Dar vienas dalykas, padariau dar test'ų, tai išvados tokios. Mano senajam varikliukui visiškai pipiec, tas iš 1.8 variklio dar laikosi, tačiau irgi ne per geriausiai ir kaip suprantu jis nelabai atitinka, nes pavažinėjau atjungęs varikliuko fiškę, tai su šiuo 1.8 atjungus fiškę važiuoja geriau nei pajungus. Mano manymų, tai kompo siunčiami parametrai neatitinka, to varikliuko. Su pajungta laikosi ~500 ir čiučiut kritinėja, bet negesta, o jei atjungta fiškė, laikosi ~600 ir beveik nekrenta žemiau. Parking pozicijoj su pajungta apsukos juda nuo 600 iki 800, su atjungta nuo 1000 iki 1200, tačiau šioks toks plaukiojimas vistiek yra, na bet ne toks kaip su senuoju. Tai tiem kas turiu panašiu problemų ir nežino kame gali būti šaknys, t.y. ar laisvų apsukų varikliukas, manau čia būdas tai patikrinti.

Mėginsiu dėti nauja, skirtą 2.0 varikliu ir papasakosiu rezultatus, gal kam bus naudinga.
