Na,sutvarkiau.Problema buvo tame,kad xenoninės lemputės "padas"-storas,plastmasinis,ir nelygiai gulė lizdan,todėl per 3-4mm švietė ne iš židinio.Kiek palanksčius lizdų skardeles,dabar spindulių forma taisyklinga;dingo ir tamsus „langas“ tarp žemai šviečiančių trumpų ir aukštai kalančių ilgų.
Problema tebelieka "paplaukę" spindulio kontūrai ir ta vaivorykštinė aureolė,bet to be lęšių arba antros kartos stiklų nebeišspręsti,nes dėl to personaliai kaltas apsinešęs ir gelstelėjęs plastikinis sklaidytuvas.
Ant šlapio asfalto matosi ir melsva šviesos sudedamoji,o bendras vaizdas toks,jog į šonus (neasfaltuoton šalikelėn) šviečia ryškiau,nei priekin;kyla noras tas lempas
kilstelt (pradedu suprasti Vovką

).
Tam pačiam senajam Babtų kely be įsitempimo praėjau tuo pačiu greičiu,kaip ir sausu asfaltu-arti kelio tankiai augantys medžiai yra gerai matomi ir tarnauja papildomu orientyru.
Kiek kitokia situacija plente su skiriamąja juosta.Visi kelio ženklai matosi iš toli,ne itin nutrinta skiriamoji-irgi,bet kur jos nesimato-einant palei 100km/h tenka orientuotis beveik vien pagal pakelės stulpelių atšvaitus,kurie "dingsta" iš akių,kai iš priekio su kuo lenkiamasi.Bet ta bėda būdinga šlapiam asfaltui su bet kokiomis lempomis...
Važiuojant 60km/h greičiu,pakankamai gerai matosi: 45˚ kampu dešinėje pusėje apie 15-20m,kairėje-apie 10-12m atstumu puikiausiai matosi katės dydžio gyvūnai net per aplytą stiklą.
Aplamai aš tais xenonais pirmos kartos farose patenkintas,nors gal norėtųsi ir lęšių,ir ne 4300,o 3500K xenonų...
Žodžiu,kol nemačiau geresnių-šitie ksenonai,nors ir turintys savų minusų, atrodo labai gerai!

Kelią aš pagaliau matau,mano faros kitiems netrukdo-ko betrūktų?...

Nebent TA su vaivorykšte praeiti...
