WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 13 2025, 15:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Gru 29 2012, 22:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 08 2012, 19:39
Pranešimai: 10
Karolisxm rašė:
nesuprantu kam sau ta varga uzsikrauti isigijus 2.5, jau 2.1 visokie guoliai ir itempejai gerai kainuoja, bet pati gelezis patikima. O arkliu chipas dades, jeigu jau trukumas bus

boshui neikrausi kw chipuojant.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Gru 30 2012, 20:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
donatas rašė:
boshui neikrausi kw chipuojant.
Tu čia trolini, ar tik šiaip neturi ką veikti?... :shock:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Sau 03 2013, 13:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 25 2011, 21:02
Pranešimai: 39
Senai laukiau sitos temos atnaujinimo.Kazkada pats sprendziau dilema kas geriau 2.1 ar 2.5 dabar jau galiu pasidalint patirtimi.Pradziai svarbu labai kokio stovio ta masina isigijai ir kokie meslarankiai ten po ja knisosi ir "tobulino".2.1 variklio eksplotacija tikrai maziau atsieina nei 2.5 bet trauka ir sukimo momentas visada maloniai nuteikia be to variklis maziau triuksmauja ir dyzeliams budinga vibracija salone visai nesijaucia.Kuro sanaudos mieste 2.5 yra apie 7.5-8 l uzmiesy 6-6.5l.Variklis pas 2.5 sudetingesnis nei 2.1 turi balansini velena bet pagringiniai skirtumai ausinimo sistemoje 2 termostatai 2 ausinimo radiatoriai,vandeninis intekoleris gan auksta darbine temperatura 95laipsniai uztat esant netvarkingai ausinimo sistemai greit perkaista galvute ar pramusama tarpine.Bet sitas variklis gan greitai pasyla ziema nenuvaziavus nei 3km jau pucia silta ora i salona.Su situo auto vazineju jau 3 metus pravaziavau jau 140 000 su varikliu neturejau visiskai jokiu bedu pyliau ir rusiska ir zalia ir lietuvisks dyzelina siurblys laiko, nesispjaudo viskas gerai.Tik nusipirkes susitvarkiau ausinimo sistema, prasiploviau, pasikeiciau termostatus.Laikui begant teko pasikeist ir isipletimo bakeli.Stabziu sistemos dalys brangesnes nei 2.1 bet kas menesi juk ju keist nereikia.Skistymo sistemos dirza ir ir visus kitus dirzus bei itempejus reikia keist laiku ir ne kinietiskus kaip ir visiem kitiem auto ir tada nebus jokiu bedu.Jei nenoreciau universalo vazineciau su savo "pleistu" iki gyvenimo pabaigos.O tie kurie myli 2.1 tai dazniausiai nera vaziave su gerai vazuojanciu 2.5 ir tureje bedu su "lucas" kuro siurbliu, kurie dazniausiai pas 2.1 stovi ne iskyrus senesnius modelius.Pasakysiu paprastai tam kas myli ir priziuri tecnika nera nei blogu masinu nei blogu varikliu.Pirkit toki auto koki norit ir bus dzin kiek remontas kainavo :) Aisku geriausa kas gali but yra CITROEN :) Jei apie cipavima tai 2.5 galima sukelt galia iki 130kw tik kam to reikia jis ir taip traukia kaip zveris :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Sau 03 2013, 16:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
jei litu turi, ir taskaisi neskaiciuodams, tada imi 2.5td, su viskuo, ir megaujiesi vaziuodmas.
jei centus skaiciuoji, imi 2.1d, su veliuru ir irkliniais (be elektros) langais, ir taupiai vazineji, nes prieziura 2-3 kart pigesne siu varikliu..:), o megaujiesi remontuodamas, kaip kaimynas uz buteli viskio skirstymo dirza pakeicia..:)
stai ir visa esme..
bet jei litu turi, kam tada imti sena XM? mercedes, bmv, honda, zopel.......

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Sau 27 2013, 22:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
deja tik su vienu egzemplioriumi 2,1 is visu turetu XM (2,1 ir 2,5) teko palakstyti vokietijos autobanais.
prie greicio 180km/h temperatura budavo tarp 100-110 laisniu celsijaus,
idomu ar kituose 2,1 tas pats,
ar gal XM kuo greiciau vaziuoji tuo geriau skruodzia ora, taip kad ausinimui jo per mazai patenka?
balsavime 2,1TD vs 2,5TD, as uz 2,5TD.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 12:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
neteko skraidyt bet iki klaipedos ir atgal ikaltai 80laipsniu. as uz 2.1 TD

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 15:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Jeigu abudu vienodos komplektacijos (oda, elektra) ir abu nauji, su rida 0, tuomet 2.5td.
Jei is autopliuso su 200kkm rida, tada galbut 2.1, ir tai labai pagalvociau.....

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 16:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
Jeigu abudu vienodos komplektacijos (oda, elektra) ir abu nauji, su rida 0, tuomet 2.5td.
Jei is autopliuso su 200kkm rida, tada galbut 2.1, ir tai labai pagalvociau.....

Pamiršai vienetą prieš šį skaičių?

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 18:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Kostas rašė:
POWER rašė:
Jeigu abudu vienodos komplektacijos (oda, elektra) ir abu nauji, su rida 0, tuomet 2.5td.
Jei is autopliuso su 200kkm rida, tada galbut 2.1, ir tai labai pagalvociau.....

