Pagal arkas seniems XM, BX, Xantia reguliuodavo vyrai, bet ten veikia viskas metodu kitokiu. Ten buvo mechaninis reguliavimas ir nuleidimas nuleisdavo iki galo, o pakėlimas pakeldavo iki galo, tai normalią padėtį statydavo vidurkį tarp aukščiausios ir žemiausios, ir sakė paprastai veikdavo labai puikiai. Pagal skirtumą tarp priekio ir galo negalima matuoti, nes dauguma modelių prieky ir gale turi skirtingus arkų aukščius. Pvz, normalioj padėty teisingai sureguliuotai Xantijai prieky tarp arkos ir rato turi lįsti apie 2-4 pirštus (priklauso nuo pirštų vyriškumo, mano 3), o gale jei vienas įlenda, tai labai gerai. C5 nelabai šitas metodas tinka, nes mygtukais nenusileidžia iki pačios apačios, dar truputį lieka (nebent padaryt su Lexia Drain), o max irgi neiškelia iki pat viršaus dažnai, t.y. iki atramų galinių. Tai irgi nebent su davikliu pirštais pažaist. Bet geriau nereikia, geriau susireguliuot kaip priklauso. Tada ir paaukštinta padėtis būna normali, ir gulintys policininkai gražiai persivažiuoja.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|