kokonas rašė:
teisingai bakelis prie kuro bako, o filtras dazhniausiai(turbut visada) stovi toje pat pusleje kaip ir katalizatorius. ish po variklio pirmas eina FAP o antras kataliatorius.
klysti kolega:
fap eina paskui katalizatoriu, konkreciai siuo atveju fap filtras yra galine (didesne) antrojo katalizatoriaus dalis (pirmasis iskart uz turbinos (sunkiai matomas), antrasis tarp priekiniu sedyniu (pirmoji jo dalis katalizatorius, o antra ilgesnioji, fap filtras), eolis pilasi I pulse - primenacia laseline, kuri randasi trikampio formos dezuteje prisuktoje po kuro baku, beje ta pulse labia megsta prasitrinti ir tada jau patampa neremontuojama, kas del dapildymo, tai kiek zinau irgi sudetingas dalykas, lygtais ta laseline vienkartinis dalykas, bet manau lietuvis uz prancuza protingesnis ir jau sugalvojo kaip dapildyti.
jei vis delto rasi suplysusia pulse, galeciau pasiulyti nesuplysusia ir beveik pilna.