WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 07 2025, 17:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 11 12 13 14 15 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 07 2007, 08:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Na kai man tvarke meistras tai viska padare per virsu, is apacios tik keleta varzteliu issuko, kad nuimt lankelius. Uztruko kol isarde gal 15min, isieme trosus, gaila kad neturejau fotiko, buciau visa eiga nufotkines.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 07 2007, 21:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Liuko pazintinis ardymas :)

Is esmes tereikia dveju atsuktuvu: kryzminio ir Torx nr20 (zvaigzdute)
ir issiardys viskas v drebezgi.

Pradzioj, liukas normalioj uzdarytoj busenoj, is salono priekineje liuko dalyje yra toks plastmasinis dangtelis per visa liuko ploti, jis lengvai nusiima uzkisus koki plokscia daikta, laikosi klipsu principu:

Paveikslėlis

Ji nuemus matosi 4 kryzminiai varzteliai juo atsukus, atsilaisvina remelis kuriuo sliuogia uzuolaidele:

Paveikslėlis

ta remeli nustumiam link automobilio galo. Dabar matosi kaip laikosi liukas, t.y. po tris varztus kiekvienoje puseje:

Paveikslėlis

Juos atsukus liukas labai lengvai issikelia i virsu.
Paveikslėlis

Dabar kol rankos svarios tikslinga atsukti liuko varikliuka, jis slepiasi po apsvietimo plafonu:

Paveikslėlis

pirmiausiai nusukam tas dvi reles laikanti laikikli (po juo slepiasi varikliuko varztas), o pats varikliukas atsukus tris varztus nusileidzia zemyn ir kabo ant laidu, atverdamas vaizda i trosus:

Paveikslėlis

Dabar gryztam prie automobilio isores, nuemus liuka, lieka styrot du kronsteinai prie kuriu buvo prisuktas liukas:

Paveikslėlis

jie lengvai nusiima (nusimauna nuo aseliu):

Paveikslėlis

ten sonuose teliks tik troso mechanizma pridengiantis dangteliai turintys po tris lengvai atsukamus varztelius:

Paveikslėlis

Dangtelius nuemus nesunkiai issima ir trosai:

Paveikslėlis

Istraukus troso antgali is kreipianciuju ir ji patraukus, jis gana tampriai bet visas issitraukia:

Paveikslėlis

isimti trosai atrodo taip:

Paveikslėlis

paemus atskirai trosas susideda is treju daliu:

- antgalis ( kuri ir persukame ant troso kokia 180 laipsniu, taip atsukdami i krumpliaracio puse maziau aptrinta troso puse)

Paveikslėlis

- darbine dalis tai trosas apvyniotas spyruokle
- o kita puse troso padengta plastmasine apsauga

Paveikslėlis

mano atveju vienas trosas apdiles, aprudyjes ir kazko stringa sarve, kolkas neturejau laiko stipriai gilintis tai tik isploviau trosus, prasukau ant 180 laipsniu ir sutepes surinkau, bet vienas trosas vistiek
stringa ties viena vieta, zodziu teks ardyt dar karta kai laiko bus daugiau.

O surinkimas: ikiskit trosus ir juos sulygiagretinkit pagal zymes:

Paveikslėlis

tada uzdekit liuka, isstatot nuimta varikliuka i vidurine padeti. t.y. nuvarot i kuri nors gala ji kol sustoja, ir paleidziat atgal iki pirmo automatinio issijungimo (uzdaryto liuko padetis - vidurine) ir tada prisukit varikliuka.

Jei kartais varikliukas neveikia, liuka galima varinet rankiniu budu, ant varikliuko yra tokia svirtele, ja atkabinat nuo fiksatoriaus (atjungiat varikliuka nuo trosu krumpliaracio) ir ikise sesiakampi berods 5mm gana nesunkiai ji sukdami varinesite liuka.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 2 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 22:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Atidarius duris nesuveikia signalizacija, pasirodo duru knopkutes viduje apkorodavo kontaktai isvalius viskas, ok.

