Karolis111 rašė:
Tas žmogelis, kuris dėjo purkštukus, sakė buvo 2 atidaręs, pažiūrėti ar viduj geri, kitų 2 atidaryti nepavyko jam. Kiek esu girdėjęs, Siemens purkštukų atidarinėti negalima, tai gal jis galėjo ką pažeisti atidaręs?
Jei buvo atsukęs tik antgalius, tai daleiskim, bet jei atsukinėjo elektronikos galą, paprastai tariant viršutinį galą, tą prie fiškės, gali išmesti tuos purkštukus į šiukšlyną. Buvo praeitą žiemą Volvukas su tokiu pačiu varikliu, kuris šaltas kuriasi ir dirba normaliai, važiuoja irgi kažkaip visai gerai, tik dūmina. Sušilusio nebeįmanoma užgesinus užvesti. Panagrinėjus atvejį, žmogelis papasakojo, kad kažkoks žinovas jam remontavo tuos purkštukus ir paėmė biešenus pinigus už tą remontą. Purkštukai buvo apykiauriai, bet pašildžius juos, ten išvis pylė tiesiai viską į abratkę, siurblys starteriu max 80bar ir viskas. Žmogus neturėjo papildomų 900eur naujiems purkštukams, tai sudėjau naudotus "naudojamus" ir išvažiavo laimingas su sąskaita iki 300eur.
Temperatūrinis tikrinimas, skirtingai nei publika sako, gali būti labai svarbus, kai kuriais atvejais. Būna, kad purkštukas prie žemos arba prie aukštos temperatūros visiškai "nusišneka". Taip būna nedažnai, todėl tai tikrinama tik esant įtarimui arba konkrečiam reikalui.
MAPai šitiems varikliams negenda ir nesikemša, ir ką ten rašė apie kažkokius šokinėjimus, tai dar to neteko matyti.
Jei gazuojant slėgis nekyla arba kyla ne taip, kaip reikia, dažniausiai (99proc.) būna problemos su turbinos valdymo sistema (vakuumo žarnelės, pats vožtuvėlis, arba geometrijos padėties daviklis) arba tiesiog kiaura kokia šlanga, pvz nepriveržtas chamutas, nuspjauta žarna arba sprogus žarna. Šitiems varikliams labai dažnai sprogsta Interkūlerio apėjimo žarna, kuri eina iš įsiurbimo sklendyno, esančio viršuj, tiesiai žemyn į turbinos vamzdžio trišakį, esantį po karteriu. Bet tada būna ne tik dūmų, o ir traukos trūkumo. Beje, ne pas visus ta žarna būna, pas naujesnius nuo kokių 07 metų dažnai nebūna jos, o sklendė būna vienguba, ne dviguba. Oro srautas ant laisvų atjungtu EGR (Su prijungtu EGR gazuojant tas pats, o ant laisvų jis gali būti koks tik nori kad būtų variklio kompiuteris, tai irgi nežiūrėkit į tuos pateiktus skaičius) dvilitriam varikliui turi būti apie 470-500, gazuojant dugnais geriau neviršytų norimo, bet jei viršija, geriau neviršytų daugiau nei 100-200. Jei viršija, yra tikėtina, kad gali būti kiauras įsiurbimas tarp turbako ir įsiurbimo vožtuvų.
Prie injection time gali nesikabinėti išvis, kuro norma ant laisvų labai gera, sakyčiau netgi mažoka šiam varikliui (tokia būna pas labai gerus 1,6HDi), bet tai gali būti susiję su kiaurais purkštukais ir dėl to neteisingai apskaičiuojama šita norma.
Prie kuro slėgio nesikabinėk, jei jis atitinka kompiuterio norimą (reference fuel pressure) slėgį, filtras čia ne prie ko, ypač ant laisvų ne prie ko.
Tas tepalo kamščio ar matuoklės testas šitiems varikliams irgi labai apytikslis, nes dauguma šiuolaikinių dyzelių per matuoklę arba tepalo kamštį duoda šiek tiek "paro". Svarbu, kad ten nebūtų dūmų šniūras kaip iš kamino. "Pritraukia ar nepritraukia" kamščio testas yra šūdų krūva, jei alsuoklis normaliai veikia. Čia gal dar žmonės vis dar taiko, kurie antrus golfus ir žigulius remontavo, nes pas juos būdavo alsuokliai juokingi ir tą kamštį tikrai traukdavo arba pūsdavo dėl karterinės kameros susisiekimo su atmosfera trūkumo arba tragiškai užkimštų arba tragiškai mažų (karbiuratoriams mažų ir reikia) oro filtrų.
Dėl užsikimšusio oro filtro šiuolaikinis dyzelis, turintis oro srauto matuoklę, niekada nedūmins. Dar populiaru šiais laikais perkant benzininį variklį irgi prasukinėti tepalo kamštį ir kabinėtis, kad pasikeičia variklio darbas ir jis pradeda negražiai dirbti, ir kartais netgi užsidega lemputė. Tai taip ir turi būti, nes šiuolaikiniai benzai, ypač turbiniai, turi vakuumą kartery, ir būtent darbo nesikeitimas atsukus kamštį dažnai reiškia, kad gali būti nesandarus variklis.
Neklausykit profanų. Feisbuke jų pilna, tai jau ir čia veržiasi.