WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 21:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Tilto restauravimas
StandartinėParašytas: Kov 04 2007, 18:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pagaliau prisiruošiau dėl kreivokai stovinčių galinių ratų pasikeisti XM Break šakių guolius. Išsilupau šakes, patyrinėjau ir nuošiedžiai išsikeikiau: guoliai veikia idealiai, viskas kam priklauso juda sukasi, kam nepriklauso-tas nejuda, tepalo pakankamai etc.
Pamatavus centrinio varžto skyles tilte, vietoj 16mm apskritimų rastos elipsės 17,4/19,1mm ir 16,8/19,6mm. Na, turbūt nereikia aiškinti,kad žandikaulis nukrito ligi alkūnių. Ašiniai varžtai matosi, kad nauji, ant jų- bemaž jokių trinties pėdsakų. Vadinasi, prieš praeitą guolių keitimą guoliai buvo suvažinėti mirtinai, suėstas tiltas, bet pakeisti tik guoliai ir varžtas. Liko palyginus nedidelis ( bet plika akimi matomas) išvirtimas... Meistrai... :1:
Dar rastas "tiuninginis" šposas, kad ratų virtimui (turbūt :?: ) sumažinti tarp galinio stabilizatoriaus ir šakės įkištos 4mm storio plieninės plokštelės. Automobilį paskutinius 4m prieš man jį įsigyjant, kiek žinau, prižiūrėjo/remontavo Raimis nuo Jonavos. Pagarba. :bravo:
Vienos padangos kordas viename padangos šone šiom dienom turėtų jau pasirodyti; o išoriniame krašte dar 8mm "mėsos".

Klausimas būtų, kokios yra žinomos tilto restauravimo technologijos.
Pilnai užvirinus ertmes ir gręžiant naujas skyles, nebepavyks tiksliai sugauti centrų, nebent gaučiau tikslų detalių brėžinį.
Ta pati problema ir didinant esamas skyles ir statant įvores.
Ta pati problema ir virinant ~10mm storio plokštelę ant esamos 4mm storio metalinės sienelės-skylės centro suradimas.

Mane domina arba detalių brėžiniai, arba kokia kitokia restauravimo technologija. Jei kas galite, pasidalinkite patirtimi ar brėžinukais.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2007, 23:42 
galbut isfrezuot kad butu ne ovalas, o tikslus tik didesnis apskritimas ir tada deti kazkokias ivores. manau padetu gana neblogai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Tilto restauravimas
StandartinėParašytas: Kov 05 2007, 06:45 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 06:44
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Dar rastas "tiuninginis" šposas, kad ratų virtimui (turbūt :?: ) sumažinti tarp galinio stabilizatoriaus ir šakės įkištos 4mm storio plieninės plokštelės.


Na gal ne tokios storos, bet ploksteles ten turi but :wink: Jei plokstele panasi i pasagos forma tai ji kap sako "rodnaja" :D O kad nesusiklaidinti apie kuria vieta kalba, tai patiksinsiu, kad ta plosktele turi but toj vietoj, kur stabilizatorius sukasi prie sakes :wink:

_________________
Makleris
Saab 9-5 2.3t Aero 2001'


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2007, 08:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aš irgi norėčiau vietoj elipsės išfrezuoti didesnę skylę ir dėti įvores (varžtą storesniu pagrindu prie galvos, o kitame gale-poveržlę su borteliu), bet problema ir yra pasigauti buvusio apskritimo centrą: dabar skylės taip išmaltos, kad jau niekaip nebeatspėsi, kur buvo apskritimas. O jei nepagausiu ašies centrų-ratai bus kažkurion pusėn išvirtę ar pasiskersavę :(

Metalo šmotas tarp stabilizatoriaus ir šakių yra tiksliai 4mm storio plieninė tiesi stabilizatoriaus pločio juosta, kurioje rankiniu būdu išgręžtos gal 20mm diametro skylės stabilizatoriaus tvirtinimo varžtams-ryškus "tiuningas". O kokio storio buvo originali "pasaga"?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2007, 09:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Reikia ziureti detale, joje tikrai turetu buti pavirsiai kuriais detale buvo bazuojama greeziant, istekinant ar kitaip mechaniskai apdirbant, jei jie yra valio.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2007, 09:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kalba eina apie seną parūdijusį XMo galinį tiltą, ir kažkokias buvusias (jei jos buvo) gamyklines žymas ant jo rasti-be šansų.
Reikia arba brėžinio, arba kitoniškos technologijos.
Kokią metodiką taiko tiltus restauruojantys servisai ir kokia būna jų darbų kokybė?
Vežčiau gal netgi servisan, bet kad meistrais patologiškai nepasitikiu, kai reikalas liečia restauraciją, o ne visos detalės pakeitimą.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2007, 18:52 
manau kad rimtas specialistas tau tikrai atitaikys cikipiki. pabandyk gal i Kauno Stakles nuvaziuoti , tiesa kainos ten kiek didokos bet daro rimtus dalykus jie ir manau nepavestu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2007, 19:40 
aisku tema idomi, bet gal ir tiltas ne arkli kainuoja jei jau taip bijoma konstruoti? nezinau kiek, bet gal paprotins kas nors uz kiek tilta pajamt aina?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2007, 21:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, išvardintas restauravimo technologijas man ir pasiūlė Kauno "Koordinatėj", o ne kokiam garažėly :) Nežinau, ar Kaune galima rasti rimtesnių specų. Jie teprašo brėžinuko, "kur turi būti skylės" :)

