Pagaliau prisiruošiau dėl kreivokai stovinčių galinių ratų pasikeisti XM Break šakių guolius. Išsilupau šakes, patyrinėjau ir nuošiedžiai išsikeikiau: guoliai veikia idealiai, viskas kam priklauso juda sukasi, kam nepriklauso-tas nejuda, tepalo pakankamai etc.
Pamatavus centrinio varžto skyles tilte, vietoj 16mm apskritimų rastos elipsės 17,4/19,1mm ir 16,8/19,6mm. Na, turbūt nereikia aiškinti,kad žandikaulis nukrito ligi alkūnių. Ašiniai varžtai matosi, kad nauji, ant jų- bemaž jokių trinties pėdsakų. Vadinasi, prieš praeitą guolių keitimą guoliai buvo suvažinėti mirtinai, suėstas tiltas, bet pakeisti tik guoliai ir varžtas. Liko palyginus nedidelis ( bet plika akimi matomas) išvirtimas... Meistrai... :1:
Dar rastas "tiuninginis" šposas, kad ratų virtimui (turbūt

) sumažinti tarp galinio stabilizatoriaus ir šakės įkištos 4mm storio plieninės plokštelės. Automobilį paskutinius 4m prieš man jį įsigyjant, kiek žinau, prižiūrėjo/remontavo Raimis nuo Jonavos. Pagarba.
Vienos padangos kordas viename padangos šone šiom dienom turėtų jau pasirodyti; o išoriniame krašte dar 8mm "mėsos".
Klausimas būtų, kokios yra žinomos tilto restauravimo technologijos.
Pilnai užvirinus ertmes ir gręžiant naujas skyles, nebepavyks tiksliai sugauti centrų, nebent gaučiau tikslų detalių brėžinį.
Ta pati problema ir didinant esamas skyles ir statant įvores.
Ta pati problema ir virinant ~10mm storio plokštelę ant esamos 4mm storio metalinės sienelės-skylės centro suradimas.
Mane domina arba detalių brėžiniai, arba kokia kitokia restauravimo technologija. Jei kas galite, pasidalinkite patirtimi ar brėžinukais.