Marcius94 rašė:
tai,kad uzvedi ir neduodi gazo iskarto uzdusta,bet pragazuoji iki 2000 apsuku ir fsio tada jau gali atleist gaza ir dirbs graziai ant laisvu,bet netraukia ji visiskai mieste dugnais vazinet reikia,pvz kaune kylant i kalna per dainu sleni tenka ja 3 saiba drozti ant 3000 apsuku + kad vaziuotu 50=5km/h ir cia nesvarbu ar ant benzo ar ant duju vaziuoji,tai turit gal kas kokiu minciu be to katolizatoriaus? nes kiek zinau ji ispjovus t.a. nelabai praeisi,o man ji ir taip i pabaiga...
TA praeisi, ramiai. Dėl tokio užgesimo tai siūlau arba nesigilint arba merkt babkes, nes vistiek kainuos, o nenorėsi į tokią netraukiančią mašiną tų pinigų kišti. Kokia čia problema pergazuot tik užvedus? Pas mane jau tris metus be gazo šaltas nesiveda, o pastaruosius pusę metų šaltas nedirba ant laisvų išvis. Diagnostikos teisingos tau reikia. Kompiuterinės, jei kompas nieko neparodys - tuomet mechaninės. Praverstų ir žmogus, kuris važinėja ar važinėjęs su tokiu varikliu, žinotų kiek ir kokios traukos turi ten būt

Šiaip, nusiteik, kad seni Peugeot XU benzai nėra tas reikalas, kuris gali būti vadinamas geru benzininiu varikliu. TU žymiai geriau, bet Xantijoms jų nedėjo, o TU5 1,6i pačiam paprasčiausiam variantui gal būtų ir pakakę...