WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 03 2012, 09:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sveiki,

Problema, kad važiuojant (ne švelniai gazuojant, bet užspaudžiant stipriau) maždaug ties 1500 apsukų, esant šiltam varikliui, gęsta. Užsiveda tik ištraukus ir vėl įkišus raktelį, "Check engine" lemputė dega iki sekančios dienos. Pora kartų klaidas nuskaitinėjome - ir pas Julių, ir kitur. Buvo matoma oro srauto matuoklės klaida. Bet, kiek suprantu, šiaip oro srauto matuoklė nėra mirusi, nes daugiau problemų nėra - traukia lyg ir neblogai (nuo 2000rpm), sąnaudos neblogos (subjektyviai ~7 mieste netaupant). Galbūt prie žemų apsukų galėtų būti geresnė trauka. Oro filtras ir tepalai nauji. Kuras visada iš Neste arba Orlen.
Gal kas žinote, kokie procesai vyksta prie 1500rpm ? Gal pradeda veikti turbina, atsidaro/užsidaro EGR?
Beje, per TA pirmus 2 bandymus dūmingumas buvo šiek tiek virš 3, trečias bandymas jau 2,47, o ketvirtas 1,53 (skaičiai iš atminties, galiu klysti). Iš pažiūros meta didelį dūmą, kai staigiai užgazuoji, bet tik užgazavimo metu - vėliau (neatleidžiant) dūmo nebėra. Didelis dūmas turiu omenyje, kad ant asfalto lieka dėmė :)
Žinoma, mašina jau daug mačiusi, 13 metų amžiaus ir 216tūkst. km. ridos (sakykime, tikros).
Nepykit, jei kur jau buvo aprašyta problema. Tikrai nemažai ieškojau :(

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 03 2012, 14:07 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
o ant laisvu kaip? gazuojant gesta ar tik su pavara?

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 03 2012, 15:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Ant laisvų negęsta, tik, sakyčiau, su vėlinimu kelia apsukas. Neturiu su kuom palygint, nebent Volvo D5 - ten gaza spustelėjus, apsukos kyla kaip geram benzininiui, be jokio vėlinimo.
Negęsta šitam diapazone ir ant bėgio, jeigu švelniai gazuoji. O jeigu užmini smagiau, tuomet užgęsta su tokiu "plumptelėjimu". Ne tiek garsas, kiek variklio susipurtymas, toks tarsi užspringimas.
Pirmam poste pamiršau paminėti, kad keičiau pagrindinį diržą, bet problema buvo jau prieš keitimą (t.y. diržo keitimas problemos neįtakoja).

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2012, 07:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 21 2007, 22:15
Pranešimai: 27
pas mane irgi taip buvo. tik pas mane dar šilta labai prastai kūrės ir be oro srauto matuoklės klaidos metė tokią klaidą: "fuel high pressure monitoring. Lack of pressure (leak)". klaidos kodas lyg ir P1112. kur dariau diagnostiką sakė bus kaltas arba kuro slegio reguliatorius arba aukšo slėgio kuro siurblys. nusprendžiau pasikeist siurblį ir bent jau kolkas per tuos 3 ar 4 mėn tik vieną kartą buvo taip užgesę, kai anksčiau kas antrą kartą ką nors bandant lenkt užgesdavau. beje ir kurtis buvo pradėjus tvarkingai. dabar vėl turiu kankinti starterį, todėl manau kad teks pasikeisti ir slėgio reguliatorių.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2012, 08:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Kitų klaidų nebuvo rasta. Kas įdomiausia, šiaip oro srauto matuoklė veikia, rodo duomenis.
Kuriuosi be problemų, tiek šilta, tiek šalta.
Aplenkti kokią nors vokišką mašina ;) irgi be probelmų :). Tik lenkiu 4-u bėgiu - geresnė trauka ir garantuotai neužgesta.
Tiesa, laisvos apsukos aukštokos, apie 900 - 950rpm. Reikės dar su kompu prisijungus pažiūrėt, gal tiesiog rodyklė kreivai stovi.
Tai iš esmės blogis yra traukos nebuvimas iki 1800rpm ir laginimas užkeliant apsukas. O esminė bėda užgesimas ties 1500rpm, spaudžiant dugną su apkrova (2-5 bėgiai).

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 05 2012, 11:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Pasiskaitinėjau forume, Peugeot irgi. Pabandžiau atjungti oro srauto matuoklę. Trauka nepakito, dūmingumas taipogi liko, tačiau nepavyko užgesti, kaip kad būdavo. Kaip čia gavus gera matuoklę ir pasibandžius? Gal kas pagelbėtų?

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2012, 08:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sveiki,