Paveikslėlis

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2007, 22:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
isleke signalkes sviesos diodo valdymas, as ten buvau pribures toki lazeri per tranza, bet matyt signalke neislaike nes ir pajungus normalu dioda jis nemirksejo, isardziau signalke:

Paveikslėlis

pasirodo i sviesos dioda valdymas eina per tokia mikroskopine 100 omu varza, ir ji perdegusi

Paveikslėlis

tai kolkas isvis ta varza islitavau ir tiesiog uztrumpinau vietoj jos. Signalas i dioda jau eina, bet kad nebutu kokios bedos su tuo lazeriu, nulekiau i Lemona ir nusipirkau pati ryskiausia koki turejo raudona sviesos dioda uz 3lt :) ir dabar vakare uztenka uzmest aki iskart matosi kur stovi mano XM kieme, tiesiog kaip svyturys. O ta varza signalkej prie progos reiks ilituot, nes jauciu ji ten saugiklio funkcija atlieka.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2007, 22:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Liukas ardymas - 2 dalis.

antra karta tyrinejau liuko mechanizma, problema - liuko neiskelia i virsu, nors pirmyn atgal vazineja be problemu. Radau du dalykus,
stringa vienas trosas ir kazkodel issiderina trosu sinchronizacija, ko pasekoje liuku iskelimo mechanizmai tuo momentu kai jau reikia iskelt liuka buna skirtingose vietose ir del to liukas stringa uz vieno is ju, vietoj to kad iskeltu liuka.

- trosas strigo nes viena jo vieta buvo mazdaug 7cm ruoze nelanksti ir kai ta vieta eidavo pro islenkima trosas strigdavo, o tiksliau troso dalis kur prasideda plastmasine apsauga, po ta apsauga surudyjusi, tai as nupjoviau ta dali plastmases po kuria matesi rudys ir su WD isploviau, pralanksciau ir dabar visas trosas vel lankstus.

- o va su trosu sinchronizacija kiek uzbuksavau, laiko pritruko kad pilnai issiaiskint. Aisku tik tiek kad liuko kelimo metu vienoje puseje liukas keliamas normaliai, o kitoje tuo metu pats kelimo mechanizmas buna apie 1cm nedavaziaves, iki pakelimo pradziai reikalingo tasko ir tiesiog trosas bando kelti o mechanizmas isiremia ne ten kur reikia ir trosas pradeda buksuoti ant varikliuko dantracio. Isbandziau tris ivairius trosu isstatymo budus, rezultatas tas pats - liuko neiskelia. Itariu problema trose, gal ant jo esancios apvijos spyruokliuoja arba liuko iskelimo mechanizmuose kas nors nevienoda, o gal visgi ne taip trosus isstatineju. Zodziu bus trecias ardymas kai laiko bus.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2007, 19:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
x|RAY rašė:
Liukas ardymas - 2 dalis.

antra karta tyrinejau liuko mechanizma, problema - liuko neiskelia i virsu, nors pirmyn atgal vazineja be problemu.

Šiandien pasinaudodamas tavo informacija rakinėjau savo liuką tai pas mane tokia pat problemikė (nėra pasikėlimo padėties).Pastebėjau, kad prieš ardant vienas trosas nusiderinęs.Kai išėmiau trosą- pastebėjau, kad vienoj vietoj yra pabėgęs šarvo žingsnis, kurio jau nebepataisysi (padariau tokią išvadą). Tai taip supratau, kad būtent toj vietoj ir reikalingas normalus žingsnis, nes ties ta vietą gal ir keliasi liukas?
P.S. Gal tai įtakos neturi? Kai tiksliai žinosi savo liuko nesikilnojimą- parašyk čia. Ačiū.

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2007, 21:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
pas mane panasiai ir yra tos apvijos nesilaiko ant troso ir panasu kad vietoje to kad stumtu ta trosa ji tiesiog spyruokliuoja. pradedu galvot apie troso keitima, nes mano atveju troso sukiojimas apie asi jau nepagelbeja. Ziuresiu gal peugeotu panasus :) arba gal dar ka suchimicint pavyks tipo sutrumpint, trosa kad ta isdilusi vieta nesutaptu su iskelimui reikalinga, gal sukeist galus
imanoma nulupus ta plastmase.

Realiai vazinejant man reikalinga ta pakeliama padetis, tas liuko pilnas atidarymas nelabai pasiteisina bevaziuojant, labai jau pucia vejas per ji.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 27 2007, 19:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
x|RAY rašė:
pas mane panasiai ir yra tos apvijos nesilaiko ant troso ir panasu kad vietoje to kad stumtu ta trosa ji tiesiog spyruokliuoja. pradedu galvot apie troso keitima, nes mano atveju troso sukiojimas apie asi jau nepagelbeja. Ziuresiu gal peugeotu panasus :) arba gal dar ka suchimicint pavyks tipo sutrumpint, trosa kad ta isdilusi vieta nesutaptu su iskelimui reikalinga, gal sukeist galus
imanoma nulupus ta plastmase.

