Liuko pazintinis ardymas
Is esmes tereikia dveju atsuktuvu: kryzminio ir Torx nr20 (zvaigzdute)
ir issiardys viskas v drebezgi.
Pradzioj, liukas normalioj uzdarytoj busenoj, is salono priekineje liuko dalyje yra toks plastmasinis dangtelis per visa liuko ploti, jis lengvai nusiima uzkisus koki plokscia daikta, laikosi klipsu principu:
Ji nuemus matosi 4 kryzminiai varzteliai juo atsukus, atsilaisvina remelis kuriuo sliuogia uzuolaidele:
ta remeli nustumiam link automobilio galo. Dabar matosi kaip laikosi liukas, t.y. po tris varztus kiekvienoje puseje:
Juos atsukus liukas labai lengvai issikelia i virsu.
Dabar kol rankos svarios tikslinga atsukti liuko varikliuka, jis slepiasi po apsvietimo plafonu:
pirmiausiai nusukam tas dvi reles laikanti laikikli (po juo slepiasi varikliuko varztas), o pats varikliukas atsukus tris varztus nusileidzia zemyn ir kabo ant laidu, atverdamas vaizda i trosus:
Dabar gryztam prie automobilio isores, nuemus liuka, lieka styrot du kronsteinai prie kuriu buvo prisuktas liukas:
jie lengvai nusiima (nusimauna nuo aseliu):
ten sonuose teliks tik troso mechanizma pridengiantis dangteliai turintys po tris lengvai atsukamus varztelius:
Dangtelius nuemus nesunkiai issima ir trosai:
Istraukus troso antgali is kreipianciuju ir ji patraukus, jis gana tampriai bet visas issitraukia:
isimti trosai atrodo taip:
paemus atskirai trosas susideda is treju daliu:
- antgalis ( kuri ir persukame ant troso kokia 180 laipsniu, taip atsukdami i krumpliaracio puse maziau aptrinta troso puse)
- darbine dalis tai trosas apvyniotas spyruokle
- o kita puse troso padengta plastmasine apsauga
mano atveju vienas trosas apdiles, aprudyjes ir kazko stringa sarve, kolkas neturejau laiko stipriai gilintis tai tik isploviau trosus, prasukau ant 180 laipsniu ir sutepes surinkau, bet vienas trosas vistiek
stringa ties viena vieta, zodziu teks ardyt dar karta kai laiko bus daugiau.
O surinkimas: ikiskit trosus ir juos sulygiagretinkit pagal zymes:
tada uzdekit liuka, isstatot nuimta varikliuka i vidurine padeti. t.y. nuvarot i kuri nors gala ji kol sustoja, ir paleidziat atgal iki pirmo automatinio issijungimo (uzdaryto liuko padetis - vidurine) ir tada prisukit varikliuka.
Jei kartais varikliukas neveikia, liuka galima varinet rankiniu budu, ant varikliuko yra tokia svirtele, ja atkabinat nuo fiksatoriaus (atjungiat varikliuka nuo trosu krumpliaracio) ir ikise sesiakampi berods 5mm gana nesunkiai ji sukdami varinesite liuka.