WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 01 2025, 18:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dingsta aušinimo skystis
StandartinėParašytas: Geg 13 2004, 15:36 
Pravažiavus 5-6 tūkst. km. dapilu po 200 mm. antifrizo, visus anksčiau forume išvardintus dingimo būdus lyg ir apžiūrėjau, bet nieko blogo neradau. Gal jis kažkiek garuoja kai įkaista auto ar visgi reikalinga jau meistrų pagalba, o gal visi šiek tiek dapilinėja? Ačiū.


XM 92m. TD


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 13 2004, 15:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:39
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
jeigu nesimato vaozdziai tai greiciausias varijantas kad pradegus galvos tarpinje arba pati galva trukus

JuliusCXM


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 13 2004, 16:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Ir kokius budus apziurejai, kad paskui apie ta pati nekalbeti?

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 07:18 
Po nakties nerandu jokios balutės po mašina ar kažko panašiai, keleivio pusėj prie pečiuko sausa, užvedus variklį ir atsukus išsiplėtimo bakelio dangtelį burbulų nėra, šlangos lyg ir minkštos tik nežinau kokio jos minkštumo turi būti. Tai tiek apžiūrėta, gal dar kokiu procedūrų ar nutekėjimo vietų pasiūlyti galite? Dėkui.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 07:19 
Jo,greiciausiai bus tarpinė po galva.O vandens šlangų nepučia.Ir atkreipk dėmesį ar neperdaug garu eina iš duslintuvo.Bet šiaip įtariu prognozė,kad teks keist tarpines :cry:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 07:40 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Nerka rašė:
Po nakties nerandu jokios balutės po mašina ar kažko panašiai, keleivio pusėj prie pečiuko sausa, užvedus variklį ir atsukus išsiplėtimo bakelio dangtelį burbulų nėra, šlangos lyg ir minkštos tik nežinau kokio jos minkštumo turi būti. Tai tiek apžiūrėta, gal dar kokiu procedūrų ar nutekėjimo vietų pasiūlyti galite? Dėkui.



Viskas lygiai taip ir pas mane buvo. Dar tik galiu pridurt, kad pečiukas kartais pūsteldavo vietoj šilto oro šaltą. Noriu pabrėžti, kad kartais. Keičiau galvos tarpinę ir viskas dabar čiki piki :wink: 8)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 07:54 
Garų iš duslintuvo būna daugiau tik ryte užvedus, o iš pečiuko ora pučia tvarkingai, bet aišku prognozės ne kokios. Ir dar, kokios liūdnesnės pasekmės laukia manes jei neskubėsiu keisti tarpinės? Ar tarpinės keitimas ir pagrindinio diržo keitimas suderinami darbai, kad juos vienu ypu sutvarkyti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 07:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 01 2004, 07:56
Pranešimai: 64
Miestas: Kaunas
Mano ATA Galante irgi dingdavo aušinimo skystis. Ir jokiu balu, jokiu pedsaku, burbulu irgi nebudavo is bakelio. Bet pasirodo, kad burbulu nebudavo is bakelio tik prie zemu apsuku (kai stovi ir ziuri), o kai duodi gazo, tai va tada ir uzverda. Tiesa as jau nesiaiskinau, kas ten blogai, nes jau buvo gana ir pries tai priinvestuota, o perspektyvu jokiu...

_________________
C5 2.0HDI '06 žalias koža roža automatas skatavozas Kaune


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 08:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
O tu antifryzo lygi kada ziuri, kai siltas ar kai saltas? Kai siltas antifryzo turi buti iki virsutines mietkes. Kai saltas - mazdaug per viduri. Jeigu salto pripili iki virsaus, tai jis paskui nubega per slangute ir nusistovi mazdaug per viduri.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 08:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Nerka rašė:
Žiūriu ir dapilinėju kai šaltas variklis ir visko gali būti kai sušyla perteklius nubėga, nes kai dapilinėju, kaip jūs ir sakot, antifrizas būna nusistovėjas per vidurį. Bet kodėl tas kompas vis uždeginėja savo baisūjį STOP su užrašais: lėčiau, aukšta temperatūra, nors temperatūra tikrai nėra aukšta, ir užsidega kolba su rodykle į viršų, kuri kaip suprantu ir reiškia kad trūksta antifrizo.


Kolba nereiskia antifreezo lygio, o tik Slow speed !! Kai uzsidegs kruva lempu ir pranesimas antifreeze level ar panasiai tada dapylinek. Bent jau maniskiam taip buvo, antifreezo iki virsaus o kolba uzsidegdavo..

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 08:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
tarpines keitimas ir dirzo keitimas labai suderinami dalykai. Na jei servise tai dar sakys +50lt, bet siaip ji ar taip ar taip pastatyti reikia. Tik dar kad keiciant reikia senaji nuimti ir nauja uzdeti, o pastatymas tas pats.
O siaip jei jau ruosiesi tarpine keitimui tai nusiteik atideti apvalia sumele. As keiciausi savo XM 2.1Td tarpine tai gavosi (tarpine + itempimo guolis + dirzas + slifavimas + saibos po forsunkem) 500Lt. O darbas jau atskirai pliusuojasi. Siaip Vilniuj kazkur 400-450lt eina. Kai pats darai susitaupo :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 09:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Nerka rašė:
užsidega kolba su rodykle į viršų, kuri kaip suprantu ir reiškia kad trūksta antifrizo.

Antifryzo trukuma rodo bangeles ir ju spalva buna raudona. Kolbos spalva geltona ir tai yra tik ispejimas kad temperatura kyla ir reikia suletinti greiti.
Skaityk User Manuala.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 09:30 
Nerka rašė:
Pravažiavus 5-6 tūkst. km. dapilu po 200 mm. antifrizo, visus anksčiau forume išvardintus dingimo būdus lyg ir apžiūrėjau, bet nieko blogo neradau. Gal jis kažkiek garuoja kai įkaista auto ar visgi reikalinga jau meistrų pagalba, o gal visi šiek tiek dapilinėja? Ačiū.


XM 92m. TD
Del 200 ml antifrizo nera ko sukti galva, nors mano brolis vazinedamas su VOLVO 440 tasolo jau 5 metus nedapilineja (per metus vaziuoja apie 20.000 km)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 14 2004, 10:45 
Kai litrą supili pravažiavęs 10000,tai jokia beda,juk ir nusigaruoja ir panašiai.O jei nori sužinoti ar kompresija pučia i vandenį,pamaigyk šlangas.Kia jos tampa ypatingai kietos ,tai tikrai nieko gero nezada :(
Kai visakas tvarkoje,net ir ikaitusiam varikliui(žinoma ne iki virimo),atsukus išsiplėtimo bakelio probkę,būna tik silpnas "šnypšt",o jei problema su tarpine tas šnypštimas yra stiprus :!:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 15 2004, 20:12 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 09 2004, 22:22
Pranešimai: 119
Miestas: Vilnius
Jeigu Nerkai užsidega lemputė ir skyščio lygis normalus, tai išsiplėtimo bakelyje yra daviklis, jį reikia išimti ir nuvalyti tuos du gnybtus, kurie duoda parodymus kompui apie skyščio lygį. Aš savo išėmiau tai buvo labai apklakėję tik nežinau kodėl juk aušinimo skystis neleidžia susidaryti kalkėms.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007