Belaukdamas priėmimo į kompiuterinę diagnostiką, pasiskaitinejau literatūros bei diskusijas. Nutariau kai ką patikrinti pats.
Ant laisvų apsukų stipriai pūstelėjau į MAP vidų, tuo padidindamas oro srautą - variklio garsas akivaizdžiai pasikeite (bet ne apsukos!). Reiškia, ECU reagavo į pasikeitusią oro masę, darau išvadą, kad MAP veikia.
Toliau patikrinau Wastegate valdymą, kaip tai darė Citrusas šitame poste (3 psl.) viewtopic.php?f=17&t=23842
Pamaigiau valdymo svirtelę ant neužvesto. Vaikščiojo iki galinių padėčių gana nesunkiai. Patikrinau vakuumo šlangelę - apsitepalavusi, bet stovi kaip reikiant. Paprasšiau, kad draugė pagazuotų, o aš stebėjau - valio, veikia.
Padariau Test draivą. Nebepavyko išprovokuoti užgesimo ant ~1500rpm, tuo tarpu pradėjo aiškiai girdėtis turbinos švilpimas, o ir trauka prasidėjo jau nuo 1500rpm. Kur anksčiau važiuodavau 2-u bėgiu, dabar jau jungiu 3-čią ir traukos pakanka :) Valio! :)
Per diagnostinę įrangą visvien dar reikia pažiūrėti, ar viskas tvarkoje. Dar nerauna taip, kaip aprašė Citrusas, kad prasisuktų ratai :) O ratai pas mane per maži, t.y. į padangų paviršių perduodama didesnė jėga.
Dar labai įtartinai atrodo ~900-950 rpm laisvos apsukos. Arba rodyklė kvailioja, arba kažkas negerai.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2012, 08:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Dar neatmesk kaip nors uzsikisusio duslintuvo. Man buvo toks bajeris, kad vietoj katalizatoriaus buvo prikista metalinio tinkliuko ir taip prismaugtas variklis - viewtopic.php?p=265465#p265465

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2012, 16:01 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Na, jeigu ir aš rasiu patobulintą katalizatorių, tuomet darysim išvadą, kad tai vienos laidos mašinos, kur gamyklinius taip state :D

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 12:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sveiki,
Kurį laiką viskas buvo gerai, bet pastaruoju metu vėl kvailioja.
Turiu nusipirkęs Vgate iCar OBDII scantool (http://www.vgate.com.cn/en/iCar%20OBDII ... l-208.html) adapteri ir su smartfonu (Torque Pro) stebiu sistemos darbą. Jis ir ECU klaidas kažkiek tvarko. Taigi, dabar turiu P0230 klaidą "Fuel Pump Primary Circuit Malfunction"
Ar tai bus žemo slėgio relė ar dar kas nors panašaus? Diletantiškas klausimas: ką toliau daryti? Beje, autodiagnostikų nebelankysiu, jau 2-jose vietose man nustatė sugedusią oro srauto matuoklę :)
Jei visai neužsivestų, būtų aiškiau, o dabar kažkaip keista. Nėra skubu, bet jei ką galėtumėte patarti, būtų labai gerai.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 13:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Dėl oro srauto variklis negesta, nebent pilnai atidarytas egr'as, bet tuomet turetu matyti labai maza oro srauta vaziuojant. Variklis dazniausiai užgesta del kuro tiekimo sutrikimų.

Siaip reiktu normalios diagnostikos vaziuojant su pilna apkrova. Bet 90% bus purkštukai/siurblys/filtras/reguliatorius. Su salyga, jog kuro filtras stovi normalus, keistas neseniai ir sumontuotas teisingai, siulau tikrinti purkstukus. Tikrinti reiketu griztama rysi - numauni zarneles ir paziuri kiek kuris purkstukas atiduoda kuro atgal. Jeigu nemetai ryskaus kuro nuleidimo, tuomet matuoji zema kuro slegi, jeigu ir ten viskas gerai - ziuri auksto slegio siurbli.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 15:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
jei daug leistu kuro i griztama vestusi blogai.
EGR uzdaryt dar nei vienam nepamaise

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 11 2013, 11:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Filtras ką tik keistas Bosch.
Dabar bandysiu keisti kuro siurblo relę ir pravalyti slėgio reguliatorių. Dar reikėtų išsiimti kuro siurblį iš bako ir pažiūrėt ar ten nėr siurprizų. Kilo mintis iš karto po užgesimo atsidaryti kuro filtro dangtelį - gal būt užgesimo metu jis bus ištuštėjęs? Tiesa, galima ir lengviau patikrinti - per nuleidimo kranelį.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 10:31 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
To Paulius :
EGR uzdaryt, tai turi raumeny, kad uzglusint vamzduka, kad nepustu veju jokiu i isiurbimo kolika, o tai gal tada pakaktu atjungti vakuma ir tiek??? uzglusint ten kad vakumas susidarytu is pacio daciko.

To auksinis:
Kaip ta programele veikia, ten gal apsuose mazai aprasyta, ka ten su ja gali daryt, noriu ir as ja instalint, nes blyn pas mane niekaip nesusipucia LEXIA

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 28 2013, 15:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
LEXIA ant telefono dar neteko girdėti, kad būtų. Kaip ne kaip, daug pinigo kainuojanti programa :D
Aš nusipirkau iš DealExtreme adapteriuką, kuris jungiasi į diagnostinę jungtį ir persiunčia atpažintus kodus į norimą devaisa: laptopą, telefoną, tab'ą. Normaliai klaidas ir duomenis nuskaito Torque and Android telefono (aš pirkau Pro versiją už keliolika Lt)
Tai suinvestavęs apie 100Lt supratau, tik tiek, kad autodiagnostiką profai darydami nesamonę diagnozavo. O naudos praktiškai jokios. Na, galiu užgesinti "Check" lemputę ir išvalyti klaidas. Gerai, kad veikia su visais auto nuo 2000m. Išbandyta su Volvo ir Ford 2005 metų.
Kaip ir sakė Taurius, mano atveju gali būti belekas - nuo siurblio iki purkštukų. Iki šiol neturėjau nei laiko, nei pinigų tolimesnei diagnostikai.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007