Kazkaip, manau, kad daugiau turetu...
Va 
cia kazkiek ta reikala apraso, ir 4. paveikslelis labiau i teisybe man panasus.
Beje, ten irgi raso, kad akumuliatoriaus jokiu budu negalima atjungt, o optimali krovimo itampa yra ~13.5V.
Och, uzsivedziau su tais generatoriais! 
Pasigriebiau multimetra, ir aida i lauka, abieju aptamabyliu testuot!  
 
Rezultatai:
Masina , akumuliatoriaus itampa, generatoriaus itampa  be sviesu, su sviesom:
Citroen            12.34                      13.67            13.47
Passat          12.37                      13.72            13.59
Masinos buvo saltos, todel laisva eiga buvo ~ 1500asps/min, ir itampa pagazavus iki 2-3 tukst simtosiomis V tesiskyte, todel rasau tik po viena reiksme.
Hmm, vistik kazka panasaus i teisybe rodo multimeteris, kad ir ner labai prabangus...  
 
*****************************************************************
Bet toliau idomiau: ta proga atlikau seniai planuota akcija: pamatavau itampas tiesiai ant faru lempuciu. 
Rezultatai pribloske: XM 12.4V, Passat ....vos 10.0V  
 
Nu, to jau ir zibejo kaip zvakes.  
 
Tikejausi skirtumo, bet sitiek...  
 
Ot, "pole nepachanoje"!  
 
Prie progos kontaktu valyt, ir papildomu reliu meistraut - nereikes ne Xenon.u!  
