Kai sukama rida per OBD siem modeliam, kalamas standartinis paruostas +- dumpas, matomai dumpas buves nuo masinos BE EL. BAGAZINES. PAs tave JCI BSI, oij kiek su juo perekupai "turi" reikalu kai FVDI klonus naudoja...
Dar kitas variantas, jog keistas BSI ir nesukonfigintas. Buna, jog keicia BSI pats dileris (yra tikrau buve recall), bet ten eina AUTO CODING'as online, tai apsirikimu negali buti, nebent kazkas matantis galinius parametrus SPECIALIAI padarytu jog bagazine ne ELEKTRINE. Nuo raktelio veikia todel, kad gauna elementaru "OPEN" BOOT ECU, kuris ir STOCKiniam C5 yra.
Jei nesusidurciau vos ne kasdien su "KODEL MAN DRL neveikia, kodel bagazine neveikia, kodel posukiai neveikia 3x, kodel valytuvai kreivai veikia, kodel valytuvai NEVEIKIA VISAI, kodel KLIMATAS pucia visada vienoda abiem pusem...." tai taip nesakyciau. Bet zmones linke TIKETI jiem pilama PUTRA, su NEVA tikrom sviestom saskaitom. Vakar variantas, Renault Megane III 2011, atvaziuoja mergicka korteles priristi NAUJOS, kuria pardavejas "nespejo" priristi, bet dave mano numeti ir sake Laimonas uz 50EUR priris. KA jus galvojat, kortele NAUDOTA, nuo kitos masinos, prideta DEL SKAICIAUS. Laimonas nuliudino dabartine pirkeja. Teks pirkti nauja. BET TIKI ZMONES, TIKI....
_________________ Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638 www.autofrance.lt
|