WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 01 2025, 19:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 20 2006, 09:02 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Sveiki,

pasidare idomu ar nekenkia pavaru dezei taupus vaziavimas? Ta prasme, kad nuo 60km/h jungiama 5-a pavara... Variklis su tuo susidoroja gerai, o vat kaip su pavaru deze? Vienur teko skaityti, kad tai padeda taupyti degalus, o kitame straipsnyje jau rasho kad geriau benzininei mashinai duot gaziuko ir didelesnes apsukas palaikyti... Gal kas turite bandymais ir galbut remontais pagristu nuomoniu shiuo klausimu? Butu idomu, kadangi lakstyti nesu megejas ir nzn kaip tai atsiliepia citrinukui mano...

Dekui uz demesi ir ishsamius atsakymus

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 20 2006, 16:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Orientuokis pagal variklio/greičių dėžės garsą... Ką tau tiksliau pasakyti-tai,kad vienareikšmių receptų nėra. :) Jei ties 60km/h įsimeti 5 pavarą,nemanau,kad tas kenks greičių dėžei,tik tokiu atveju tai turi būti kaip palaikomoji pavara,t.y. nemink per tapkę,nes ekonomijos nebelieka ir dar ėdi variklį.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 01:24 
Jo, idomus klausimas... :roll: Teoriskai, mechaninej grieiciu dezej tepimo siurblio nera, ji tepama tik tepalo taskymu, t.y., turetu pakenciamai teptis velenams sukantis bet kokiu greiciu...
proffanas rašė:
Jei ties 60km/h įsimeti 5 pavarą,nemanau,kad tas kenks greičių dėžei,tik tokiu atveju tai turi būti kaip palaikomoji pavara,t.y. nemink per tapkę,nes ekonomijos nebelieka ir dar ėdi variklį.

- Pritariu 100%.

Off:Jei "negreit sukama" deze dar ir dideles apkrovos negaus, gyvens visus 100 metu! :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 08:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Jeigu tepalo mazai arba jis putoja tai vaziuok kaip nori tepimo gero nebus, ir nemanykit kad dezej ten taip viskas paprasta.........

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 08:40 
Gerbiami kolegos! Nesupainiokim visai zmogaus su vienas kitam priestaraujanciais komentarais! Niuansu, aisku, visur yra, bet klausimas juk buvo konkretus:
Flyner rašė:
ar nekenkia pavaru dezei taupus vaziavimas?

As manau, kad tikrai ne.
Jei dezej girdisi garsai, truksta tepalo; "sveikos" variklio apsukos, tai - jau visai kiti klausimai...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 12:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Siaip,kaip buves profesionalus mechanikas,o dabar megejas galiu pasakyti,kad pavaras geriausia jungti,kai apsukos nera per mazos.Ypac,jei masina pakrauta,vaziuoti,tarkim 70 km per val. penkta pavara nepatariu,o dar i ikalne.Tai kenkia krumpliu dantukams,kurie susikabine laiko krumpliu poras.Teko matyti sudilusiu ir sulauzytu ju ypac krovininiuose autobusiukuose,tokie,kaip Jumper,Evasion.Atrodo,kad taupytum degalus,o kencia,tarkim,deze.Nereikia krastutinumu.Tiesiog reiktu jungti,kada optima rezimas,sakykim,penkta pavara,kai 90-100 km per val.,na,o i ikalne tuo pat greiciu jau reiktu isijungti ketvirta. 8) .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 15:02 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 26 2004, 10:30
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
Manau,kad V6 dalampacki kada jungsi tas pavaras tik svarbiausia ne prievartaut variklio turi pats jausti kada jas jungti. As kartais kai uzknisa begius jungineti vazineju su trimis 1-as,2-as ir 5-as.Manau jeigu masina auksta pavara nepatraukia labiau pjaunasi variklis ir sankaba,o ne deze.Cia mano nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 16:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
antas rašė:
traukimo nera ir dar plius drebejimas prisideda.

Tam ir rašoma-NEMINK PER TAPKĘ,jei jau ant 60km/h įsimetei 5-ą pavarą.O įkalnėje tokiu greičiu turbūt niekam nešautų galvon jungti 5-ą bėgį? Taip pat ir pasikrovus? :twisted: Kalbam apie ekonomišką važiavimą vienam esant automobilyje,kiek suprantu,ir apylygėj vietoj?.Mieste su senu 2L dyzeliu vasarą važinėju su 5,5-5,8 l/100km,5-ą pavarą VISADA (tuščiu automobiliu ir lygioj vietoj) jungiu esant 45-50 km/h (esant vos 1400-1450rpm),su ta pačia dėže ir varikliu (be kapitalinio!) pravažiavau 320kkm ir žadu dar tiek pat pravažiuoti.Bendzynkoms gal ir geriau duoti apsukų,bet kas liečia ekonomiją,važiavimas lygia vieta stabiliu greičiu kuo mažesnėmis apsukomis aukščiausia pavara yra aksioma;tą netgi protingose knygutėse rašo :wink:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 17:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Aš manau, kad važiuoju optimaliai - ramiam važiavime bėgius perjunginėju prie 2000-2200 apsukų, mėgstu dažnai riedėti laisva eiga. Ir per tuos visus metus, paskaičiavus kuro sanaudas, vidurkis iki 7 l / 100 km.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2006, 06:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Dekui visiems uz atsakymus. Protingas knygutes skaitau nuo 10metu apie automobilius, tik kazkodel prie patarimu jose truksta konkretumo- kalba apie viska vakrug da okala :D todel ir kilo tokis klausimas. Jei pasakoti apie savo vaziavimo subtilybes tai jos tokios kaip dauguma kolegu porino: prie 2000apsisukimu jungiama aukshtesne pavara, penkta pavara jungiu nuo 60km/h ir tik palaikau greiti, kadangi mieste ner kur ralineti, o tai buna kaip vakar kad tik 5m nuo zenklo i Raseinius ir nukirto bestabdant.... Kiek suprantu, jungti aukshtesne pavara nuo 2000rpm tai ir ekonomishka ir sveika, taciau nebuvau toks isitikines, kadangi nemazai protingu zmoniu, kurie jau 30-40m vazineja, sako, jog benzinui iki 3000rpm reiketu sukti siekiant optimalaus benzino sunaudojimo ir galios... Trasoj butent taip ir darau, kai reikia greiciau isibegeti ir paskui tik laikyti akseleratoriu tiesiai, kojos nevirpinant. :D

tiesa, kas del apkrovu, tai nemazai vazineju ir vazinejau dar be teisiu ir jau tiek i galva daeina, kad nuo 50km/h penkta pavara begetis iki 100km/h nera protinga... O jei dar pakrauta mashina, tai klausimu visai nekyla. Atsiprashau jei pirmas klausimas buvo netikslus, bet kalbejau apie taupu vaziavima mieste...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Paskutinį kartą redagavo 1 Flyner. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2006, 07:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
antas rašė:
5 pavara nuo 70 - 80km/h. Prie zemesnio greicio net neapsimoka, traukimo nera ir dar plius drebejimas prisideda.


Kas del drebejimo tai V6 nedreba ir visai dar traukia nuo 40km/h patikek... 8) Tik jau toks vaziavimas- tikra pornografija... Keliu mililitru negailiu isibegejimui koks ir priklauso. Pats trasoj jungiu penkta tik nuo 80-90km/h. Visada.

PEACE :vv:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007