WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 15 2021, 21:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3192 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 208 209 210 211 212 213 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 29 2020, 21:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 20
Miestas: Alytus
kobis rašė:
Tai kas netiko apziuretame C5 ?

Jeigu apžvelgti tik didesnius trūkumus, tai jau rasoja abu priekiniai hidrocilindrai, DPF prie mirties, sankaba prie pabaigos, kuro siurblio nesandarumas. Smulkių gedimų net nevertinu, nes jų kaip minimum koks 10.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2020, 17:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10774
Miestas: Kaunas
Skamba kaip 90proc. C5 X7 pirmų metų 2008-2010. Naujesnių truputį didesnis procentas geresnių.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 01 2021, 00:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 20
Miestas: Alytus
tadas1991 rašė:
Skamba kaip 90proc. C5 X7 pirmų metų 2008-2010. Naujesnių truputį didesnis procentas geresnių.

Tai ten 2008 metų ir buvo. Jei ne servisas, tai greičiausiai būčiau nupirkęs, nes didieji gedimai tokie, kurių taip paprastai ir neaptiksi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2021, 09:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Jei nebuvo keistos dalys tai normalu. Hidrocilindru rasojimas įtakoja tik TA, kuro siurbliui gal užteks tarpinę pakeist. DPF būklę kaip nustatė? bet ir Lietuvoj ne problema, kai pjauna išmeta išprogramina ir t.t. Viskas susiveda i auto pirkimo kaina. Gal verta pigiai pajamt ir susidėt naujas dalis, nei pirkti brangiau gerą, kuris gali po kelių mėnesių patapti tokiu pačiu :) Beje, daugiausia maloniu navarotų ( geraja prasme) buvo iki 2010 metų gamybos. Po to pradėjo viską taupyt, pribumbasus išiminėt....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2021, 22:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 20
Miestas: Alytus
xamas rašė:
Jei nebuvo keistos dalys tai normalu. Hidrocilindru rasojimas įtakoja tik TA, kuro siurbliui gal užteks tarpinę pakeist. DPF būklę kaip nustatė? bet ir Lietuvoj ne problema, kai pjauna išmeta išprogramina ir t.t. Viskas susiveda i auto pirkimo kaina. Gal verta pigiai pajamt ir susidėt naujas dalis, nei pirkti brangiau gerą, kuris gali po kelių mėnesių patapti tokiu pačiu :) Beje, daugiausia maloniu navarotų ( geraja prasme) buvo iki 2010 metų gamybos. Po to pradėjo viską taupyt, pribumbasus išiminėt....

Tai vat tame ir reikalas kad viskas remiasi į kainą. Susitvarkius didžiuosius gedimus ir krūvą smulkių, tai jau manau būtų galima paimti ir + - idealią auto. Tuo labiau kad tokia krūva trūkumų rodo, kad automobilių paskutiniu metu buvo visiškai nesirūpinta, jis tiesiog apleistas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2021, 00:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1644
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Egis73 rašė:
xamas rašė:
Jei nebuvo keistos dalys tai normalu. Hidrocilindru rasojimas įtakoja tik TA, kuro siurbliui gal užteks tarpinę pakeist. DPF būklę kaip nustatė? bet ir Lietuvoj ne problema, kai pjauna išmeta išprogramina ir t.t. Viskas susiveda i auto pirkimo kaina. Gal verta pigiai pajamt ir susidėt naujas dalis, nei pirkti brangiau gerą, kuris gali po kelių mėnesių patapti tokiu pačiu :) Beje, daugiausia maloniu navarotų ( geraja prasme) buvo iki 2010 metų gamybos. Po to pradėjo viską taupyt, pribumbasus išiminėt....

Tai vat tame ir reikalas kad viskas remiasi į kainą. Susitvarkius didžiuosius gedimus ir krūvą smulkių, tai jau manau būtų galima paimti ir + - idealią auto. Tuo labiau kad tokia krūva trūkumų rodo, kad automobilių paskutiniu metu buvo visiškai nesirūpinta, jis tiesiog apleistas.