Pamiršai vienetą prieš šį skaičių?

Nepamirsau, XM su 200kkm, jua vien koja srote

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 20:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
nestumkit ant to xm. maniskis 300tkm ir dar gyvas kaip erzilas. kitas 600tkm ir bega vargo nemato.. 2.1TD

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Vas 12 2013, 09:50 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
donatas xm rašė:
Dėl paskirstymo dirželio keitimo brangumo,tai tėra mitas,sukurtas CP ir ACS.Keičiant dirželius ir guolius galima sutilpt į 500lt.
Beveik tiek užmokėjo kaimynas keisdamas dirželius savo Golf...
O va V6 šitas malonumas apie 1500lt.kainuoja.


Cia pamirsai parasyti jei keitiesi pats ar keicia pazystamas uz dyka. Kiek ziurejau Meharyje visa komplektacija pagr dirzo - suma 500 - 600 lt + darbas. Generatoriaus dirzelis irgi uz detales tiek pat + generatoriau dirzelis su visais itempejais ir sudejais nelaiko daugiau nei 2-3 metai. Pats turiu XM ir per 6 metus, jau du kartus keiciau visus itempejus, spyruokles ir t.t.
Del uzkaitimo 2,5 TD kaltas tik pats vairuotojas, nes dazniausiai neziurima i termostatus, o jie veikt turi nepriekaistingai, taip pat ausinimo ventiliatoriai turi suktis (nors du metus vazinejau su nesisukanciais, bet veikianciais termostatais - ir neuzkaito virs 110 laipsniu), be to svarbu dar ventiliatoriu fiskes pasitikrinti - ar neuzpuve, nes pagreitejimas tik isijungia nuo tam tikros temp. Dar vienas aspektas, kad mes megstam issimti mazaji radiatoriu, o paliekant tik didiji, nes mazesnis greit puna).

Siaip XM jau lieka myletoju rankose - nes uz tokius remontus ir naujesne masina galima pasiimti, tarkim c5 I - II. Nusipirkus bet koki XM - reiks ikisti nemazai, nebent vazinesi metus ar 2 - tada isvis nieko nekisi ir vaziuoji kol luzta kazkas. Geriau - nepirk XM, o ziurek i kitas masinas.

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Bal 23 2013, 19:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
antas rašė:
Dar vienas aspektas, kad mes megstam issimti mazaji radiatoriu, o paliekant tik didiji, nes mazesnis greit puna).


oba gal galima smulkiau, kas tas mazesnis?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Bal 24 2013, 06:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
whisky.lt rašė:
antas rašė:
Dar vienas aspektas, kad mes megstam issimti mazaji radiatoriu, o paliekant tik didiji, nes mazesnis greit puna).


oba gal galima smulkiau, kas tas mazesnis?


pas 2,5 td stovi 2 ausinimo radiatoriai, vienas didelis kaip ir pas visas masinas + idetas vienas mazas 1/3 didelio ir viskas. Tas mazas supuna - isimi ir slangas pajungi ant didelio ir toliau vazineji. Nors as taip padariau, nes mazu rasti neimanoma, o jei rasi tai kaina kosmine.

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Rgs 09 2013, 12:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2008, 07:41
Pranešimai: 285
Miestas: Šilalė
jei butu klausimas ar pirkciau 2,5td .. ? atsakyciau kad imciau :) :lol: nors aisku., nebuvo man su juo nuskile., su galva bedu neturejau, bet bedu turejau su generatoriaus itempeju kuris luzinejo dazniau nei pilna baka uzsipildavau.. aisku jei buciau susitvarkes siurbli, kuris dave purpciojimus ir kratymasi laisvom ir nauja itempeja su spyruokle dejas, gal bedos ir nebut buve :!:
yra buve., kad 3 - 4 savaites vazinejau su tusciu issipletimo bakeliu (trukumo lempute nedege) ir kaistanciu varikliu ziauriai.. nesupratau bairio., tik kazkaip po to laiko atsibodo., noriu viska issiaiskint opradarau ausinimo skyscio bakeli - o jis tuscias.. bene 2 litrus supyliau :roll: :bum: ir nieko 2,5 vaziavo dar :lol:
dziaugiuosi dabar su 2,9 :roll:
nemegstu silpnu varikliu, nors nepasakyciau kad as dar vaikas ir is jo amziaus neisauges - paspaudziu tik startuodamas., ir tai retkartem. vaziuoju ramiai. bet cia kaip jau taisykle manyje, turiu zinot, kad turiu rezervo po kapotu neisnaudoto :mrgreen:
atsimenu kai 2,5 pirkausi., uzteko isest pabandyt vaziuot ir pabamndes iskarto pasakiau perku - jausmelis buvo puikus, kildavo kaip raketa. ir 100 vaziuojant lenkiant 5 pavara furas., imdavo kaip reikalas.
noretusi dar patureti XM su gyvu 2,5 varikliu :idea:

_________________
P607 2.9 v6 152kw
P406 2.0Hdi 00 ~100kw
P206,Xantia,Picasso...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.1TD vs 2.5TD
StandartinėParašytas: Rgs 09 2013, 14:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Su tokiu varikliu gal ir atrasi dar gan normaliai vaziuojanti, bet su kebulu bus gerooookai sudetingiau arba uz tvarkinga varianta paklosi nemaza suma pinigu :labas:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007