Realiai vazinejant man reikalinga ta pakeliama padetis, tas liuko pilnas atidarymas nelabai pasiteisina bevaziuojant, labai jau pucia vejas per ji.

Kai keisi ar pirksi- atkreipk dėmesį į tai kokio tau reikia (dešinio ar kairio). Čia bent jau kaip aš pastebėjau- tai jie skirtingi :!: O gal aš klystu :roll:

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 27 2007, 22:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
Siandien ardziau xantijos liuka. Sumasciau atidaryt iki galo tik pradejau, liukas pasikreipe pradejo garsai keisti eit is varikliuko. Na isardzius radau ausele nuluzusia, nuo tu strypeliu kur liuka atkelia. Surinkau, bet vistiek skersuojasi. Klausimas butu del varikliuko, jei jis nenusuktas i vidurine padeti, gali nerodyt gyvybes zenklu? Pas mane jis manbiau kad mire, bet pasukinejus rankenele, ir mygtuka nuspaudus jis kartais veikia.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2007, 19:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Liukas ardymas 3 ( happy end )

pasidomejau kokie liuko trosai montuojami i peugeotus pvz 605 , ir palyginau su XMo , ir pasirodo kodas tas pats, na gerai ziurim uz kiek galima butu isigyti sita malonuma, pardavimo kaina 1571lt :shock: na gerai kaina akivaizdziai per didele, pasidomejau gal kartais pas mus sandelyje yra, kad paziuret bent kaip atrodo nauji trosai. pasirodo yra vienas komplektas ir guli nuo 2002 metu, cia as atsargiai pasidomejau ar tik nesiskaito sita detale kaip koks nelikvidas ar panasiai jei taip seniai guli ir dar nenupirkta, dabar kaip tik Zibinte uzsigulejusiu detaliu ispardavimas. Zodziu po siokiu tokiu derybu ir grazaus zesto is mano virsininku puses isigijau nauju trosu komplekta uz simboline kaina.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

pati troso struktura kitokia nei to troso kur orginaliai sename XMe stovi, kazkoks sepetys, net suabejojau ar tikrai tiks XMui.

Paveikslėlis

15 minuciu ir nauji trosai jau sumontuoti ir paruosti isbandyt. Bandymas: ir viskas veikia puikiai, liukas be problemu issikelia, ir vazineja .

Jei kalbet apie isimtus is XMo senus trosus ( jie yra skirtingi: vairuotojo ir keleivio) tai maniskis vairuotojo puses sugadintas, netinkamas iskelimui, bet jei tik siaip stumdyt liuka tai dar tiktu, o keleivio puses kiek padiles trosas, bet dabar apsukau 180 laipsniu tai galima ji laikyti tinkamu naudoti.

Reziume: jei pajutot bent menkiausia troso strigima daug neatideliodami, isimkit trosus ir juos bent jau isplove sutepkit, o geriau dar ir pasukit maziau padilusia puse i krumpliarati, nes kitu atveju jei pradejusius strigti trosus toliau eksplotuosite, jie gali susigadint nepataisomai.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2007, 19:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Jei kam kniedi pabandyt pasidaryt prie signalkes ar siaip kur nors, lazeriuka
( pilnas turgus po 5lt ) ji isardzius ir pajungus per tranza, gaunasi kazkas orginalaus. Man sita chimija metus veike be problemu, siom dienom kazko isnese signalkes varza, manau ja perlitavus galima butu toliau naudot.

