Sveiki. Kalba eina apie BX motoriuką 1,4i monopurškalą.
Vedėsi ir dirbo puikiai tiek benzinu, tiek dujomis. Pakeičiau tepalus iš senų pusiau sintetikų į naują atlikusią mineralką 15w40. Gal tai sutapimas, bet tą vakarą pastačiau sėkmingai lauke ir kitąryt nebeužvedžiau.
Simptomai: pastovėjus vedasi ir variklis dirba dvi sekundes, paskui užgesta ir nieko nebegali padaryti, starteriu suk nors minutę, kartais susipurto kartą cilindras sudirbęs, bet apie kūrimąsi nė minties. Lygiai taip pat ir tempiant ant šniūro. Tas vyksta lygiai taip pat tiek benzinu, tiek dujomis, tad sprendžiu, kad problema bus ne kuro sistemoje su visais savo davikliais (mat dujos primityvios pirmalaidės), o uždegimo. Uždegimo sistema elementari, prie kompo neprijungta, bet babina jau ne cilindro formos su "plius,minus ir žvaklaidžiu", jau elektroninė ar kažkas panašaus (gal tik taip realizuota), turi kažkokį ankstinimą nuo vakuumo.
Esmė tame, kad negaliu įsistumt į garažą ir patikrint ar pabandyt pašildyt kokiu pečium po variklio skyrium, nes nukritus (galima aišku sukt starteriu, kol pakyla. Bet juk grynas dročinimas) ir labai šalta dabar dirbt - viską tikrint nuo kontaktų iki žvakių. Gal būtų konkrečių įtarimų ar patarimų, ką bandyt pasikeist, ar atsijungt, parsinešt, atšildyt, išsivalyt? Aš ne elektrikas, varžą pamatuot moku, bet kokia ji turi būt - nežinau.
Atsiprašau už Wai wai tipo temą, bet labai liūdna, kai vargšas BXas taip stovi liūdnai.
Beje, gal tai gali būti kuom nors susiję su tepalo kokybę? Pakeitus tepalą užsivedė be problemų, variklis buvo dar šiltokas, tik ryte sugižo. Tepalas ne visai skystas, bet ir ne košė, galbūt transmisinio tepalo kambario temp. tirštumo. Starteris suka tikrai guviai ir kaip ir sakiau, pradžioje vedasi iš pusės apsisukimo.
Pridedu degimo schemą, gal kas paaiškės. Nežinau tik kaip realybėj atrodo tas kondensatorius - bet komutatorius, babina ir skirstytuvas kaip ir aišku kurie daiktai po kapotu