Tie gedimai yra loterija įsigyjant naudotą automobilį. Šiandien nėra , ryt gal jau atsiras. Tad taip galvojant nelabai ką ir įmanoma nusipirkti. O dėl automobilio rūpinimosi tai čia tema... Kiekvienas jį supranta savaip ir kiekvienas gedimas asmeninėje prioritetų lenteleje pas kiekvieną individą yra skirtingose vietose. Gedimas gali būti, bet visiškai nedaryti įtakos mazgų veikimui(kad ir pvz rasojantis hidrocilindras), arba gedimas gali būti visiškai nesvarbus savininkui: pvz sugedęs oro kondicionierius, nes savininkas važiuoja praviru langu ir niekuomet gyvenime nenaudojo ir nenaudos AC dėl savo religinių ar kitokių įsitikinimų :) Paimkim ir mūsų gerbiamo forumo guru, Tado istorijas, tai ten aprašomi įvairiausi gedimai, su kuriais, buna pravažiuojama ne viena svečia šalis ir nesukant galvos, nes jie yra žinomi ir pan. Ir nepasakysi kad auto ne prižiūrėta, atlaikė ne vieną tūkstantį km - atlaikė. Taip, kad su ta priežiūra/nepriežiūra subtilūs reikalai. Ir gedimai yra taisomi. Jei žiūrima senesnės kartos auto, kalbam apie 2008m. Nereikėtų tikėtis rasti be defektų, ir ne tik smulkių. Aišku visko būna ant šio svieto :) kai pats ieškojau pirkti prieš maždaug 6 metus tai tokiais pat kriterijais vadovavausi kaip tamsta, bet tada 2008m gamybos auto buvo 6 metai, o dabar jau joms 12. Ne jaunėja gi :) bandykit ieškoti nuo 2014 tada manau šansai bus didesni surasti labiau tvarkingą :) Bet nepriimkit mano nuomonės už gryną pinigą, tačiau jei reikės jos remontuojant įsigytą automobilį, galėsiu pasidalinti, esu dalį patyręs savo kailiu :)

P.S. Mačiau vyksta judėjimas: nepalikim Tado vieno su ilgais postais liudnam, tyliam forume, tad prisidedu :) :wink:

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2021, 09:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Puikus komentaras. O jeigu norima tikrai idealaus tai mobile.de, su maza rida ir no problem :) dar variantas rasti kas parduoda priziureta bet cia retas atvejis, o visi kiti Lt skelbimai tai netgi ne loterija o garantuotas lavonas.

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2021, 12:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 78
Miestas: Kaunas
prieš metus su trupučiu rašiau apie savo nuotykius ir patirtį perkant C5
kadangi rasti tokioje didelėje temoje jau sunku, tai dedu nuorodą, gal bus naudinga:
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?p=369314#p369314
papildomai galiu pridėti:
- pakeičiau maitinimo laidus, einančius į bagažinės dangtį - buvau laikinai patvarkęs pavaros maitinimą, dabar padariau tvarkingai. Ir stiklas vėl šyla - irgi buvo nusilankstęs laidas.
- sugedo dešinės pusės priekinio stiklo pakėlėjas, išsisluoksniavo trosas. Rem. komplektas iš lenkų už keliolika zlotų pasirodė nevykęs, netiko trosų ilgiai ir įvorių storiai - strigo viskas. už keliolika eurų nusipirkau (vėl iš allegro) visą pakelėjo mechanizmą su trosais, tik be variklio. paprasta ir greit.
- buvo trūkęs galinio stiklo apiplovimo vamzdelis. teko nemažą gabalą išmesti, nes trupėjo rankose. Sujungimą teko daryti jau salone, nedrąsu, bet lyg viskas gerai, kojos nešlampa :D
- lūžusią tepalo matuoklę ištraukiau pasižiūrėjęs patarimų Youtube. Tinkamo nebuvo, bet minčių kilo: ant plonos plieninės vielos galo padariau beveik vamzdelio vidinio skersmens pailgą kilpą, palenkiau ją kampu ir kaišiojau gilyn. Užsikabino gana greitai, gal iš 5 bandymo. Dabar niekam neleidžiu kišti nagų prie matuoklės. Labai gerai tinka buksyravimo viela iš gofrinių vamzdžių.
- atsirado visokių nemalonių dundesių-barškalų važiuoklėje. Tadas viską išravėjo - šarnyrai, traukutės ir t.t. Nieko nepadarysi - 2010 m., 230 t.km.
Tai tiek bėdų kol kas (einu pabelsti į kokį medį),
Manau, kad man pavyko nusipirkti Lietuvoje pakankamai sėkmingai.

