Sveiki,
Belaukdamas priėmimo į kompiuterinę diagnostiką, pasiskaitinejau literatūros bei diskusijas. Nutariau kai ką patikrinti pats.
Ant laisvų apsukų stipriai pūstelėjau į MAP vidų, tuo padidindamas oro srautą - variklio garsas akivaizdžiai pasikeite (bet ne apsukos!). Reiškia, ECU reagavo į pasikeitusią oro masę, darau išvadą, kad MAP veikia.
Toliau patikrinau Wastegate valdymą, kaip tai darė Citrusas šitame poste (3 psl.)
viewtopic.php?f=17&t=23842Pamaigiau valdymo svirtelę ant neužvesto. Vaikščiojo iki galinių padėčių gana nesunkiai. Patikrinau vakuumo šlangelę - apsitepalavusi, bet stovi kaip reikiant. Paprasšiau, kad draugė pagazuotų, o aš stebėjau - valio, veikia.
Padariau Test draivą. Nebepavyko išprovokuoti užgesimo ant ~1500rpm, tuo tarpu pradėjo aiškiai girdėtis turbinos švilpimas, o ir trauka prasidėjo jau nuo 1500rpm. Kur anksčiau važiuodavau 2-u bėgiu, dabar jau jungiu 3-čią ir traukos pakanka

Valio!

Per diagnostinę įrangą visvien dar reikia pažiūrėti, ar viskas tvarkoje. Dar nerauna taip, kaip aprašė Citrusas, kad prasisuktų ratai

O ratai pas mane per maži, t.y. į padangų paviršių perduodama didesnė jėga.
Dar labai įtartinai atrodo ~900-950 rpm laisvos apsukos. Arba rodyklė kvailioja, arba kažkas negerai.