Dėžė turėtų užsimauti ant variklio, bloko galas lyg ir sutampa, kiek pamenu. Bet tikrai reikės keisti sankabą (taigi, gal ir smagratį), nes netiks BE dėžės sankabos šlicai ML dėžei. Toliau, netiks BE dėžės pusašių šlicai ML dėžei. C5 berods neturėjo 2,2 benzo, o nuo 407 klausimas ar tinka ilgiai ir išorinių granatų šlicai. Galima būtų bandyt dėt nuo C5 2,0 ar 2,2 dyzelio, tada galai ir bendras ilgis tiks, bet ne garantas, kad dėžė pas benziną ir dyzelį toje pačioje vietoje kabo ir nebus vienas per trumpas, o kitas per ilgas. Reiktų dėti ir matuotis. Pavarų perjungimo vietas reikia sužiūrėti. Originalūs trosai tikriausiai netiks, bet galimai tiktų nuo dyzelinio šešiabėgio. Sankabos išmynimą priburt nesunku. Gali ir tikti, bet gali būti, kad reikės kito darbinio cilindro ir vamzdelio su tvirtinimais. Žodžiu, viskas įmanoma, bet padirbėti teks ir vien dėžės neužtenka, tai manau, kad nesiknisit.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|