Keisti seną tiltą į kitą seną tiltą-ką aš žinau... Mačiau tik keletą XMų su idealiai vertikaliai stovinčiais galiniais ratais :) Nemanau, kad pavyks rasti tiltą, kuriam nė kiek nebus išėstos ašinio varžto skylės, nes ir guolius visi keičia ne iš anksto, o tik kai ratai tampa kliši. "Koordinatė" garantuoja, kad ir dabar gręždami nenugrybaus daugiau 1mm nuo "tikrojo" centro, o po 1mm sutampančios paklaidos abiejuose varžto tvirtinimo šonuose reiškia iki 3mm padangų kraštų dilimo netolygumą. Nelabai tikiu, kad pavyks rasti geresnį tiltą, be to, tai būtų papildomas darbas: jį tektų nuimti-uždėti (restauruojant viskas bus atlikta, nenuimant nuo mašinos).
Beje, tie XMininkai, kas skundžiatės neaiškiais bildesiais gale: išsukę tą ašinį šakių varžtą, pasimatuokite skylių tilte elipsiškumą; aš visai pagrįstai įtariu, kad esant tvarkingai visai pakabai bildėti gali būtent tas varžtas, besimalantis išplaktose skylėse. Bildesiui užtektų ir 0,5mm elipsiškumo. :( Pas mane bildėjo labai pastebimai.
Ten kvailai suprojektuota: tokia masė tvirtinasi vos 4mm storio plieno plokštelėse, lengvai išsiplaka, bet jau ką turim-tą turim... :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2007, 22:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Mechaniniame manuale yra pavaizduota sakiu tvirtinimo detale, taciau ten nera matmenu. Nors manau ten viskas pavaizduota mastelyje ir zinan kuriuos nors matmenis kitus galima issiskaiciuoti. Taciau cia tik prielaida.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2007, 00:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Lynčai, jei nesunku, permesk savo turimą brėžinuką man į paštą? Išskaičiavus pagal mano turimą šviestą brėžinį (berods-iš Podolsko), skylės centras gavosi pačiame esamos elipsės pakraštyje. Netikslu... :(
Dar šovė mintis įvores daryti kvadratines (t.y. tilte išmušti kvadratines skyles), varžto dalį prie jo galvos, įsistatančią į tiltą taip pat daryti kvadratinę ir tokiu būdu išvengti varžto judėjimo tilto atžvilgiu, taigi eliminuoti netgi teorinę tolimesnio tilto dilimo galimybę, bet visvien-ir tam reikia žinoti kvadrato centrą. :? Bet jei fransusai dar gamyboje būtų taikę tokią keturkampės, todėl užfiksuotos varžto galvos (tiksliau, "kaklo") metodiką-nebūtų tiek problemų su išėstais tiltais pas visus Citroen; susidėvėjus guoliams, diltų tik varžtai ir guolių įvorės, ką sutvarkyti kainuotų daug pigiau, nei tiltus.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2007, 12:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aga; yra mintis, kaip pasigauti skylių centrus.
Laikant, kad tas varžtas turi stovėti lygiagrečiai ratų ašims ir statmenai automobilio išilginei ašiai, jo centrą galima sugauti naudojant vertikalią plokštumą duodantį statybinį lazerį (statant jį lygiagrečiai mašinos išilginei ašiai) bei statmeną jam spindulį duodantį lazeriuką, kurio spindulys eitų per visas keturias varžtų skyles; tai bus bemaž idealus ašies centras :D Matavimų daug ir juos atlikti reiks kuo didesniame angare (tiksliau pasigaus statūs kampai), bet paklaida neturėtų viršyti kelių dešimtųjų milimetro. Dėsiu apvalias įvores.
Po pusmečio, prieš keičiant padangas žieminėmis, pagal vasarinių padangų protektoriaus sudilimą bus galima spręsti, ar metodas pasiteisino, o jei ne-"metodom tyka" jau visvien bus aiškiau, kur yra tas tikrasis centras, ir tada bus galima mušti kvadratines skyles ir dėti kvadratines įvores.
Aprašysiu, kai padarysiu, kas gavosi.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2007, 12:37 
Sargėnuose bičas užsiima tiltų restauravimu. Man darė pežui tai gal ir citrui padarytų. Nebrangininkas. Tel: 861825247.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2007, 12:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nafig kažkam mokėti už darbą, kurį aš pats pasidarysiu geriau/tiksliau :?: Ką ir kaip daryti-jau aišku, varžtus/įvores jau užsisakiau, o kad tų restauratorių tikslumas bus didesnis už mano-abejoju... :roll: Bet kokiu atveju, bent jau žinosiu kas ir kaip padaryta, ir nesėkmės atveju nereiks nieko keikti. ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 21:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2005, 23:32
Pranešimai: 343
Miestas: Kaunas
Kaip baigesi su tilto restauravimu ?

_________________
BMW 320d e91 2009m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007