Supratau, kad jūs ne taip mane supratot apie kaiščius ir šponkes

Pas jus yra saugusis variantas, kur dirželiui pakeisti nereikia paleisti centrinio varžto, todėl ir dirželis laisvai keičiamas nekaiščiuojant variklio, o tik susižymėjus ir būtinai teisingai įtempiant (tempėjas su rodykle, todėl nesunku). O alkūninis kaiščiuojasi savo vietoje kiaurai skriemulį.
Nesaugiajam variantui žmonės keisdami diržą patys, sulanksto vožtuvus, nes ten alkūninio veleno žvaigždutė, kuri suka paskirstymo dirželį, niekaip nefiksuota ant alkūninio, ir atleidus centrinį varžtą (o jį atleisti būtina, nes jis ten laiko viską, ir išorinį skriemulį). Nesakau, kad pačiam ten neina padaryti, tikrai eina, bet reikia žinoti šitą niuansą. Apatinį skriemuliuką ten laiko tik varžto priveržimo jėga, todėl neužveržtu varžtu prasukus variklį - vožtuvams kajuk. O varžtas veržiamas tik tvarkingai sukištais kaiščiais (į alkūninį ir velenėlius) ir įtempus dirželį, tuomet išėmus velenėlių kaiščius ir galima veržti.
Ir kaištis alkūninio veleno čia kišasi ne per škyvą, kaip pas jus, o variklio gale, dėžės pusėj, kažkur prie dešinio pusašio vidinės pusės. Nepamenu tiksliai matmenų skylių, bet kažkas panašaus - išorės 39mm, vidaus 10mm.
Jum šiti gąsdinimai negalioja. Nebent jei atleisit centrinį varžtą ir po tuo skriemuliuku-žvaigždute, kuris suka paskirstymo diržą, irgi nerasit šponkės. Bet ji ten turi būti

Nes vieta jai yra, vadinasi tiesiog naujesniam paliko tokį patį alkūninį, tik pakeitė periferiją.