skarapas rašė:
tadas1991 rašė:
Sukit ne starterį, o pabandykit išjungęs bėgį prasukt alkūninį veleną ranka. Jeigu nesisuka nei į vieną pusę, tai kažkas tikrai negerai. Jei sukasi tik atgal, tai yra šansų, kad neužlinko nei vienas vožtuvas, bet jie labai minimalūs, greičiausiai užlinko vienas kitas, o dar kelių užlenkt nespėjo ir alkūninio starteris neprasuka, nes trukdo vožtuvai. Nors šiaip starteriu užlenkt vožtuvus tikrai ne problema, bet gali būti starteris pasilpęs arba galbūt akumo kažkodėl nekrovė ir jis numiro.
O jei raktu be problemų sukasi ratu, tai tikrai užlinkęs nors vienas vožtuvas, nes turi kliūti.
o kokia kaina tvarkymo pas tave butu nors man toli vilkt bet nors uz darbo kokybe manau garantuotas buciau
Na kaip tas garantuotas. Prie visų variklių stengiuosi dirbti taip, kaip prie savų, nes man filosofija šūdo malt nelabai leidžia. Dažnai per ilgai dirbu, nei buvo sutarta, vėluoju kažką atiduot ir pan., nes nesigauna padaryti taip, kaip noriu, ir greitai, o prieš atiduodamas noriu dar tą variklį pamaigyt, patampyt, pagazuot, kad būčiau įsitikinęs, kad tikrai atiduodu sutvarkytą. Bet klaidas darau, kaip ir visi kiti, tik stengiuosi jas ir ištaisyti.
Nebus pas mane labai pigiai. Ir aplamai nebus čia labai pigiai. Skaičiuokit, kad vien dirželio komplektas apie 50eur (surinktas iš dalių, nes komplektas vienoj dėžėj šitam varikliui brangiau, šiaip pardėj ir dar brangiau, bet skaičiuoju taip, nes turiu iš senų atsargų pasidėjęs lentynoj šitam varikliui SKF tempėją, kurį noriu pigiai parduot, o parduotuvėj jis brangus), dar pompa 20-30, antifrizas pagal pageidavimus... riebokšliai kokia 12-14, galvos tarpinė 20-25, išmetimo tarpinė 7, įsiurbimo gal nereiks keist, nes surinkt komplektą kosmosas kainuoja. Dar kokį duslintuvo žiedą lavoną rasi, dar keli eurai. Varžtus galvos sakykim senus paliekam. Galvą nukelt, išardyt, nuvežt apdirbimui ir remontui, surinkt atgal ir sumontuot kartu su nauju diržo komplektu gal kokia 100-200, priklausomai nuo daromų darbų ir pvz, ar keičiam vožtuvų gumeles. Dar kažkiek galvistai paprašys už išplovimą, reikalingų įvorių keitimą (tai dažniausiai reikia daryti, kai vožtuvas palinksta). Keli vožtuvai po kelis eurus.
Esu keliskart daręs pigųjį variantą, kai imama naudota galva nuo veikusio variklio ir uždedama kaip yra, nekeičiant nei gumelių, nei tikrinant, nei trinant vožtuvus, žodžiu tiesiog taip, kartais netgi nešlifavus, tik nuvalius vieliniais šepečiais senos tarpinės ir rūdžių likučius. Tai tuomet gaunasi tikrai labai pigu, bet gali kažkada ir nepavykti. Kolkas pavykdavo.
Esu ir variklių kelis keitęs.
Šiaip nelabai mėgstu daryt pigiųjų variantų, nes tuomet kai nesigauna, kaltė būna ne meistro, nes darbas atliktas gerai, o būtent pasirinkimo nieko nekeisti ir nieko netikrinti, ir kai pasirodo, kad kažkur loterija nepavyko, užsakovas, nors ir suprasdamas, kad meistras ne prie ko, vistiek negali būti patenkintas

O mes mėgstam, kai užsakovas patenkintas, bet ir iš idėjos dirbti nemėgstam, nes skrandis nori maisto, o lemputė virš galvos degina elektrą.