Aš žinau, kad nekliba. BX pompų ašelės niekad nekliba. Esu išėmęs dvi 89 metų BX pompas - neklibėjo
Nesuk čia galvos - šiaip trolinu.
Ne mano gi reikalas, kokia ten ta pompa ir kiek ji važiuos.
Kadangi dabar tai jau Alvydo reikalas - tai sulanksčius vožtuvus - jis tau taptų skolingas gerą 1,9D galvą, kurią, kiek žinau, turi
Aš va TDInui diržą ruošius keist, tai supirkau viską:
1. Diržas
2. Tempėjas
3. Parazitukas (skersmuo apie 2cm
)
4. Trys riebokšliai (veleno, velenėlio ir tarpinio veleno , kuris variklio viduj suka vakuumo ir tepalo pompas), visi vienodi
5. Guminis žiedelis (tarpinio veleno prilaikančiam flanšui, kurį reik nuimt keičiant riebokšlį)
6. Alkūninio veleno dantyto škyvuko varžtas (dėl visa ko)
7. Alkūninio veleno išorinių diržų škyvo varžtai 4vnt (dažnai lūžta arba visiškai išsimala ir atsisuka tik kalant žvaigždutę)
8. Velenėlio dangtelio tarpinė su varžtų sandarinimo 6 guminiais elementais (nes velenėlis statosi tik nuėmus dangtelį)
9. Vandens pompa (nors ir ant paprasto diržo, bet jai nuimt, jei nenori su visu korpusu keist, reikia imt ir pagrindinį, tad...
Dar legendinį alkūninio škyvuką pirmadienį pasiimu ir jaučiuos visiškai pasiruošęs.
Nors VW klube jau net grandai šaiposi iš mano tokių remontų, bet tėvuką aš myliu ir nemokamai chaltūrint nesiruošiu...