WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 01 2025, 19:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Stringa priekiniai valytuvai
StandartinėParašytas: Kov 07 2006, 21:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 30 2004, 19:33
Pranešimai: 143
Miestas: Vilnius
Pradejo durniuoti valytuvai: ijungus nebeveikia, o jeigu ivyksta stebuklas ir pradeda judeti- tai tik labai letai ir strigdami(kartai reikia "padeti"su ranka), ir po kokiu 4-5 nuvalymu greitis pasidaro normalus.Pajungus tiesiogai maitinima i varikliuka veikia normaliai- dirba nestrigdami, visi sarnyrai sutepti . Net neisivaizduoju kur ieskoti problemos :cry:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 08 2006, 10:52 
gal kontaktus tik nuvalyt reik i viskas


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Priekiniai valytuvai
StandartinėParašytas: Kov 08 2006, 19:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 30 2004, 19:33
Pranešimai: 143
Miestas: Vilnius
Vovka rašė:

O valytuvų šluotelės normalios? :roll:

na nera jos tokios tragiskos ir negi jos gali taip stabdyti valytuvus (kartais ir gero sniego sluoksni juk tenka nubraukti), o ir varikliukas net neveikia.
Kontaktai normalus, nes buvo uzdengti ten tokia "kojine".
Dar mintys sukasi apie rele, bet net neisivaizduoju kur jos ieskoti,meginau " - " paduoti tiesiogiai, o + kaip priklauso tai veike tik kai rankenele ant max padeties :?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2006, 23:12 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2004, 08:53
Pranešimai: 12
Miestas: Vilnius
tai ar turit kas minciu? pas mane lygiai tas pats, bet jau tik su rankos pagalba juda ir i normalia padeti neatsisitato. tikrinau varikliuka, tai jis veikia normaliai. gal kas turejot tokia problema?

_________________
C5 Exclusive -- 3.0i V6 -- 2001m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2006, 19:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 30 2004, 19:33
Pranešimai: 143
Miestas: Vilnius
Isimi, isardai ir viska sutepi.Svarbiausia- asys ant kuriu maunasi valytuvai.
Tik sunkiausia paskui atitaikyti kampa tarp traukiu-valytuvai juda i kita puse ar sustoja pusiaukelej.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2006, 19:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Taip, ivores tirai megsta uzrudyt. O kad surinkti teisingai atgal - reikia prisimint, kaip jie buvo is pradziu. Nusifotkint ar nusipiest paprasciausia :wink:

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 19 2006, 21:15 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2004, 08:53
Pranešimai: 12
Miestas: Vilnius
bet tai tada paaiskinkit, kodel pajungus parikliuka laidais tiesiogiai nuo akumo, viskas veikia ir niekas nestringa, valo kuo geriausiai? as vat sito nesuprantu, kitaip tai gal it tepciau tas ivores.... :)

_________________
C5 Exclusive -- 3.0i V6 -- 2001m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 19 2006, 21:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Tadu tau reikia voltmetro, ir matuokis, katroj vietoj itampa krenta. O ivores uzkirmyja dazniausiai. Todel tokie ir patarimai.

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2006, 12:52 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2004, 08:53
Pranešimai: 12
Miestas: Vilnius
Gal kas turit elektrinine schema valytuvu darbo? bandziau as savaitgali kazko ieskot, tikrinau rele, tai ji normali, bet kazkur kazkas elektra vagia :)

_________________
C5 Exclusive -- 3.0i V6 -- 2001m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2006, 18:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 30 2004, 19:33
Pranešimai: 143
Miestas: Vilnius
Daumantas rašė:
bet tai tada paaiskinkit, kodel pajungus parikliuka laidais tiesiogiai nuo akumo, viskas veikia ir niekas nestringa, valo kuo geriausiai? as vat sito nesuprantu, kitaip tai gal it tepciau tas ivores.... :)

Na i sita klausima as irgi dar neradau atsakymo :?.Nusipirkau kita mechanizma, sutepiau ir pakeiciau, o senasis vis metosi bagazineje ir saugo atsakyma i klausima 8).


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 21 2006, 21:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 30 2004, 19:33
Pranešimai: 143
Miestas: Vilnius
Keiciau ne elektrine, o mechanine valytuvu dali.Gaila neturiu laiko, perrinkciau savo sena mechanizma ir patikrinciau.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 21 2006, 21:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
nezinau kaip Xm bet kai kuriuose prancuzuose, viduje valytuvo mechanizmo yra tokia durna mase, ten zalvarinis kontaktas atremtas i ta aliuminio korpusa, tai tas korpusas pakoroduoja ir pasidaro blogas kontaktas, ir tada buna panasus efektas lyg strigtu valytuvu asys ivorese...bet sakau negaliu tvirtint kad ir pas XM taip pat...neteko ardyt...

na ir zinoma daznai koroduoja asys, paciu valytuvu ir varikliuko mechanizmo, tada reikia isimt nuvalyt nuo rudziu sutept kokiu grafitiniu tepalu ir surinkt...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 10 2006, 11:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sveiki, pas mane tai visai parejo, net su dumais. 2 men oziavosi, pakeiciau valytuvus, buvo iskiles langas, pakeiciau ir ji. paveike 2 dienas normaliai ir vel pradejo.
Isvaziavau i Palanga, pradejo burgzti, ijungi nieko tylu, tik issijungia vel burzgia. Palangoje sugedo visai (nustojo burzgti), bevaziuojant pradejo rugti (Palangoje nepastebejau), rodesi dumai, nuo valytuvo kairiojo, galvoju motoriukas dega. Gerai, kad nelijo, tai buciau namo negrizes.
Bandysiu ardyti, ziuresiu, zinios nulines. :wink:
KAs blogiausia norejau isjungti, islupt saugikli, o ten kai paskaiciau kas prijungta, net bloga pasidare. :shock:

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 10 2006, 11:39 
antas rašė:
Palangoje sugedo visai (nustojo burzgti), bevaziuojant pradejo rugti (Palangoje nepastebejau)


Nu jo, surūgę valytuvai tikrai prastai turėtų atrodyti, o ypač kvepėti :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 10 2006, 23:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sveiki dar karta, galite patarti, kas cia per velnias su tais valytuvais.
Siandien buvau isardes, pasirodo pats motoriukas kaista, nerodo gyvybes zenklu tik kaista (ir normaliai iki raudonumo, palaikant mase vos galima priliesti), net nezinau kaip is Palangos grizau ir nesudege masina, nes ruko visa kelia. Saugiklio neisiminejau nes tada kondicionierius ir el langai visai neveikia. Pagalvojau gal kas nors yra uzstrige paciame mechanizme mechaniniame, kita mintis, kad jau numire, kazkur viduje trumpina ir todel sila arba del trinties.
Kaip atlikti ta tiesiogini pajungima nuo akumuliatorio?
Tai pasiemi du laidus ir kur juos reikia liesti?
Dekui is anksto :wink:

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007