Kazkaip, manau, kad daugiau turetu...
Va
cia kazkiek ta reikala apraso, ir 4. paveikslelis labiau i teisybe man panasus.
Beje, ten irgi raso, kad akumuliatoriaus jokiu budu negalima atjungt, o optimali krovimo itampa yra ~13.5V.
Och, uzsivedziau su tais generatoriais!
Pasigriebiau multimetra, ir aida i lauka, abieju aptamabyliu testuot!
Rezultatai:
Masina , akumuliatoriaus itampa, generatoriaus itampa be sviesu, su sviesom:
Citroen 12.34 13.67 13.47
Passat 12.37 13.72 13.59
Masinos buvo saltos, todel laisva eiga buvo ~ 1500asps/min, ir itampa pagazavus iki 2-3 tukst simtosiomis V tesiskyte, todel rasau tik po viena reiksme.
Hmm, vistik kazka panasaus i teisybe rodo multimeteris, kad ir ner labai prabangus...
*****************************************************************
Bet toliau idomiau: ta proga atlikau seniai planuota akcija: pamatavau itampas tiesiai ant faru lempuciu.
Rezultatai pribloske: XM 12.4V, Passat ....vos 10.0V
Nu, to jau ir zibejo kaip zvakes.
Tikejausi skirtumo, bet sitiek...
Ot, "pole nepachanoje"!
Prie progos kontaktu valyt, ir papildomu reliu meistraut - nereikes ne Xenon.u!
