proffanas rašė:
manyčiau,kad elektroninis chronometras nėra "mėgėjiškas",kaip mes tą žodį suprantame,nes ganėtinai tiksliai rodo ir sekundės šimtąsias.Didžiausią paklaidą duoda "žmogiškasis faktorius",kai per anksti ar per vėlai nuspaudžiamas laiko fiksavimo mygtukas...
-Tai tikrai taip, bet nuo to galutinis rezultatas nepasidaro geresnis, ir manau teisinga toki matavima vadint megejisku su visom pasekmems...
Cituoti:
Todėl reikia,kad mašinoje važiuotų 4 matuojantys laiką žmonės+vairuotojas
Ar jie tikrai nezmigs, ko tiek prikrautas dyzeliuks isiris iki 100?
O, jei rimtai, as pagalvociau, ar nepsiribot tik elastingumo testu, t.y. 5 pavara 60-120km/h(skaiciai gali but bet kokie, labiau tinkantys konkreciam varikliui) ta pacia kelio atkarpa pirmyn ir atgal? Variklio "sveikata" toks testas puikiai atspindetu, bet atkristu tokie subjektyvus dalykai, kaip, pav. pavaru perjungimo netikslumai, testas truktu ilgokai, butu ne toks itemptas - matavimu paklaidos dar sumazetu, a?
Cituoti:
Va tik tų savanorių chronometražininkų nepavyksta prisiprašyt-matyt,užsiimu tuo,kas tik man vienam įdomu...
Butu kur arciau - tikrai padeciau. Kadangi tai jau niekaip nepakeiciama - pameginsiu pasiulyt paprasta ideja - prie vairo, patogioj vietoj prisitvirtint(pleistru, izoliacija, dvipusiu lipduku) chronometra(ar kita ji atstojanti prietaisa, geriausiai tiktu rankinis laikrodis su jautriais ir patogiais mygtukais) - ir testus be pavaru junginejimo but galima atlikinet vienam!