir baigėsi...