Edgaras rašė:
Ir visdėlto, kaip susijęs katalizatorius su turbina, kodėl turėtų turbina sustoti dėl katalizatoriaus?
Kaip rašoma mano jau minėtoje nuorodoje 14 psl. (
http://www.transvesta.lt/uploads/docs/I ... istema.pdf ) yra rizika kad užsikimšęs katalizas gali sugadinti turbiną. Kaip tas gali atsitikti nežinau, bet kadangi ir katalizas ir turbina ant to paties vamzdžio (nors turbina ir aukščiau), tai tikiu ir nerizikuoju, net jei niekam taip ir nebuvo atsitikę. Apskritai, katalizas efektyviai veikia 120kkm, tai kam jį po to laikyt jei jis vis tiek neveikia, koks skirtumas rizika didelė ar maža? Jei turi pinigų ir taupai tau iš paskos važiuojančių sveikatą (tavosios tikrai nieks netaupo

) - dedi naują katalizą, jei ne - dedi rezonatorių.
Savo išmetimo sistemą jau seniai sutvarkiau ir pamiršau: minėtoj firmelėj keičiau vidurinį bakelį ir keičiau katalizatorių į rezonatorių = 160Lt. Ir dar tebeturiu seną katalizą, neprisiruošiu parduot, tikiuosi apie 100Lt atgauti.
Čia gal skonio reikalas, ar nuo turimos auto kondicijos, ar nuo to kur eksplotuojamas auto, ar nuo kišenės priklauso: vieni važiouja tol kol kas sugenda ir tada gedimą taiso, kiti viską keičia kada gamintojo nurodyta.