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2021, 13:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1644
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Tai va foromo dalyvių c5 X7 vairuotojų ir prižiūrėtojų patirtis byloja jog jei išvardintų gedimų nėra, tai jie bus arba jau yra sutvarkyti. Jei yra, tai taip ir turi buti, cia standartiniai gedimai ir jie suremontuojami. Iš esmės ir aš viską apturėjau, tik gal kaikuriuos lengvesne forma o kaikuriuos pasunkinta :) bet mazgai tie patys :) aj dar neturėjau valytuvų ir vairo kolonėlės :) ir matuoklės. Čia
kolegai manau "pasisekė" šiuo reikalu :) kur tas medis į kurį belst :wink:
Reikėtų sudaryt lentelę pagal ridą, kada kas sugenda, nes panašu sąsajų yra :) bet problema su tikra rida.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2021, 21:07 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Variantas pirkti be hidraulikos C5. Vaziavimas tikrai labai kardinaliai nesiskiria.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2021, 21:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1644
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
kobis rašė:
Variantas pirkti be hidraulikos C5. Vaziavimas tikrai labai kardinaliai nesiskiria.

Tai, kad ta hidraulika mažiausiai problemų :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2021, 23:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10774
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
kobis rašė:
Variantas pirkti be hidraulikos C5. Vaziavimas tikrai labai kardinaliai nesiskiria.

Tai, kad ta hidraulika mažiausiai problemų :)

Na kol nebuna problemu, tol ju ir mazai.
Kita vertus, cilindrai jau prakiura ir tie atnaujinti, nieko labai super ten matyt neprisprende.
Jau sferos pradejo tusteti, kur atrode pilkos amzinos. Tuoj tversiu iranga tikrinimui, nes daznai kietumui issprest aukscio sureguliuot nebepakanka.
Jau kelis hidrosiurblius perrinkinejau ploviau arba pakeiciau.
Galo aukstis pastovi beda del supuvusios daviklio traukutes. Reikia issivalyt ir pasikeist traukute. Bet per daug isvalius buna nebesilaiko nauja traukute :)
Auksti sureguliuot kartais tenka. Gerai, jei sistema 2 davikliu. O pas V6 keturi davikliai ir visai kitas reguliavimas.
Bet siaip bendrai paemus, jei rida iki 500kkm, tai dideliu problemu su hidraulika nebuna :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2021, 19:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 759
Miestas: Vilnius
O kaip skiriasi važiavimas su hidraulika ir su spyruoklėmis? Čia klausimas tiems, kas išbandė abu variantus ir kas negalvojo, kad Citroen be hidrualikos - ne Citroen.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2021, 18:59 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
As turejes ir su ir be hidraulikos.
Pliusai su spyruoklemis:

1. Masina labiau valdoma ir prognozuojama. Nes jauti geriau kelia. Nera to lingavimo pasukus vaira.

2. Duobes surenka kitaip . Reikia paciam isbandyti :lol:


Minusai:

1. Neina pakelti masinos norint vaziuoti i zvejyba per duobes . 8)

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2021, 08:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Geg 02 2018, 17:00
Pranešimai: 3
Miestas: Alytus
Tai su spyruoklem ,- komfortiskiau gaunasi?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3192 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 208 209 210 211 212 213 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007