Paveikslėlis

schema mazdaug tokia:

Paveikslėlis

arba toki lazeriuka per 500 om varza galima jungti prie 12V, ir prisabacint kur nors kur dumu daugiau :) . beje jie ten buna su visokiais piesinukais, tipo
lazerine projekcija, galima su tuo koki bajeri sugalvot. Tipo privaziuoji kur nors prie sienos, o ten koki piesinuka piesia tavo lazeriukas.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 30 2007, 18:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
"Tepalines" variklio pagalves keitmas

Paskutiniu metu jau akivaizdziai pradejo jaustis variklio vibracija i kebula, vibruoja visas automobilis bevaziuojant, visos bent kiek laisvesnes plastmasines detales salone tiesiog "groja", zodziu triuksmingai pradejo dirbt variklis, cia gal numontavus ziemines uziancias padangas visa tai labiau pradejo girdetis.
Ismasciau pakeisti variklio pagalve, vel pasikapsciau po citroeno ir peugeot detaliu katalogus ir radau sutapimu:

pirmos kartos 605 ir XM 1827 26 oficiali kaina: 416lt
antros kartos 1827 26 kaina 271lt

detales vizualiai identiskos, laikiau abi rankose, skirtumu jokiu nepastebejau.

kadangi pas peugeota senu detaliu ispardavimas tai isigijau uz simboline kaina:

Paveikslėlis

pagalve nuimt gana nesunku:
dedam plyta po karteriu leidziam XMa i zemiausia padeti, atsukam ausinimo skysio issipletimo bakeli, atsukam virsutine isilgine variklio atrama, ja pastumiam automobilio galo link, matom vaizda:

Paveikslėlis

atsukam keturias verzles kurios laiko varikli ir virsutine atramos dali. nuimam kronsteina, atsukam du varztus laikancius atrama ir isimam atrama. kaip ir tikejaus atrama sukietejusi i kaula, visa sutrukinejusi ir gerokai pasedusi. Naujoje tas vidurys minkstas, kaip kokia pusle pilna vandens. Jei imsit naudota tai atkreipkit i tai demesi.

Paveikslėlis

matosi kad sena atrama keliais cm zemesne

Paveikslėlis

Rezultate: gerokai tyliau salone girdisi variklis, visiskai dingo bent kokia plastmasiu ar bardacioko turinio vibracija, beveik nesigirdi pavaru svirties "grojimo".

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 31 2007, 19:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Vakar ir paciam teko pagalve pakeisti tik ji kainavo apie 140 lituku is Audro << parduotuves

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2007, 23:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
LHM pompa - zvalgyba pries keitima.

Paveikslėlis

Zodziu palengva mirsta hidrauline pompa, tai siom dienom kryptingai pradejau ieskot variantu. Pirmiausiai zinoma suzinojau koks tos detales kodas pagal Citroeno kataloga, t.y. - 95 006 777 darbinis slegis 170bar.
Paskambinus i Veho, primygtinai praso kebulo numerio, bet pasakius detales koda nuskambejo kaina apie 13tukst litu, kai paprasiau isitikint 100% isaiskejo kad visgi kablelis ne ten padetas tai kaina yra: 1350lt, sandelyje nera, reikia uzsakinet. Na tai zinoma butu paprasciausias variantas, nuejai ir nusipirkai, bet net jei gauciau maksimalias nuolaidas vistiek kaina kandziojasi.

Ieskom alternatyvu:
pasidomejau apie ivairias pompas naudojamas vairo stiprintuvuose, tai dazniausiai jos patempia apie 100bar slegi, mano turima elektrine Peugeot 307 vairo stiprintuvo pompa, normaliam rezime sukelia 110-120bar. To nepakanka pakabos darbui.

Perdarant ABS pompa gautusi labai geras slegis, bet siurblio produktyvumas labai mazas, ir dar neaisku koks tos pompos resursas butu.

Hidrauliniu sistemu pompos tokios kur eina i visokius baltarusikus traktorius, isvysto 200bar, bet turi viena esmini trukuma jiems judesys perduodamas per dantrati arba ju velenas tai slicai, o XMui reikia trapecinio skriemulio. Kainuoja tokie apie 300lt nauji. Na bet ten per daug tasymosi perdarant.

Liko issiaiskint seno siurblio restauracijos galimybes (tam man reiktu issiardyt viena siurbli) arba kitu citroenu hidrauliniu pompu pritaikymo galimybes.

P.s. gal kas gali pasiulyt uz protinga kaina sena hidraulini XMo siurbli tyrimams :) ? O gal jau kazkam tai praeitas etapas ir jau zinote kas ten sudyla? logiska manyt kad plunzerine pora, tai gal ja galima atskirai kaip atskiras detales uzsakyt kokiam ceche turinciam gera metalo apdirbimo iranga.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2007, 23:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
dar radau kad egzistuoja keli filtriukai, reiks juos kaip nors isvalyt gal kokia nauda bus:

Paveikslėlis

_________________

Simas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 11 12 13 14 15 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007